rura wydechowa |
Autor |
Wiadomość |
bernard509
Wiek: 39 Dołączył: 27 Lut 2008 Posty: 81 Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 16-01-2011, 18:51 rura wydechowa
|
|
|
koledzy, mam taki problem że w przeciągu miesiąca wymieniałem już dwa razy uszczelkę pomiędzy tłumikiem, a cylindrem na tzw. dwururce, a dzisiaj jadę i znowu słyszeć że tłumik puszcza. Co zrobić? |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 16-01-2011, 19:46
|
|
|
spowodowane jest to pewnie tym ze masz zerwana jedna ze szpilek i przykrecone jest tylko na 3 sroby dodatkowo moze byc powierzchnia kolektora i 2 rurku powypalana musisz zdjac zobaczyc w jakim stanie powierzchnie przylegajace do uszczelki sa , a tak od reki to mozesz kupic uszczelke i cement do wydechow ,uszczelke posmarowac po obu stronach i wydech skrecic ,za nim cement sie wypaki a nastepnei uszczelka uplynie wiecej czasu u mnie cos kolo 6 mc to trwalo a nadal nie chodzi bardzo glosno |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Danio
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 237 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 16-01-2011, 22:14
|
|
|
dobrze gada MARIOVIRUS, na majowce dostaniesz browara mam nadzieje ze bedziesz |
|
|
|
|
wladeczek22
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2010 Posty: 135 Skąd: Mrozy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 16-01-2011, 22:22
|
|
|
podobnie miałem w drugim autku (ford eskort )
rozbierz wydech załóż na wiertarkę albo diaska szczotkę drucianą i zjedz porządnie to miejsce co siedzi uszczelka następnie sylikonem do wysokich temperatur posmaruj grubo kolektor i wydech załóż uszczelkę i skręć mocno wydech (tylko bez przesady żeby nie zerwać gwintu ) ja tak zrobiłem i pół roku miałem spokój ,aa później kupiłem nowy wydech |
|
|
|
|
bernard509
Wiek: 39 Dołączył: 27 Lut 2008 Posty: 81 Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 17-01-2011, 19:42
|
|
|
dzięki za odpowiedz, tak spróbuje zrobić- a jakim cementem to robiliście? bo jednak tam jest bardzo wysoka temperatura! |
|
|
|
|
krycha1123
Wiek: 35 Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 41 Skąd: Rzeszów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 20-01-2011, 20:56
|
|
|
są specjalne do tego typu napraw widzialem nawet w niektorych sklepach w zestawie z takim "bandażem" do latania dziur w ukladzie wydechowym... |
|
|
|
|
Dziąbal
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 237 Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 20-01-2011, 21:21
|
|
|
Ja bym Ci proponował silikon do uszczelniania pieców, jak zastygnie robi sie beton! Kosztuje około 15 zł, a wytrzymuje do 1200 stopni. |
_________________ TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8 |
|
|
|
|
bernard509
Wiek: 39 Dołączył: 27 Lut 2008 Posty: 81 Skąd: Dobrodzień
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 09-02-2011, 20:35
|
|
|
odświeżam temat. Mianowicie co jakis czas muszę dokręcać śruby z tłumika, bo się odkręcają? macie jakiś pomysł, na kontre nie ma miejsca |
|
|
|
|
Dziąbal
Pomógł: 5 razy Wiek: 35 Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 237 Skąd: Elbląg
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 09-02-2011, 22:51
|
|
|
Podkładki dałes? Raczej dziwne ze się odkręcają. |
_________________ TempRa 1.8
Tipo 3D 1.8 |
|
|
|
|
--Adamo--
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 51 Skąd: Racibórz
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-02-2011, 00:28
|
|
|
załuż podkłądki sprężyjujące i będzie wporzondku bo jak kolega wyżej napisał raczej o nich zapomniałeś.pozdro |
_________________ te kilka sekund po starcie czuje sie wolny...
jest:
Tempra 1.6 abarth tunning
będzie:
Nissan 200sx s13 |
|
|
|
|
miro91
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 200 Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-02-2011, 09:31
|
|
|
mozesz sprobowac z nakretkami samokontrujacymi. |
_________________ TIPO 1.4 - zostało sprzedane
TIPO SEDICIVALVOLE |
|
|
|
|
m.m1981
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 234 Skąd: gorka jaklinska
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-02-2011, 09:42
|
|
|
te nakreki nie nie nadadza sie bo sa z plastikiem a tam jest raczej goraco i plastik sie stopi ale mozesz przeciez zakatrowac druga nakretka |
_________________ były
dwa maluchy 125p polonez renault 25 tipo 1.4:(((
jest
JEST LANCIA DELTA )) juz zyje jeszcze nie w jednym kolorze ale zyje i ma sie nie zle
pojawił się MERCEDES C200 |
|
|
|
|
miro91
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 200 Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-02-2011, 09:54
|
|
|
masz racje. A na druga nakretka na pewno znajdzie sie miejsce na szpilce. |
_________________ TIPO 1.4 - zostało sprzedane
TIPO SEDICIVALVOLE |
|
|
|
|
gru
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sie 2011 Posty: 167 Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 28-01-2012, 17:56
|
|
|
U mnie były spawane portki, wycięty kat, nie mam plecionki (za co odpowiada ten cholerny druciarz...). Wymieniłem uszczelkę portek na metalową, poprzednia była papierowa i wypalona. Minęło 1,5 miesiąca... i też ją wydmuchało. Jeżdżę od tego czasu tydzień i już dostaję szewskiej pasji...
Ktoś wie jak temu zaradzić? W sensie pasty, silikony itp., żeby uszczelnić ten przedmuch skutecznie? |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 28-01-2012, 19:39
|
|
|
gru napisał/a: | nie mam plecionki (za co odpowiada ten cholerny druciarz...) |
Ten druciarz jak to piszesz jest odpowiedzialny za tłumienie drgań miedzy karoseria, wydechem a silnikiem. Jesli nie masz łącznika elastycznego to może Ci wydmuchiwac uszczelke przez drgania. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 01-02-2012, 02:28
|
|
|
Gdybys wyjal portki malym mlotkiem postukaj w plaszczyzne laczenia tak by nieco odgiac rogi przy srubach do dolu.Ta blacha musi sie minimalnie wygiac tak by srodkiem sie opieralo a nie rogami.Pozniej jak sruby docisna to sie wyprostuje ale mocniej bedzie dociskac srodek a nie rogami.Zaloz tylko nowa uszczelke.Posmarowac cementem do wydechow tez mozna.Efekt gwarantowany-porada tlumikarzaa |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
gru
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sie 2011 Posty: 167 Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 01-02-2012, 09:03
|
|
|
Hmmm, sklepać taki kawał blachy? Sądzę, że wcześniej coś odpadnie z tej dwururki, niż młotkiem coś uzyskasz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|