![Tempra Tipo Team Strona Główna](../images/logoforum/logo.jpg) |
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Uszczelka dwururki |
Autor |
Wiadomość |
reval666
![.::bardzo częsty bywalec::.](../templates/subSilver/images/ranks/50.gif)
![](../images/avatars/197492394351bb45f0344e9.jpg)
Wiek: 32 Dołączył: 04 Maj 2012 Posty: 206 Skąd: Legnica
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-06-2013, 11:02 Uszczelka dwururki
|
|
|
Miał ktoś z nią jakieś przeżycia już? Moja skończyła żywot a sruby są w dośc nie ciekawym stanie. Może jakaś inna opcja uszczelnienia tego? |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
Larry075
![.::stały bywalec::.](../templates/subSilver/images/ranks/70.gif)
![](../images/avatars/926229224c913912c8b56.jpg)
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 424 Skąd: belchatow
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 10-06-2013, 15:17
|
|
|
Paski asbestu - takiego jakby włosia - ja uszczelniam tym wszystkie kryzy, połączenia rurek i zawsze szczelnie trzyma i odporny na temperature. |
_________________ "mu dać dwie metalowe kulki w pomieszczeniu 2x2m to jedną by zepsuł a drugą zgubił." |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
shagger78
![:vip:](../templates/subSilver/images/ranks/vip.gif)
![](../images/avatars/19556445704f8331c306c4c.png)
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-06-2013, 21:18
|
|
|
reval666, sprobuj odkrecic a jak nie to urwac/uciac sruby.Potem przewiercic,sruby na wylot i nakretki od gory+nowa uszczelka i temat bedzie zalatwiony na wieki wiekow:) |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
pit14
![:vip:](../templates/subSilver/images/ranks/vip.gif)
Pomógł: 13 razy Wiek: 57 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-06-2013, 09:09
|
|
|
Diaxem zeszlifuj nakrętki prawie do gwintu i odkręć przed założeniem nowych przepuść gwint narzynką robiłem tak tydzień temu :-) |
|
|
|
![](../templates/subSilver/images/spacer.gif) |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|