|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z ręcznym... |
Autor |
Wiadomość |
gru
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sie 2011 Posty: 167 Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 10-01-2012, 13:40 Problem z ręcznym...
|
|
|
Cześć.
Ostatnio przy spawaniu tłumików odkryłem, że linka ręcznego w pancerzu przy LT kole jest puszczona pod tłumikiem środkowym - więc postanowiłem to zmienić. Linkę podwiesiłem nad tłumikiem (wcześniej była straszna męczarnia żeby tłumiki zdjąć, bo ta linka przeszkadzała i ma juz wytarcie izolacji do oplotu...).
Efekt:
Ręczny łapie na 1ząbek (max beton)...a wcześniej łapał na 2 ząbki (2 ząbek max beton).
Podczas jazdy auto hamuje, jakby ręczny był lekko zaciągnięty
Samoregulatory, okładziny, linki 2-1 są ok...przed podwieszeniem tej linki w oplocie wszystko działało ok.
Jak mam to wyregulować? Wyczytałem, że pod dźwignią ręcznego jest jakiś element co odpowiada za regulację...? Jak on wygląda? Na ile ząbków ma być ustawiony ręczny?
Help |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
|
|
|
|
gru
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sie 2011 Posty: 167 Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 10-01-2012, 16:19
|
|
|
maxi, w twoim temacie nie ma tego co mnie interesuje...mój łącznik jest ok. |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-01-2012, 18:36
|
|
|
Przyjrzyj się zdjęcia po czym zajrzyj do serwisówki T/T i wszystko będzie jasne |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-01-2012, 19:28
|
|
|
gru, kolega dobrze ci mówi na pierwszych jego fotkach w tym temacie co ci wkleił widać długą sześciokątną śrubę pod rączka ręcznego, to właśnie nią naciągasz lub luzujesz linkę. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
D@wIdS
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 1362 Skąd: Jastrowie/ Złotów
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 10-01-2012, 20:04
|
|
|
U mnie dodatkowo trzymał z powodu starych linek które nie odbijały. Ręczny mam na 4 zęby Jak zapne na 2 już stoje pod górke na światłach |
_________________ OPEL ASTRA BERTONE 2.0T
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-01-2012, 00:47
|
|
|
Zobacz czy linki nie stoja....jak nie stoja, to na bank wyregulujesz to polozeniem samoregulatorow. Nie ma iinej opcji. Generalnie temat wyczerpany |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 13-01-2012, 16:58
|
|
|
gru, przede wszystkim tak jak koledzy pisza sprawdz linki bo jesli dostała sie woda to bedzie opór na lince i reczny bedzie trzymał. U mnie było podobnie i po wymianie linek było ok. Jak przy bebnach masz reczny na 2 zabki to jest jak najbardziej ok. Ewentualnie popusc linke o (ok 2-3 obroty) pod dzwignia recznego - taka biała dłuuuuga nakretka koloru białego |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
gru
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sie 2011 Posty: 167 Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 13-01-2012, 17:12
|
|
|
Popuściłem linkę, żeby ręczny łapał na 3 ząbki. Mam taką długą nasadkę...ale nie jest biała i jest na klucz 13, ale w pozycji 0 można palcami pokręcić, tylko trzeba kontrować taką blaszkę...
Ogólnie już samo nie hamuje, po wrzuceniu 1 i popuszczaniu sprzęgła tył sie ugina, ale mam wrażenie że trzyma tylko prawe koło, bo da się ruszyć autem.
Jak powinny być zamontowane linki z tyłu? LT/LP
Czy linka LT ma być nad czy pod wydechem? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|