|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Jak ustawić po demontażu kierownice żeby była prosto . |
Autor |
Wiadomość |
Andy59
Wiek: 65 Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Łódź
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-06-2010, 15:49 Jak ustawić po demontażu kierownice żeby była prosto .
|
|
|
Ale do Ho....... już ją piaty raz odkręcam .
Jakaś rada ?????????????????? |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 17-06-2010, 15:59
|
|
|
banalnie to zrobić
Otwierasz "klakson" tzn tą część środkową kierownicy - jest na zaczepy które łatwo połamać W środku masz śrubę ale nie pamietam jaki rozmiar. Odkręcasz nasadowym wyjmujesz kiere nastawiasz i zakręcasz tak co by się nie odkręciło |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Andy59
Wiek: 65 Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Łódź
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-06-2010, 16:05
|
|
|
To jest banalne masz racje zaczepy wychodzą łatwo klucz nasadowy 24 to pestka i jedna nakrętka samochamowna .OK
ustawiam koła prosto . Wyjmuje kierownice i wkładam z powrotem prosto , jak powinna być , ona jest na wielowpuscie .
Wyjezdrzam na droge jade prosto a kierownica jest krzywo
I co dalej |
|
|
|
|
MGSH
Wiek: 44 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 42 Skąd: Brzeg Dolny
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 17-06-2010, 17:50
|
|
|
Wtedy się zatrzymaj i jeszcze raz powtórz całą operację. Auto ma jechać prosto przed zatrzymaniem, nie stać z wyprostowanymi kołami. Ja tak przynajmniej zrobiłem, gdy miałem taki problem.
PS. nie zapomnij awaryjnych włączyć, jak się zatrzymasz |
_________________ Było => Tipo 1,4 ie + LPG Shrocik
Było => Lanos 1,6 16v + LPG Lanborghini
Jest => Xsara Picasso 1,6HDI Ogórek & Peugot 206 1,4 8v Bąbelek |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 17-06-2010, 21:48
|
|
|
ja to robiłem tak że jak jechałem prosto zatrzymałem się, odkręciłem ją wsadziłem tak aby było prosto ale nie przykręcałem. Ujechałem kawałek i dalej nie było idealnie no to zatrzymałem się , przełożyłem o 2 ząbki w lewo i później było OK. Zakręciłem na amen |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Andy59
Wiek: 65 Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Łódź
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-06-2010, 06:42
|
|
|
No nareszcie mądra rada . bo na postoju już 5 razy wyjmowałem kierownice.
Wyjadę na pustą drogę, wezmę klucz 24, młotek i tak zrobię.
DZIĘKI SERDECZNE |
|
|
|
|
Cichy
Wiek: 38 Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 29 Skąd: Cz-wa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-06-2010, 00:09
|
|
|
a najlepiej żeby nie robić zamieszania na drodze to jedź pod jakiś market z dużym parkingiem |
|
|
|
|
Andy59
Wiek: 65 Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 58 Skąd: Łódź
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 19-06-2010, 13:25
|
|
|
Już zrobine tak jak mówiłeś Cichy na parkingu w tesco . Od razu jezdzi sie przyjemniej .
Bo na postoju to jabym do usranej śmierci sie z tym bawił
Dzieki pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|