Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ssanie na zimnym gaśnie brak 3 kreski na panelu i chodzi ;)
Autor Wiadomość
wnuk99 


Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 27
Skąd: Raczki
Województwo: Podlaskie
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 14-12-2011, 08:11   

Przekręciłem kluczyk dałem mu gazu i wciskałem, wciskałem a on nic. Rozbiorę zobaczę. Jak byś mógł to daj link może się przyda.
  
 
gru 


Wiek: 40
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 167
Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 14-12-2011, 09:00   

U mnie też nie ma ssania, tylko że jak dodam trochę gazu przy odpalaniu to zapala i trzeba chwile go trzymać na 1500obr.

Sprawdziłem już prawie wszystko...
  
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-12-2011, 10:01   

wnuk99,
Czyli otwierałęś/zamykałeś przepustnicę, a on ani drgnie nawet przy dotknięciu?
Odkręcasz go od wtrysku (bodajże 3 śruby Tx25) Potem go otwiereasz. Jest na zatrzaski więc ostrożnie żeby wszystkich nie połamać (i tak jakieś połamiesz) A potem czyścisz styki na takim bolcu i w bolcu który steruje przepustnicą.
     Moneta
 
 
wnuk99 


Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 27
Skąd: Raczki
Województwo: Podlaskie
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 14-12-2011, 10:16   

wiem bo juz go rozbieralem i polamalem wiekszosc ;) poczyszcze i zobacze czy pomoze
  
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-12-2011, 10:28   

Jak masz miernik, to możesz sprawdzić czy styk działa. Jak rozbierzesz, to zobaczysz które styki są od silnika, a które od styków. Po naciśnięciu na czubek bolca powinno być zwarcie.
     Moneta
 
 
wnuk99 


Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 27
Skąd: Raczki
Województwo: Podlaskie
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 14-12-2011, 12:51   

Silniczek korkowy naprawiony tam gdzie wchodził ten bolen blaszki były powyginane dużo było zabawy ale złozyłem i działa wielkie dzięki za pomoc. teraz kwestia tego odpalania. rurki od podcisnienia sprawdziłem mialy mala dziurke wiec wymienilem jedna zatkalem mu ta ktora szla do serwa (aku sie laduje za godzinke sprawdze czy odpali)
  
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 14-12-2011, 13:17   

Kupić nowe serwo nie ociągac się tym bardziej że to sprawa raczej groszowa :lalala:
http://allegro.pl/fiat-ti...1992692123.html
http://allegro.pl/pompa-h...1938460405.html
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
wnuk99 


Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 27
Skąd: Raczki
Województwo: Podlaskie
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 14-12-2011, 20:26   

No ale co ma serwo do odpalania ;D A hamulce mam dobre ;)
  
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-12-2011, 21:50   

To masz dobre hamulce czy nie masz wspomagania hamulców?
Jak nie masz wspomagania, to możliwe że serwo jest nieszczelne, i przez serwo silnik łapie lewwe powietrze. Mogą też być nieszczelne przewody podciśnienia (hamulce, przewód do digiplex'a, przesłona do sterowania ciepłym powietrzem pod obudową filtra)
     Moneta
 
 
kaminkrz 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 547
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 14-12-2011, 22:06   

lynx napisał/a:
przesłona do sterowania ciepłym powietrzem pod obudową filtra

A co z nią może być nie tak?
_________________
Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php
  
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 15-12-2011, 00:51   

Nie z samą przesłoną a wężykami podciśnienia które nią sterują. Sama przeslona jest na dolocie powietrza, przed filtrem. Jest sterowana podciśniniem które pochodzi z obudowy wtrysku, a jest sterowana termostatem w obudowie filtra powietrza (w przypadku prostokątnej obudowy filtra umieszczonej bezpośrednio na wtrysku)
     Moneta
 
 
kaminkrz 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 47
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 547
Skąd: Kwidzyn
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 15-12-2011, 07:42   

lynx, dzięki za wyjaśnienie :)
_________________
Zapraszam na forum:
http://forum-laptopy.info.pl/index.php
  
 
wnuk99 


Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 27
Skąd: Raczki
Województwo: Podlaskie
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: 15-12-2011, 12:53   

Ssanie ok działa ale jak teraz ustawic jesli i tak gasnie bo za malo mu daje gazu. dokrecilem na max srubki i tak gasnie... Gdy silniczek korkowy jest na max wysuniety i srubka dolna jest na max wkrecona to i tak ma za male obroty i gasnie co to moze byc ? a i gdzie to znajde przesłona do sterowania ciepłym powietrzem pod obudową filtra) u mnie od filtra powietrza idzie tylko jedna rura do wtrysku i to wszystko.
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load