Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana silnika
Autor Wiadomość
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 12-11-2013, 07:28   wymiana silnika

Witam wczoraj okazyjnie zakupiliśmy z bratem cały kompletny silnik ze skrzynią od tipo 1.4 też na jednopunkcie i czy będzie on pasował do tej budy po temprze z silnikiem 1,6? a jak z półośkami bo zostaną od 1,6 wejdą one są takie same jak od 1,4 i jesszcze sprawa dowodu rejestracyjnego trzeba wymienić chyba co?
     Moneta
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 12-11-2013, 10:00   

Wszystko powinno pasować łącznie z półosiami co do dowodu to w wydziale komunikacji robią adnotację bo inna opłata OC za 1,4 jedynie wtryskiwacz i moduł wtrysku może być inny
     assistance   Moneta
 
 skype
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 13-12-2013, 15:15   

witam ponownie miałem napisać już dawno silnik już wymieniony autko jeżdzi ale niestety nieraz podczas jazdy go dusi tak jakby nie dostawał paliwa :( raz zgasnie wtedy po odpaleniu muszę do przygazowac i jakoś sie buja tak samo jak zaczyna do dusic po wcisnieciu pedału gazu to żeby mi nie zgasł muszę nacisnąc pedał sprzęgła tak do połowy i tak jechać parę metrów aż się rozbuja o co może chodzić? :sciana:
     Moneta
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 13-12-2013, 18:29   

Witam. Czy włożyłeś swój osprzęt ,czy też pozostawiłeś coś z tego co kupiłeś ? Jeśli miałeś 1,6 a wstawiłeś 1,4 to powinieneś dać wtryskiwacz i moduł wtrysku od 1,4 jest za duża dawka paliwa dlatego tak się dzieje ,a ciśnienie na nowym silniku sprawdziłeś ? To podstawa po zmianie na inny żeby wiedzieć na czym się jeździ . Pozdrawiam
     assistance   Moneta
 
 skype
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 15-12-2013, 11:55   

tak wtryskiwacz i moduł od silnika 1,4 i nadal muli ale wczoraj zauważyłem że jak poruszam tym elektrozaworkiem od podciśnienia to auto czasem zgaśnie czy można ten zaworek kupic i czy on powinien tak cykać?
     Moneta
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 15-12-2013, 21:19   

z tego co kojarze(nie wiem czy dobrze) to wtrysk nie ma nic do znaczenia w dawce paliwa, według mnie sterownik musi byc od 1.4 a reszta to dowolnosć, założ na początek ten wtrysk od swojego silnika 1.6 i zobaczysz co sie bedzie działo, z mojego tipo 1.4 wtrysk załozyłem do golfa 1.8 i smigał az miło
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 16-12-2013, 07:56   

Wtryskiwacz ma znacznie były chyba 4 moduły i do nich wtryskiwacze chodzi o kąt rozpylenia były wtryskiwacze z rezystorem i bez zależnie od modułu i połączone z modułem zapłonu co do zaworu to nie wiem o jaki Ci chodzi bo był tam elektrozawór pochłaniacza par paliwa jeśli możesz to daj jakąś fotkę ogólną przedziału silnika i tego zaworu
     assistance   Moneta
 
 skype
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 18-12-2013, 14:45   

wszystko mam podmienione z silnika 1,4 u gościa śmigał aż miło a u mnie nadal się dusi i szarpie :sciana: filtr paliwa nowy nie wiem już o co chodzi ,może pompka paliwa.. ale ona też ma tylko 6 miesięcy sam juz zgłupiałem
     Moneta
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-12-2013, 15:43   

Jeśli dusi się i szarpie to może sonda lub cpp pasowało by na kompa go wrzucić
     assistance   Moneta
 
 skype
 
brodwey 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 138
Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 18-12-2013, 16:07   

jezeli to sonda to można ją odpiąć i pojeżdzic bez niej i sie w ten sposób sprawdzi ?
     Moneta
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 18-12-2013, 16:21   

W ten sposób nie sprawdzisz najprostszy to sprawdzenie napięcia wychodzącego z sondy powinny być wahania 1-2 v jak odepniesz to będziesz jeździł jak teraz

** Dodano: 18-12-2013, 17:09 **
A jak się zachowuje na biegu jałowym ? No i czy śmierdzi z wydechu i o jakim zaworze mówiłeś że w nim tyka ?

** Dodano: 18-12-2013, 21:03 **
masz jeszcze jedno rozwiązanie sprawdzenia sondy ale mało czasu - resetujesz moduł czyli odpinasz klemy na 15 minut , siadasz do auta znajomy zapina klemy (bez zakręcania-mało czasu) odpalasz i jedziesz masz około 2 minut zanim sonda zacznie działać jeśli na początku będzie ok a później szarpanie to wina sondy
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load