Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wspomaganie to tempry
Autor Wiadomość
wglogowski 



Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 126
Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 08-08-2005, 11:16   wspomaganie to tempry

Mam temperówke bez wspomagania. Zastanawiam się ile kosztuje kompletny (używany oczywiście) układ wspomagania kierownicy do Tempry. Co trzeba wymieniać a co nie.
_________________
KLIK
  
 
 
slawo 



Dołączył: 27 Lis 2004
Posty: 85
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 08-08-2005, 12:34   

podejzewam ze to duzo bedzie kosztowac i nie wiadomo czy to sie bedzie oplacilo.
_________________
tempra1.6wtrysk bordo metalic
     Moneta
 
Zbyniu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 08-08-2005, 17:46   

Cześć,

Na pewno trzeba założy przekładnię, prawdopodobnie razem z drążkami, pompę razem z oprzyrządowaniem (paskiem, osłonami, przewodami, wspornikami) oraz zbiornik płynu plus sam płyn. Może coś jeszcze choć nie wydaje mi się - wymiarowo i co do mocowań to te przekładnie są raczej podobne.
Ma to sens o ile ktoś Ci to wszystko tanio sprzeda w całości - np. z rozbitego auta.

Pozdrawiam,
Zbyszek
_________________
Zbyszek - Przyjaciel TTT

Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.)
     Moneta
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 09-08-2005, 21:05   

No chyba ze kupisz sobie alu 15tki szerokie... wtedy wspoma sie rowniez przyda.

Albo szukaj na szrotach, albo u nas na forum w dziale sprzedam, moze ktos taniej po calosci Ci sprzeda.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 09-08-2005, 21:10   

tak zgadzam sie. ale polecalbym juz kupic nowe przewody do wspomagania. ztymi rzeczami roznie bywa. a jazda z maglownica ze wspomaganiem jak ci siadzie wspoma. porownywalne jest z jazda walcem drogowym. potrzeba dwoch do recenia kierownica :P
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
Zbyniu 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 51
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 294
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 09-08-2005, 21:24   

Wiem coś o tym - jak mi się swego czasu zatarło łożysko alternatora i musiałem przeciąć pasek klinowy żeby dojechać to kilkukilometrowy odcinek do domu był sporym wyzwaniem - pomijam samo manewrowanie... Nawet jazda na łuku to było wyzwanie :-)
Maglownica ze wspomaganiem ma mniejsze przełożenie niż ta bez wspomagania.

A co do przewodów to tylko przewód tłoczny z pompy ma duże znaczenie - tylko w nim jest duże ciśnienie. W pozostałych dwóch jest ciśnienie prawie atmosferyczne :-)

Pozdrawiam,
Zbyszek
_________________
Zbyszek - Przyjaciel TTT

Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.)
     Moneta
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load