Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana silnika
Autor Wiadomość
adik22 


Wiek: 42
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 64
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 24-07-2008, 20:07   Zmiana silnika

Witam serdecznie niestety mój silnik odmówił posłuszeństwa kompresja spadła do 6bar lipa jak nic ale zakupiłem silnik od uno też 1.4 monowtrysk był jeszcze zamontowany w budzie więc miałem możliwość go odpalenia oraz pomiaru kompresji miał po 12,5 do 13 ale przejdzmy do rzeczy czy jest możliwość go wymontować (sam silnik ) tak żeby skrzyni nie wyjmować rozpinać półosi itp bo w książkach to piszą że wszystko najlepiej ale mnie się troszku spieszy bo wyjeżdzam w nasze śliczne góry więc czasu mało jak nie ma takiej możliwości to trudno będę zmuszony wyjąć wszystko ale może któryś z kolegów przerabiał taki temat to cosik podpowie POZDRAWIAM :?
     Moneta
 
 
Hipo 



Pomógł: 30 razy
Wiek: 42
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 2082
Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 25-07-2008, 07:58   

Pooglądaj, jeśli będziesz miał wystarczajaco miejsca żeby silnik przesunac od skrzyni tak aby sprzęgło wyszło i wałek sprzegłowy to sie da. Tylko nie rozumiem czemu chcesz kombinować, czasu wiele nie zaoszczędzisz a ile gimnastyki.
_________________
Marea 2.4 TD HLX

JCB 3CX Contraktor
  
 
adik22 


Wiek: 42
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 64
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 25-07-2008, 21:14   

No to informacja dla tych co będą chcieli taki manewr wykonać jak ja aby wyjąć silnik nie wyjmując skrzyni ta operacja jest możliwa przynajmniej w Tipo 1.4 mnie sie udało nie musiałem wyjmować skrzyni ani półosi samochód normalnie stał na kołach silnik wyjołem bez problemu jutra zakładam drugi POZDRAWIAM
     Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 07-08-2008, 22:29   

No nie zdarzylem wczesniej przeczytac, wlasnie chcialem powiedziec ze jest to wykonalne....przerabialem ten temat na swojej temprze i uno kolegi....jest na tyle miejsca z lewej strony, ze spokojnie silnik "zeskoczy" z walka atakujacego w skrzyni...pozdrawiam
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load