|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
zdławienie |
Autor |
Wiadomość |
schwanz24
Dołączył: 27 Lis 2006 Posty: 23 Skąd: Cieszyn
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-04-2007, 14:21 zdławienie
|
|
|
czy ktos miał taki problem i jak go rozwiązał, co było przyczyną? po wdepnięciu nagle gazu jest dziura na sekunde i wchodzi na obroty. dzieki |
|
|
|
|
tatung
Dołączył: 07 Lip 2006 Posty: 58 Skąd: Dachnów
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 29-04-2007, 15:50
|
|
|
w swojej temprze 1.6 na wtrysku mialem podobnie, brat mi powiedzial ze jak silnik jest na wtrysku musi miec dokladnie uszczelniony dolot powietrza, tzn. nie moze lapac lewego, wiec wymienilem gumki na plastikowej obudowie na silnku, wszystki, nawet te na srubach, i po problemie bylo, a koszt nie wiem czy 10zl przekroczył. |
|
|
|
|
Triton_GDY
witamy nowego
Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2007 Posty: 4 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-05-2007, 07:30
|
|
|
Witam, mam podobny problem w swoim Tipolocie 1.6 i.e.:( , na LPG chodzi ladnie, a wystarczy ze przelacze na PB i problem sie pojawia, mechanik powiedzial ze moga to byc objawy konczacej sie pompy paliwowej. Sprawdzilem CPW, silniczek krokowy, instalacje el. biegnaca do pompy i wszystko jest OK. Jak wymienie pompe to dam znac czy sie polepszylo... |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 04-05-2007, 20:14
|
|
|
może być coś z dolotem faktycznie, na wtryskach
na gaźnikach zaś często powodem 'turbodziury' jest przestawiony elektrozaworek w gaźniku, starczy , że się troszkę obróci o kilka stopni w bok bądź za głęboko się wkręci ciut ciut (np na wyrobionym gwincie) |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
1dawidb
Wiek: 44 Dołączył: 28 Kwi 2007 Posty: 35 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 06-05-2007, 19:07
|
|
|
zadławienie silnika może byc również podyktowaneubogim składem mieszanki na wolnych obrotach lub jak to już koledzy wspomnieli nieszczelnością układu dolotowego. Co do pompy paliwa to raczej bym odrzucił gdyż jeśli później ciągnie autko tzn że pompa jest wydajna (im wieksza prędkość obrotowa silnika tym wieksze zapotrzebowanie na paliwo) |
_________________ http://croma.marecik.pl/news.php
Nic co włoskie nie jest mi obce |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|