Przerobka wydechu na dwie rury :) - ktos to robil? |
Autor |
Wiadomość |
kalidor
witamy nowego
Wiek: 42 Dołączył: 02 Sie 2005 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-08-2005, 18:40 Przerobka wydechu na dwie rury :) - ktos to robil?
|
|
|
Witam
Mam pytanie czy ktos moze wstawial do tempry tlumik z podwojnym wyjsciem( lewa i prawa strona) lub ewentualnie przerabila na dwa tlumiki? |
_________________ Tempra '92 1.4 i.e.cat + gaz |
|
|
|
|
Pele_Tipo
Wiek: 38 Dołączył: 26 Mar 2005 Posty: 685 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-08-2005, 19:05
|
|
|
nie ma zupelnie takiej potrzeby, no chyba ze dla lansu albo dla zrobienia fajnej akustyki wydechu
poza tym to gra nie warta swieczki, na pewno nie w 1.4 w ktorym jest masa alternatywnych mozliwosci |
_________________ bylo 159A2.000, jest 160A1.046 i minus 200kg, a od niedawna takze pierwszy sponsor www.motohurt.com
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-08-2005, 20:25
|
|
|
pozaz tym czy niechcący nie można minimalnie przypadkiem zaszkodzić silnikowi jak wydech źle zrobimy, byle się trzymał? wielkiego spadku nie ma ale zawsze... podobnie jak źle robione strumienice... (nad czymś takim się zastanawiałem, ale może kiedyś)... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 11-08-2005, 22:04
|
|
|
To ja kiedys widzialem bodajze w Golfie albo jakism Audi... wydech na 2 strony tyllkoo... co ciekawe tylko jednak rura byla okopcona a druga zupelnie "czysciutka" To sie nazywa wiejski tuning |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 11-08-2005, 22:10
|
|
|
Dokładnie zimą para z jednej rury :lol::lol::lol: tjjjuning:P prawdziwy tjjjuning |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
kalidor
witamy nowego
Wiek: 42 Dołączył: 02 Sie 2005 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-08-2005, 23:08
|
|
|
Co do calego ukladu to widzialem oferty producentow http://www.act-tuning.szc...ty/podwojny.htm i wlasnie mysle nad zalozeniem czegos takiego. Nie chodzi mi o zrobienie z 1.4 200 konnej maszyny tylko o ladny wyglad i chce zeby dymek lecial z dwoch rurek . Ot mam takie marzenie juz od dluzszego czasu |
_________________ Tempra '92 1.4 i.e.cat + gaz |
|
|
|
|
wglogowski
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 126 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 12-08-2005, 06:09
|
|
|
fajny ten tłumik ciekawe ile taki kosztuje |
_________________ KLIK
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-08-2005, 07:55
|
|
|
tłumik może i fajnie wygląda, ale rzeczywiście najprawdopodobniej i tu będziesz miał jednorurowy dym, bo krótsza droga...
jedynie jakieś poważniejsze przeróbki wydechu pod autem by droga do rurek była mniej więcej równa; może jakoś tłumik przesunąć na środek i 2 równej długości rury... ale z miejscem na niego byłby problem... zaś specjalnie wydłużać 'lewą' rurę np pozawijać z dołu by lewa i prawa miały zbliżone długości to też paranoja... hmm...
