Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
problemy z bagnetem oleju
Autor Wiadomość
kiler110590 


Wiek: 34
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 14
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-08-2009, 09:59   problemy z bagnetem oleju

Witam, jestem nowy. Niedawno kupilem tempre 2.0 i.e. i mam pewnien problem. Mianowicie np. rano lub gdy silnik odstal swoje na rownej powierzchni gdy chce sprawdzic olej na bagnecie nawet po dolaniu oleju najwyzej zamoczona jest jego koncowka:( po odpaleniu silnika poziom pokazuje sie jednak ponad maximum. Prosze o pomoc i porade czy ktos mial moze podobny problem i jaka powinna byc dlugosc bagnetu w tym modelu, bowiem myslalem tez ze moze moj bagnet jest nie oryginalny. p.s. oleju niemam za malo bo kontrolka sie nieswieci a dryga sprawa silnik by sie tlukl jak to przy braku oleju...PROSZE O POMOC I POZDRAWIAM:):(

** Dodano: 17-08-2009, 10:59 **
8)
  
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-08-2009, 13:09   

To że kontrolka się nie świeci to nie znaczy że masz dużo oleju... Najlepiej wymień olej i filtry zobacz czy gdzieś się nie poci... Skoro stoi na równym i jest mało to znaczy że jest mało, po odpaleni zarzyga ci cały bagnet nawet jak jest minimum....
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
kiler110590 


Wiek: 34
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 14
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-08-2009, 19:01   

No to wlasnie wiem ze po odpaleniu zuci olejem no i tak zamierzam zmienic olej wiec zobacze co bedzie po wymianie mam nadzieje ze bedzie to jednak wina bagnetu, jesli ktos sie czegos jeszcze dowie lub wie co i jak to prosze o pomoc i dziekuje:)
  
 
Bdm 



Pomógł: 39 razy
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 1999
Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 17-08-2009, 19:23   

kiler110590, bagnet raczej nie możliwe ze masz za krótki chyba że ktoś go pocioł, tylko po co? Teraz doczytałem że nawet po dolaniu jest minimum, a przed dolaniem dużo jeździłeś? Głupie pytanie ale może w zawrotnym tempie ubywa ci oleju?... Jeśli nie zapala ci się kontrolka to może być walnięty czujnik... Najlepiej spuść cały olej i zobacz ile go było, zalej świeży "do pełna" I zobacz czy nadal będzie minimum.....
_________________
Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551

SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE
     Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 17-08-2009, 19:27   

kiler110590, zobacz czy nie zostawiasz plam na ziemi i czy nie kopci na niebiesko.
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
sniff 



Wiek: 44
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 172
Skąd: Zduńska Wola
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 18-08-2009, 08:31   

Ja też miałem problem z bagnetem. Był nie ten. A zorientowałem się jak zmieniałem olej, zalałem ponad 4 litry i bagnet był sporo poniżej minimum. Pojechałem na szrot i wyciągnąłem z innego Tipo bagnet i porównałem i okazało się, że mój ma tą gumę trzymającą/uszczelniającą zamontowaną dużo niżej niż ten drugi. Jak włożyłem ten drugi to poziom miałem maks. Także sprawdź najpierw bagnet. Jak to wykluczymy to będziemy a nadal będzie źle to będziemy szukać dalej.
_________________
Żyj szybko i nie patrz na przeszłość
Moje autko:
Tipo 1.4 1992r motor 159A2.000
http://sk2.pl/sniff
     assistance
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-08-2009, 12:12   

jest jeszcze inna opcja, pozapychane kanały olejowe. miałem tak u siebie, tylko u mnie objawiało się tym, że raz na bagnecie było prawie max, następnego dnia pół, potem 0 potem jeszcze inne wskazanie. Najlepiej zrobisz, jak dolejesz do oleju taki preparat do czyszczenia tych kanałów (niestety nie pamiętam jak się nazywał, jak będziesz chciał to zapytam mechanika który mi to robił ),a potem tak jak pisze Bdm$ka, zmień olej zalewając do maximum na bagnecie.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
kiler110590 


Wiek: 34
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 14
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 22-08-2009, 14:16   

Dziekuję za pomoc sprawdze to po zmianie oleju ktory i tak mialem wymienic:) Pozdrawiam:)
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 32 days
Network load