Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
przepustnica, czy trzeba uszczelniać
Autor Wiadomość
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-07-2010, 11:44   przepustnica, czy trzeba uszczelniać

Witam, w związku z planowanymi pracami nad Łajzą chcę zamontować urządzenie typu exhaust cut out

Niestety, takie urządzenia są bardzo drobie, więc będzie trzeba samemu improwizować. Dlatego pomyślałem, żeby zrobić z jakiegoś gaźnika. I tu moje pytanie, czy przepustnica w gaźnikach jest szczelna przy zamknięciu?
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
bart128 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 262
Skąd: Krakow
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 23-07-2010, 11:52   

jest dosc szczelna, ale nie absolutnie, sa male przeswity , no i przez oske przepustnicy.

ps: z jakiego gaznika? niewiele jest gaznikow z przepustnica rzedu 45, 50mm, i do tego z odkrecana sama sekcja przepustnicy od korpusu, nie lepiej z jakiejs przepustnicy z wtryskowego mpi? cokolwiek, bosch, weber, mikuni itp...

ps2: w silniku r4 uzyskasz glosny pierd... warto sie zabierac za to wogole?
_________________
Solo italiana automobili da Cracovia
  
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 23-07-2010, 11:54   

bart128, jak narazie jest ogólny zarys projektu, jak nie będzie pasować, to zawsze można jakiś inny zawór zrobić. Ale wstępnie jest taka koncepcja.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 25-07-2010, 12:13   

Jelcyn, u mnie w JTD na wlocie powietrza do kolektora ssącego jest przepustnica sterowana pneumatycznie,która pomaga przy gaszeniu silnika.Ma spory otwór a i sterowanie nie powinno nastręczać problemów.
http://moto.allegro.pl/it...zepustnica.html
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 25-07-2010, 13:46   

ZielonyTBG, dobre, + dla ciebie ;)
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
DARREK 



Pomógł: 22 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 502
Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 25-07-2010, 20:47   

http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
_________________
Tipo 2.0 8V '91 159.A6.046 DGT - odszedł...
Renault Espace IV 2.0
     Moneta
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 25-07-2010, 20:50   

DARREK, a co ja napisałem w pierwszym poście?
Cytat:
takie urządzenia są bardzo drobie, więc będzie trzeba samemu improwizować

jak masz na zbyciu 5-6baniek na takie gadżety, to gratulację, ja niestety muszę wykombinować za mniejsze pieniądze.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load