|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
wymiana silnika |
Autor |
Wiadomość |
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 12-11-2013, 07:28 wymiana silnika
|
|
|
Witam wczoraj okazyjnie zakupiliśmy z bratem cały kompletny silnik ze skrzynią od tipo 1.4 też na jednopunkcie i czy będzie on pasował do tej budy po temprze z silnikiem 1,6? a jak z półośkami bo zostaną od 1,6 wejdą one są takie same jak od 1,4 i jesszcze sprawa dowodu rejestracyjnego trzeba wymienić chyba co? |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 12-11-2013, 10:00
|
|
|
Wszystko powinno pasować łącznie z półosiami co do dowodu to w wydziale komunikacji robią adnotację bo inna opłata OC za 1,4 jedynie wtryskiwacz i moduł wtrysku może być inny |
|
|
|
|
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 13-12-2013, 15:15
|
|
|
witam ponownie miałem napisać już dawno silnik już wymieniony autko jeżdzi ale niestety nieraz podczas jazdy go dusi tak jakby nie dostawał paliwa raz zgasnie wtedy po odpaleniu muszę do przygazowac i jakoś sie buja tak samo jak zaczyna do dusic po wcisnieciu pedału gazu to żeby mi nie zgasł muszę nacisnąc pedał sprzęgła tak do połowy i tak jechać parę metrów aż się rozbuja o co może chodzić? |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 13-12-2013, 18:29
|
|
|
Witam. Czy włożyłeś swój osprzęt ,czy też pozostawiłeś coś z tego co kupiłeś ? Jeśli miałeś 1,6 a wstawiłeś 1,4 to powinieneś dać wtryskiwacz i moduł wtrysku od 1,4 jest za duża dawka paliwa dlatego tak się dzieje ,a ciśnienie na nowym silniku sprawdziłeś ? To podstawa po zmianie na inny żeby wiedzieć na czym się jeździ . Pozdrawiam |
|
|
|
|
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 15-12-2013, 11:55
|
|
|
tak wtryskiwacz i moduł od silnika 1,4 i nadal muli ale wczoraj zauważyłem że jak poruszam tym elektrozaworkiem od podciśnienia to auto czasem zgaśnie czy można ten zaworek kupic i czy on powinien tak cykać? |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 15-12-2013, 21:19
|
|
|
z tego co kojarze(nie wiem czy dobrze) to wtrysk nie ma nic do znaczenia w dawce paliwa, według mnie sterownik musi byc od 1.4 a reszta to dowolnosć, założ na początek ten wtrysk od swojego silnika 1.6 i zobaczysz co sie bedzie działo, z mojego tipo 1.4 wtrysk załozyłem do golfa 1.8 i smigał az miło |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 16-12-2013, 07:56
|
|
|
Wtryskiwacz ma znacznie były chyba 4 moduły i do nich wtryskiwacze chodzi o kąt rozpylenia były wtryskiwacze z rezystorem i bez zależnie od modułu i połączone z modułem zapłonu co do zaworu to nie wiem o jaki Ci chodzi bo był tam elektrozawór pochłaniacza par paliwa jeśli możesz to daj jakąś fotkę ogólną przedziału silnika i tego zaworu |
|
|
|
|
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 18-12-2013, 14:45
|
|
|
wszystko mam podmienione z silnika 1,4 u gościa śmigał aż miło a u mnie nadal się dusi i szarpie filtr paliwa nowy nie wiem już o co chodzi ,może pompka paliwa.. ale ona też ma tylko 6 miesięcy sam juz zgłupiałem |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 18-12-2013, 15:43
|
|
|
Jeśli dusi się i szarpie to może sonda lub cpp pasowało by na kompa go wrzucić |
|
|
|
|
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 18-12-2013, 16:07
|
|
|
jezeli to sonda to można ją odpiąć i pojeżdzic bez niej i sie w ten sposób sprawdzi ? |
|
|
|
|
pit14
Pomógł: 13 razy Wiek: 56 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 463 Skąd: Kraśnik
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 18-12-2013, 16:21
|
|
|
W ten sposób nie sprawdzisz najprostszy to sprawdzenie napięcia wychodzącego z sondy powinny być wahania 1-2 v jak odepniesz to będziesz jeździł jak teraz
** Dodano: 18-12-2013, 17:09 **
A jak się zachowuje na biegu jałowym ? No i czy śmierdzi z wydechu i o jakim zaworze mówiłeś że w nim tyka ?
** Dodano: 18-12-2013, 21:03 **
masz jeszcze jedno rozwiązanie sprawdzenia sondy ale mało czasu - resetujesz moduł czyli odpinasz klemy na 15 minut , siadasz do auta znajomy zapina klemy (bez zakręcania-mało czasu) odpalasz i jedziesz masz około 2 minut zanim sonda zacznie działać jeśli na początku będzie ok a później szarpanie to wina sondy |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|