|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
wspomaganie to tempry |
Autor |
Wiadomość |
wglogowski
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 126 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-08-2005, 11:16 wspomaganie to tempry
|
|
|
Mam temperówke bez wspomagania. Zastanawiam się ile kosztuje kompletny (używany oczywiście) układ wspomagania kierownicy do Tempry. Co trzeba wymieniać a co nie. |
_________________ KLIK
|
|
|
|
|
slawo
Dołączył: 27 Lis 2004 Posty: 85 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 08-08-2005, 12:34
|
|
|
podejzewam ze to duzo bedzie kosztowac i nie wiadomo czy to sie bedzie oplacilo. |
_________________ tempra1.6wtrysk bordo metalic |
|
|
|
|
Zbyniu
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 294 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 08-08-2005, 17:46
|
|
|
Cześć,
Na pewno trzeba założy przekładnię, prawdopodobnie razem z drążkami, pompę razem z oprzyrządowaniem (paskiem, osłonami, przewodami, wspornikami) oraz zbiornik płynu plus sam płyn. Może coś jeszcze choć nie wydaje mi się - wymiarowo i co do mocowań to te przekładnie są raczej podobne.
Ma to sens o ile ktoś Ci to wszystko tanio sprzeda w całości - np. z rozbitego auta.
Pozdrawiam,
Zbyszek |
_________________ Zbyszek - Przyjaciel TTT
Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.) |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 09-08-2005, 21:05
|
|
|
No chyba ze kupisz sobie alu 15tki szerokie... wtedy wspoma sie rowniez przyda.
Albo szukaj na szrotach, albo u nas na forum w dziale sprzedam, moze ktos taniej po calosci Ci sprzeda. |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
TEMPRAWG
Pomógł: 17 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lut 2005 Posty: 414 Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-08-2005, 21:10
|
|
|
tak zgadzam sie. ale polecalbym juz kupic nowe przewody do wspomagania. ztymi rzeczami roznie bywa. a jazda z maglownica ze wspomaganiem jak ci siadzie wspoma. porownywalne jest z jazda walcem drogowym. potrzeba dwoch do recenia kierownica |
_________________ BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G
Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY
tel.0723-121-618 |
|
|
|
|
Zbyniu
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 294 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 09-08-2005, 21:24
|
|
|
Wiem coś o tym - jak mi się swego czasu zatarło łożysko alternatora i musiałem przeciąć pasek klinowy żeby dojechać to kilkukilometrowy odcinek do domu był sporym wyzwaniem - pomijam samo manewrowanie... Nawet jazda na łuku to było wyzwanie :-)
Maglownica ze wspomaganiem ma mniejsze przełożenie niż ta bez wspomagania.
A co do przewodów to tylko przewód tłoczny z pompy ma duże znaczenie - tylko w nim jest duże ciśnienie. W pozostałych dwóch jest ciśnienie prawie atmosferyczne :-)
Pozdrawiam,
Zbyszek |
_________________ Zbyszek - Przyjaciel TTT
Jest Honda Accord 2.0i ES 1997 (162 tys.)
Był FIAT TEMPRA 1.6 i.e S 1995 (sprzedany przy 149 tys.) |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|