urwany zawór |
Autor |
Wiadomość |
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 11-11-2013, 10:27 urwany zawór
|
|
|
witam urwało dla brata zawór głowica do wymiany dostał też tłok i pytanie czy coś z tym tłokiem mozna jeszcze zrobić? tuleja gładka bez skazy
** Dodano: 11-11-2013, 12:32 **
i jeszcze jedno pytanko czy głowica od silnika 1,4 bedzie pasowała do silnika brata 1,6 ? |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 11-11-2013, 20:17
|
|
|
o fuck miałem to samo 3 lata temu, myslałęm że mój przypadek jest ewenementem, dokładnie taki sam widok miałem po zdjeciu mojej głowicy
http://forum.tempra.org/t...a-3-vt19376.htm
co do głowicyto powinna pasować,napisz czy było cos robione przy silniku w ostatnim czasie czy sam z siebie sie urwał |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 12-11-2013, 07:27
|
|
|
nic nie było robione poprostu przy odpaleniu silnika było słychać jeden wielki huk i nic więcej mam jeszcze pytanie wczoraj okazyjnie zakupiliśmy casły kompletny silnik ze skrzynią od tipo 1.4 jeż na jednopunkcie i czy będzie on pasował do tej budy po temprze z silnikiem 1,6? a jak z półośkami bo zostaną od 1,6 wejdą one są takie same jak od 1,4 i jesszcze sprawa dowodu rejestracyjnego trzeba wymienić chyba co? |
|
|
|
|
m.m1981
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 234 Skąd: gorka jaklinska
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-11-2013, 20:49
|
|
|
jesli chodzi o glowice z 1.4 do 1.6 to pasuje ma sto procent sam juz od ponad roku mam tak zalozona w lancii i jest ok (to te same silniki) a co do polosi to tez pasuja sa identyczne wiec jak bys nie kombinowal to bedzie dobrze |
_________________ były
dwa maluchy 125p polonez renault 25 tipo 1.4:(((
jest
JEST LANCIA DELTA )) juz zyje jeszcze nie w jednym kolorze ale zyje i ma sie nie zle
pojawił się MERCEDES C200 |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 12-11-2013, 22:06
|
|
|
zmiane dowodu sobie daruj, nikt nie kapnie sie ze masz 1.4 zamiast 1.6 a chocby nawet to chyba musiała by sie moc zwiekszyc o 20% czy jakos tak, u Ciebie moic zmale wiec tylko bys sobie kilometrów narobił i troche nerwów stracił |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 12-11-2013, 23:02
|
|
|
głowice są prawie takie same , tylko że średnice grzybka wylotu są większe w 1,6 - nieznacznie a co do dowodu to sobie też nie daruj bo za 1,4 OC jest mniejsze |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-11-2013, 23:20
|
|
|
różnicę w cenie oc pokryje koszt wymiany dowodu rejestracyjnego... |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 13-11-2013, 06:25
|
|
|
czyli mogę smiało przekładac serce swojej temperówki dziś się za to biore
** Dodano: 13-11-2013, 07:31 **
jeszcze jedno bardzo ważne pytanie ten silnik od tipo 1,4 jest bez wspomagania i czy mozna przełożyć ze starego silnika pompę wodną wraz z kołem pasowym na pasek wspomagania i zostawić alternator od silnika 1,6?nic się nie stanie? |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 13-11-2013, 10:10
|
|
|
Możesz śmiało wszystko przekładać - ma pasować . Po zmianie silnika nie zapomnij o wpisie w dowód ! |
|
|
|
|
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 13-11-2013, 12:34
|
|
|
dziś przygotowałem silnik do demontażu jutro go wyjmę i zamontuje drugi mało czasu bo w tym tygodniu druga zmiana w pracy |
|
|
|
|
pawcio0706
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 29 Wrz 2011 Posty: 146 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 13-11-2013, 18:04
|
|
|
o kurcze ostatnio udalo sie uratowac po zerwaniu zabkow z paska a tu teraz taka niespodzianka jak pech to pech
a takiej jeszcze pytanie 1.4 nie jest za slabe do tempry w kombi?? |
_________________ Fiat Tipo - 1.6 AGT cat.i.e. 1990 |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 13-11-2013, 22:22
|
|
|
pawcio0706 napisał/a: | o kurcze ostatnio udalo sie uratowac po zerwaniu zabkow z paska a tu teraz taka niespodzianka jak pech to pech
a takiej jeszcze pytanie 1.4 nie jest za slabe do tempry w kombi?? | Tempra 1,4 SW była ale trochę mułowata |
|
|
|
|
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 14-11-2013, 07:12
|
|
|
myslę że silniczek 1,4 uciągnie ta moją bude w sedanie? |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 14-11-2013, 09:18
|
|
|
brodwey napisał/a: | myslę że silniczek 1,4 uciągnie ta moją bude w sedanie? | bez obaw uciągnie to bardzo fajny silniczek wprawdzie ferrari to to nie będzie ale jeździć się da a w tipo były jeszcze słabsze silniki np.1,3 D |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 14-11-2013, 22:29
|
|
|
pierwsze słyszę |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-11-2013, 23:58
|
|
|
czyba w uno, nie widzialem go nigdy w tipo bo go tam po prsotu fabrycvznie nie bylo |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 15-11-2013, 11:03
|
|
|
Szły na niemcy 1.3d ten sam co w uno, tak samo 1.1, mega muły, ale za to niemiaszki małe oc i podatki płacili bo moc mała... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
|