Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak ustawić po demontażu kierownice żeby była prosto .
Autor Wiadomość
Andy59 


Wiek: 65
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Łódź
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-06-2010, 15:49   Jak ustawić po demontażu kierownice żeby była prosto .

Ale do Ho....... już ją piaty raz odkręcam .
Jakaś rada ??????????????????
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 17-06-2010, 15:59   

banalnie to zrobić ;)

Otwierasz "klakson" tzn tą część środkową kierownicy - jest na zaczepy które łatwo połamać :D W środku masz śrubę ale nie pamietam jaki rozmiar. Odkręcasz nasadowym wyjmujesz kiere nastawiasz i zakręcasz tak co by się nie odkręciło ;)
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Andy59 


Wiek: 65
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Łódź
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 17-06-2010, 16:05   

To jest banalne masz racje zaczepy wychodzą łatwo klucz nasadowy 24 to pestka i jedna nakrętka samochamowna .OK
ustawiam koła prosto . Wyjmuje kierownice i wkładam z powrotem prosto , jak powinna być , ona jest na wielowpuscie .
Wyjezdrzam na droge jade prosto a kierownica jest krzywo
I co dalej
  
 
MGSH 


Wiek: 44
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 42
Skąd: Brzeg Dolny
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 17-06-2010, 17:50   

Wtedy się zatrzymaj i jeszcze raz powtórz całą operację. Auto ma jechać prosto przed zatrzymaniem, nie stać z wyprostowanymi kołami. Ja tak przynajmniej zrobiłem, gdy miałem taki problem.
PS. nie zapomnij awaryjnych włączyć, jak się zatrzymasz ;D
_________________
Było => Tipo 1,4 ie + LPG Shrocik
Było => Lanos 1,6 16v + LPG Lanborghini
Jest => Xsara Picasso 1,6HDI Ogórek & Peugot 206 1,4 8v Bąbelek
  
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 17-06-2010, 21:48   

ja to robiłem tak że jak jechałem prosto zatrzymałem się, odkręciłem ją wsadziłem tak aby było prosto ale nie przykręcałem. Ujechałem kawałek i dalej nie było idealnie no to zatrzymałem się , przełożyłem o 2 ząbki w lewo i później było OK. Zakręciłem na amen
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Andy59 


Wiek: 65
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Łódź
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-06-2010, 06:42   

No nareszcie mądra rada . bo na postoju już 5 razy wyjmowałem kierownice.
Wyjadę na pustą drogę, wezmę klucz 24, młotek i tak zrobię.

DZIĘKI SERDECZNE
  
 
Cichy 



Wiek: 38
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 29
Skąd: Cz-wa
Województwo: Śląskie
Wysłany: 19-06-2010, 00:09   

a najlepiej żeby nie robić zamieszania na drodze to jedź pod jakiś market z dużym parkingiem
     assistance
 
 
Andy59 


Wiek: 65
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 58
Skąd: Łódź
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 19-06-2010, 13:25   

Już zrobine tak jak mówiłeś Cichy na parkingu w tesco . Od razu jezdzi sie przyjemniej .
Bo na postoju to jabym do usranej śmierci sie z tym bawił

Dzieki pozdrawiam
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load