|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Pompa od wspomagania ... |
Autor |
Wiadomość |
Bullitt
Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 26 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 21-05-2008, 22:01 Pompa od wspomagania ...
|
|
|
Witam
Czy ktos zmienial pompe wspomagania na nowa ? jaki koszt ? bo widze duza rozbieznosc cenowa od 200 po 500..co jak na fiata jest drogo ... Mam silnik 1.6
pozdrawiam
Bullitt |
|
|
|
|
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 21-05-2008, 22:07
|
|
|
A twoja pompa nie działa zupełnie, czy masz takie widzimisię?
Generalnie wymiana prosta sprawa, odpinasz węże, odkrecasz przykrecasz podpinasz druga osoba do auta, lejesz plyn do zbiorniczka osobka 2 kreci kolami w lewo na max i przytrzymuje potem w prawo i trzyma, a ty jak płynu ubywa to dolewasz:) |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
Bullitt
Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 26 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-05-2008, 08:03
|
|
|
Pytalem o koszt nowej pompy a nie o wymiane ))
Jeszcze nie wiem czy stara sie zapowietrzyla czy ma juz dosyc ...bo glosno chodzi ( bylo za malo plyny w zbiorniczku ) i troche pewnie dostala po d....ie. Dolalem plynu i zobacze czy cos to zmieni ..jak nie to wymiana. Dlatego pytam o ewntualny koszt nowej... |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 22-05-2008, 08:21
|
|
|
Bullitt napisał/a: | Pytalem o koszt nowej pompy a nie o wymiane ))
Jeszcze nie wiem czy stara sie zapowietrzyla czy ma juz dosyc ...bo glosno chodzi ( bylo za malo plyny w zbiorniczku ) i troche pewnie dostala po d....ie. Dolalem plynu i zobacze czy cos to zmieni ..jak nie to wymiana. Dlatego pytam o ewntualny koszt nowej... |
tak jak wczoraj rozmawialismy na shoutboxie, daj znac, ewentualnie mam pompe ze wszystkimi mocowaniami, z kolem posowym itp. pzdr |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
picek
Wiek: 50 Dołączył: 20 Lut 2006 Posty: 400 Skąd: Gogolin
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 27-05-2008, 20:27
|
|
|
Albo przepłukać instalację i zalać nowym płynem.Czasem trzeba zabieg powtórzyć. |
_________________ Audi |
|
|
|
|
Bullitt
Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 26 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 13:00
|
|
|
Raczej z tej pompy nic nie bedzie - odpowietrzylem i zalalem nowym plynem. Pompa na 1ce wyje tak jakbym wydech urwal....na pozostalych biegach ok , do tego jakies takie dziwne "przelewanie" slysze ...
Ps: Troche sie wczytalem i byc moze mam dodatkowy problem skrzynka biegow...ech jak nie urok to... |
|
|
|
|
dcfan
Pomógł: 5 razy Wiek: 36 Dołączył: 28 Paź 2007 Posty: 660 Skąd: Reda
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 14:00
|
|
|
czekaj, a co mają biegi do wycia pompy? Na luzie kręć kołami i tyle....
** Dodano: 28-05-2008, 15:01 **
Poza tym oprocz pewnych niewygód słuchowych to takie buczenie jakoś nie wpływa na funkcjonowanie pompy, bo ciśnienie dalej robi.... |
_________________ Tipo 1.6 + skrzynia 1.4 '89 DGT gaźnik + Digiplex2 + LPG Fotele Recaro, boczki Sedicivalvole, MOMO
Daewoo Nubira kombi '99 1.6 16V 110KM |
|
|
|
|
Bullitt
Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 26 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 15:02
|
|
|
dcfan napisał/a: | czekaj, a co mają biegi do wycia pompy? Na luzie kręć kołami i tyle....
** Dodano: 28-05-2008, 15:01 **
Poza tym oprocz pewnych niewygód słuchowych to takie buczenie jakoś nie wpływa na funkcjonowanie pompy, bo ciśnienie dalej robi.... |
Wlasnie nic nie maja ..i to mnie martwi bo w tym wypadku oznacza ze doszla mi druga usterka jade na diagnostyke w piatek to sie dowiem co i jak... |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-05-2008, 16:39
|
|
|
Bullitt napisał/a: | dcfan napisał/a: | czekaj, a co mają biegi do wycia pompy? Na luzie kręć kołami i tyle....
** Dodano: 28-05-2008, 15:01 **
Poza tym oprocz pewnych niewygód słuchowych to takie buczenie jakoś nie wpływa na funkcjonowanie pompy, bo ciśnienie dalej robi.... |
Wlasnie nic nie maja ..i to mnie martwi bo w tym wypadku oznacza ze doszla mi druga usterka jade na diagnostyke w piatek to sie dowiem co i jak... |
Pamietaj Bullit, ze pompa dla Ciebie czeka u mnie w garazu:) jak bedzie potrzeban to pisz:) |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Bullitt
Dołączył: 19 Mar 2007 Posty: 26 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 28-05-2008, 19:08
|
|
|
Pamietam , jak tylko okaze sie ze to pompa to dam znaka. |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-05-2008, 20:34
|
|
|
no no, bo po co u mnie ma lezec jak moze jeszcze komus sie przydac, jak zmienialem silnik w swojej temprze to kupilem z calym osprzetem i teraz osprzet mi zalega garaz. Alternator juz opchnalem, rozrusznik tez poszedl, a pompa od wspomagania i pompa wody jeszcze sa... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
Porto De Minas
Wiek: 35 Dołączył: 06 Mar 2008 Posty: 11 Skąd: Nysa
Województwo: Opolskie
|
Wysłany: 15-09-2008, 11:22
|
|
|
maniutek, A masz tą pompe jeszcze ?? ja bym chetnie kupil bo mam silnik 1.6 ie |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|