|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
wahacze... |
Autor |
Wiadomość |
jabko
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Lis 2004 Posty: 1012 Skąd: dolny śląsk
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-08-2006, 20:32
|
|
|
Mir23 napisał/a: | jabko napisał/a: | Po przejechaniu ok 15tys km na nowych wachaczach firmy DELPHI rozpadły mi się wszystkie cztery tulejki gumowo metalowe. |
To jeszcze nic. Ja kupilem jakieś 2 miesiące temu nowe wachacze firmy OCAP i wypierdzieliło mi sworznie po jakimś 1000km. Dochodzę do wniosku, że nie warto oszczędzać bo płaci się podwójnie. Chciałem złożyć reklamację ale nie mam dowodu zakupu, chłopaki obiecali mi go przesłać, jednak nie odbierają teraz ode mnie telefonu. Chyba dam sobie siana z tą reklamacją ale nigdy więcej nie zakupie u nich choćby gwoździa. Mam zamiar założyć wachacze fabryczne po 250 zł za sztuke jak tylko wpadnie mi parę groszy i nie szukać więcej zamienników polecanych przez sprzedawców. |
Hey to nie ja pisałem tylko wglogowski
Ja wymieniłem wahacze miesiąc temu na FEBI
Na razie nie narzekam |
_________________ Tipo 1.6i.e '92
Ogromnie lubię kobiety, zwłaszcza te
piękne i uległe |
|
|
|
|
kacper702
Wiek: 46 Dołączył: 03 Cze 2005 Posty: 36 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-08-2006, 13:45
|
|
|
jabko napisał/a: | Ja wymieniłem wahacze miesiąc temu na FEBI
Na razie nie narzekam |
no i wg mnie nie pożałujesz. Ja mam FEBI już prawie 2 lata i jak narazie jest ok a jeżdże dużo po tych naszych pseudo drogach, miałem wcześniej DELPHI, no name, i regenerowane
wszystkie do wymiany po pół roku. FEBI troszke droższe ale nie ma co oszczędzać,
Pozdrawiam |
|
|
|
|
EGON:
Wiek: 43 Dołączył: 09 Gru 2005 Posty: 69 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 26-08-2006, 21:05
|
|
|
ja dziś pojechałem wymienić tuleje w wahaczach (wyjęcie wahacza zajmuje około 30 minut ) wyjołem najpier prawy tuleje się prawie rozleciały oblokałem sworzeń i już ma minimalny luz zdjołem osłone a tam sucho zero smaru ze względu na luz postanowiłem że zakupie 2 wahacz w gre wchodzi (wema,nk) zamontowałem spowrotem zdjołem lewy tam luzu niebyło i tuleje jeszcze względne po osłona było sporo smaru |
_________________ LANCIA Kappa 2.0 20V www.egonrally.prv.pl |
|
|
|
|
Mir23
Wiek: 42 Dołączył: 02 Gru 2005 Posty: 87 Skąd: Chełm, Warszawa
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 28-08-2006, 08:20
|
|
|
jabko napisał/a: | Mir23 napisał/a:
jabko napisał/a:
Po przejechaniu ok 15tys km na nowych wachaczach firmy DELPHI rozpadły mi się wszystkie cztery tulejki gumowo metalowe. |
Jabko ale to był jakiś błąd systemu, ja wziąłem cytowanie a pospisało jako Twój post
[ Dodano: 28-08-2006, 09:24 ]
A ciekawą politykę wprowadził FIAT w swoim serwisie. Mianowicie wahacze do Tempry nie są już wahaczami do Tempry tylko do Bravy a co za tym idzie nie kosztują już 250zł tylko 346zł. Na szczeście w znajomym serwisie Fiata w Chełmie (pozdrawiam i polecam) znaleziono mi wahacze jeszcze ze starej dostawy i mało tego sprzedano w promocyjnej cenie 200zł za sztuke. |
_________________ Była: Tempra SW, 1.9 TD, XII.1993r, 140000km
Była: Micra 1.3, 1993r., 165000km
Jest: Audi A4 Avant 1.8 1996r. przebieg - kto to wie? |
|
|
|
|
marcin_m
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 17 Sty 2006 Posty: 139 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 04-09-2006, 17:41
|
|
|
W sobotę wymiana wahacza zajęła mi 1,5 godziny... |
_________________ był zagazowany tipolot 1,6 i.e. SX 93', jest bravo JTD 01' |
|
|
|
|
tomx
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Cze 2005 Posty: 305 Skąd: Gdańsk - 3miasto
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-09-2006, 18:43
|
|
|
marcin_m napisał/a: | wymiana wahacza zajęła mi 1,5 godziny... |
No to szybko Ci to poszło...A jak wymieniałeś ? z kanału..... z podnośnika w warsztacie....? |
_________________ Pozdr. Tom'ek 3miasto
Nie'TIPO'wy 1,4ie Smart Coupe 3d;)Sprzedany -
IBIZA II Sprzedana !
Był ESCORT
Demio 1,5 2002' tez było
JEST MAZDA 626 ditd kombi 00' |
|
|
|
|
marcin_m
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 17 Sty 2006 Posty: 139 Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 08-09-2006, 18:26
|
|
|
tomx napisał/a: | No to szybko Ci to poszło...A jak wymieniałeś ? z kanału..... z podnośnika w warsztacie....? |
Bez kanału, tylko z lewarka. samochód podniesiony na taką wysokość, że podłożyłem koło cegłę i deskę. Poszło tak szybko, gdyż w zeszłym roku przy wymianie śruby dobrze nasmarowałem. Tylko jedna była mocno zapieczona, ale pół metrowa
rurka wystarczyła. |
_________________ był zagazowany tipolot 1,6 i.e. SX 93', jest bravo JTD 01' |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|