Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
rura wydechowa
Autor Wiadomość
bernard509 


Wiek: 39
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 81
Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
Wysłany: 16-01-2011, 18:51   rura wydechowa

koledzy, mam taki problem że w przeciągu miesiąca wymieniałem już dwa razy uszczelkę pomiędzy tłumikiem, a cylindrem na tzw. dwururce, a dzisiaj jadę i znowu słyszeć że tłumik puszcza. Co zrobić? :sciana:
  
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 16-01-2011, 19:46   

spowodowane jest to pewnie tym ze masz zerwana jedna ze szpilek i przykrecone jest tylko na 3 sroby dodatkowo moze byc powierzchnia kolektora i 2 rurku powypalana musisz zdjac zobaczyc w jakim stanie powierzchnie przylegajace do uszczelki sa , a tak od reki to mozesz kupic uszczelke i cement do wydechow ,uszczelke posmarowac po obu stronach i wydech skrecic ,za nim cement sie wypaki a nastepnei uszczelka uplynie wiecej czasu u mnie cos kolo 6 mc to trwalo a nadal nie chodzi bardzo glosno
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
Danio 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 237
Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 16-01-2011, 22:14   

dobrze gada MARIOVIRUS, na majowce dostaniesz browara :D mam nadzieje ze bedziesz :lalala:
     assistance   Moneta
 
 
wladeczek22 


Pomógł: 1 raz
Wiek: 35
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 135
Skąd: Mrozy
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 16-01-2011, 22:22   

podobnie miałem w drugim autku (ford eskort ) :)
rozbierz wydech załóż na wiertarkę albo diaska szczotkę drucianą i zjedz porządnie to miejsce co siedzi uszczelka następnie sylikonem do wysokich temperatur posmaruj grubo kolektor i wydech załóż uszczelkę i skręć mocno wydech (tylko bez przesady żeby nie zerwać gwintu ) :) ja tak zrobiłem i pół roku miałem spokój ,aa później kupiłem nowy wydech :)
  
 
bernard509 


Wiek: 39
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 81
Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
Wysłany: 17-01-2011, 19:42   

dzięki za odpowiedz, tak spróbuje zrobić- a jakim cementem to robiliście? bo jednak tam jest bardzo wysoka temperatura!
  
 
krycha1123 



Wiek: 35
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 41
Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 20-01-2011, 20:56   

są specjalne do tego typu napraw ;) widzialem nawet w niektorych sklepach w zestawie z takim "bandażem" do latania dziur w ukladzie wydechowym...
  
 
 
Dziąbal 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 237
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 20-01-2011, 21:21   

Ja bym Ci proponował silikon do uszczelniania pieców, jak zastygnie robi sie beton! Kosztuje około 15 zł, a wytrzymuje do 1200 stopni.
_________________
TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8
     assistance
 
 
bernard509 


Wiek: 39
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 81
Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
Wysłany: 09-02-2011, 20:35   

odświeżam temat. Mianowicie co jakis czas muszę dokręcać śruby z tłumika, bo się odkręcają? macie jakiś pomysł, na kontre nie ma miejsca :sciana:
  
 
Dziąbal 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 237
Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 09-02-2011, 22:51   

Podkładki dałes? Raczej dziwne ze się odkręcają.
_________________
TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8
     assistance
 
 
--Adamo-- 


Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Racibórz
Województwo: Śląskie
Wysłany: 10-02-2011, 00:28   

załuż podkłądki sprężyjujące i będzie wporzondku bo jak kolega wyżej napisał raczej o nich zapomniałeś.pozdro
_________________
te kilka sekund po starcie czuje sie wolny...
jest:
Tempra 1.6 abarth tunning
będzie:
Nissan 200sx s13
  
 
 
miro91 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 200
Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 10-02-2011, 09:31   

mozesz sprobowac z nakretkami samokontrujacymi.
_________________
TIPO 1.4 - zostało sprzedane ;(

TIPO SEDICIVALVOLE
  
 
 
m.m1981 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 234
Skąd: gorka jaklinska
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-02-2011, 09:42   

te nakreki nie nie nadadza sie bo sa z plastikiem a tam jest raczej goraco i plastik sie stopi ale mozesz przeciez zakatrowac druga nakretka
_________________
były
dwa maluchy 125p polonez renault 25 tipo 1.4:(((
jest
JEST LANCIA DELTA :) )) juz zyje jeszcze nie w jednym kolorze ale zyje i ma sie nie zle
pojawił się MERCEDES C200
     assistance
 
miro91 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 200
Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 10-02-2011, 09:54   

masz racje. A na druga nakretka na pewno znajdzie sie miejsce na szpilce.
_________________
TIPO 1.4 - zostało sprzedane ;(

TIPO SEDICIVALVOLE
  
 
 
gru 


Wiek: 40
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 167
Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 28-01-2012, 17:56   

U mnie były spawane portki, wycięty kat, nie mam plecionki (za co odpowiada ten cholerny druciarz...). Wymieniłem uszczelkę portek na metalową, poprzednia była papierowa i wypalona. Minęło 1,5 miesiąca... i też ją wydmuchało. Jeżdżę od tego czasu tydzień i już dostaję szewskiej pasji...

Ktoś wie jak temu zaradzić? W sensie pasty, silikony itp., żeby uszczelnić ten przedmuch skutecznie?
  
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 28-01-2012, 19:39   

gru napisał/a:
nie mam plecionki (za co odpowiada ten cholerny druciarz...)


Ten druciarz jak to piszesz jest odpowiedzialny za tłumienie drgań miedzy karoseria, wydechem a silnikiem. Jesli nie masz łącznika elastycznego to może Ci wydmuchiwac uszczelke przez drgania.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 01-02-2012, 02:28   

Gdybys wyjal portki malym mlotkiem postukaj w plaszczyzne laczenia tak by nieco odgiac rogi przy srubach do dolu.Ta blacha musi sie minimalnie wygiac tak by srodkiem sie opieralo a nie rogami.Pozniej jak sruby docisna to sie wyprostuje ale mocniej bedzie dociskac srodek a nie rogami.Zaloz tylko nowa uszczelke.Posmarowac cementem do wydechow tez mozna.Efekt gwarantowany-porada tlumikarzaa :)
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
gru 


Wiek: 40
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 167
Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 01-02-2012, 09:03   

Hmmm, sklepać taki kawał blachy? Sądzę, że wcześniej coś odpadnie z tej dwururki, niż młotkiem coś uzyskasz :?
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load