możesz mieć problem, bo te nasze silniczki nie dmuchają z wydechu jak wichura (nie te moce) i rzeczywiście możesz mieć potem wiejski tjoonink z czarno-białymi rurami :-) (jedna czarna jedna czysta) |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
Tomilee
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Sty 2005 Posty: 598 Skąd: Opole
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 12-08-2005, 20:42
|
|
|
Cieżko będzie wsadzić dwie rurki bo bak przeszkadza a nie mozna zapomnieć że jest on jakoś takoś plastikowy i raczej nie powinno się go podgrzewać rurą wydechową. Tłumik który tylko na końcu rozgałęzia się na dwa to raczej nie jest dobry patent - raczej wiejski szpan. sztuką było by poprowadzenie osobnego wydechy od kolektora - to by było to ale oczywiście nie w silniku 1.4 a raczej jakimś ok 4.2 a nawet więcej. |
_________________ Tipo 1.8 GT
Fiat Ducato 2,5 D - fura z sianem |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-08-2005, 21:23
|
|
|
bez przesady aż, starczy nawet 3 litrowy by naprawdę ładnie z obu stron dymiło :-) przy prawdziwym podwójnym wydechu od silnika... widziałem... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
kalidor
witamy nowego
Wiek: 42 Dołączył: 02 Sie 2005 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13-08-2005, 08:10
|
|
|
Zabijacie moje marzenia to chociaZ strumienice sobie wstawie, bo i tak mam przebijany wewnatrz katalizator:)
A gdybym wstawial zwykly sportowy tlumik(chodzi o koncowy tlumik) to musze cos przerabiac czy raczej pasuje kazdy, bo oryginalny jest troche zakrzywiony(sama koncowka) a sportowe sa proste lub conajwyzej zagiete do gory. |
_________________ Tempra '92 1.4 i.e.cat + gaz |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 13-08-2005, 09:06
|
|
|
Ja mam tak zrobiony wydech wywalone tłumiki orginalne i zamiast srodkowego strumienica łuskowa kierunkowa! i na koncu pełen przelot sportowy:P bez zadnych wyciszen ,i bez kata.Chodzi swietnie niczym WRC , Ostatni tłumik sobie dopasujesz ,mi przypasował idealnie , końcówa wychodzi pod lekkim ukosem co mi sie podoba.Najlepiej zakładac to w zakładzie ktory zakłada tego typu wydechy.
Ja nie miałem przerobek w montazu układu wydechowego rura pod autem idzie jak fabrycznie , ostatni ładnie wpasowali mi we wneke takze jest cały schowany, dodali mi chyba dodatkowy wieszak jeden lub dwa dla pewnosci , pozostałe wieszaki nowe i bajeczka
Co do strumienicy ... to pamietaj tylko zeby ją dac zamiast srodkowego wydychu a nie czasem zamiast kata!!! [-o<
JA ogolnie jestem zadwolony z tego zestawu tzn strumienica i sportowy końcowy.Wymiana kolektora na sportowy to tez dobra sprawa lecz kosztowna i mam serie ze stozkiem w dolocie |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
kalidor
witamy nowego
Wiek: 42 Dołączył: 02 Sie 2005 Posty: 9 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 13-08-2005, 09:35
|
|
|
Czemu mam nie wywalac katalizatora skoro i tak u mnie nie spelnia swojej roli. Jesli chodzi o przeglad to nie ma problemu bo robie go nie wjezdzajac na diagnostyke . A mam jeszcze pytanie co do filtra stozkowego, jak ominac oryginalny filtr powietrza, u mnie jest on nad silnikiem i chyba jedyna mozliwoscia jest wywalenie wkladu z filtra i zamontowanie filtra stozkowego na rurze idacej do oryginalnego filtra powietrza. Jesli sie myle to niech ktos mnie poprawi
Moze ktos mi polecic jakiej firmy wybrac sportowy tlumik, oczywiscie w przystepnej cenie:) i jaka strumienice, acha i jeszcze filtr stozkowy |
_________________ Tempra '92 1.4 i.e.cat + gaz |
|
|
|
|
GRAFIT
Pomógł: 4 razy Wiek: 40 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 719 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 13-08-2005, 10:06
|
|
|
Ja nie mowiłem zebyś smigał z katem lecz zebyś odpowiednio załozył strumienice!! kat to przeszkoda w wydechu .Stozek mam Jet air francuz ok 160-170 zł, mam fote w albumie ale... ja mam puszke z boku seryjnie od filtra to raz, dwa power rure miałem i nic nie daje wrociłem do gumowego przewodu jest elasyczny i jak dla mnie lepszy |
_________________ Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|