Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z ręcznym...
Autor Wiadomość
gru 


Wiek: 40
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 167
Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 10-01-2012, 13:40   Problem z ręcznym...

Cześć.

Ostatnio przy spawaniu tłumików odkryłem, że linka ręcznego w pancerzu przy LT kole jest puszczona pod tłumikiem środkowym - więc postanowiłem to zmienić. Linkę podwiesiłem nad tłumikiem (wcześniej była straszna męczarnia żeby tłumiki zdjąć, bo ta linka przeszkadzała i ma juz wytarcie izolacji do oplotu...).

Efekt:

Ręczny łapie na 1ząbek (max beton)...a wcześniej łapał na 2 ząbki (2 ząbek max beton).

Podczas jazdy auto hamuje, jakby ręczny był lekko zaciągnięty :roll:



Samoregulatory, okładziny, linki 2-1 są ok...przed podwieszeniem tej linki w oplocie wszystko działało ok.

Jak mam to wyregulować? Wyczytałem, że pod dźwignią ręcznego jest jakiś element co odpowiada za regulację...? Jak on wygląda? Na ile ząbków ma być ustawiony ręczny?

Help :)
  
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 10-01-2012, 15:24   

gru, warto skorzystać z wyszukiwarki. W temacie założonym nie dawno prze zemnie poszukaj odpowiedzi http://forum.tempra.org/t...hlight=r%EAczny
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
gru 


Wiek: 40
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 167
Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 10-01-2012, 16:19   

maxi, w twoim temacie nie ma tego co mnie interesuje...mój łącznik jest ok.
  
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 10-01-2012, 18:36   

Przyjrzyj się zdjęcia po czym zajrzyj do serwisówki T/T i wszystko będzie jasne :lalala:
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 10-01-2012, 19:28   

gru, kolega dobrze ci mówi na pierwszych jego fotkach w tym temacie co ci wkleił widać długą sześciokątną śrubę pod rączka ręcznego, to właśnie nią naciągasz lub luzujesz linkę.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
D@wIdS 



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1362
Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 10-01-2012, 20:04   

U mnie dodatkowo trzymał z powodu starych linek które nie odbijały. Ręczny mam na 4 zęby :) Jak zapne na 2 już stoje pod górke na światłach :)
_________________
OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
     assistance   Moneta
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 11-01-2012, 00:47   

Zobacz czy linki nie stoja....jak nie stoja, to na bank wyregulujesz to polozeniem samoregulatorow. Nie ma iinej opcji. Generalnie temat wyczerpany
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 13-01-2012, 16:58   

gru, przede wszystkim tak jak koledzy pisza sprawdz linki bo jesli dostała sie woda to bedzie opór na lince i reczny bedzie trzymał. U mnie było podobnie i po wymianie linek było ok. Jak przy bebnach masz reczny na 2 zabki to jest jak najbardziej ok. Ewentualnie popusc linke o (ok 2-3 obroty) pod dzwignia recznego - taka biała dłuuuuga nakretka koloru białego
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
gru 


Wiek: 40
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 167
Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 13-01-2012, 17:12   

Popuściłem linkę, żeby ręczny łapał na 3 ząbki. Mam taką długą nasadkę...ale nie jest biała i jest na klucz 13, ale w pozycji 0 można palcami pokręcić, tylko trzeba kontrować taką blaszkę...

Ogólnie już samo nie hamuje, po wrzuceniu 1 i popuszczaniu sprzęgła tył sie ugina, ale mam wrażenie że trzyma tylko prawe koło, bo da się ruszyć autem.

Jak powinny być zamontowane linki z tyłu? LT/LP

Czy linka LT ma być nad czy pod wydechem?
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load