Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Skończył się ręczny :)
Autor Wiadomość
Minuello 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 12 Wrz 2009
Posty: 50
Skąd: Warszwa/Łaskarzew
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 19-12-2009, 09:25   Skończył się ręczny :)

Witam wszystkich i Na wstępie

ŻYCZE WSZYSTKIM WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU

Ostatnio zauważyłem że hamulec ręczny hodzi mi bardzo cięzko i podjechałem na wzniesienie zaciągam go a Tipo mi w dół napewno nie jest to zerwana linka.

Jak myślicie

Pozdrawiam Minuello
_________________
Tipo 1.4 i.e 160A1.046 3D + LPG- Sprzedany, Został w rodzinie TTT :)

Opel Corsa C 1,7 DTI
     assistance
 
Świstak 



Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 608
Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 19-12-2009, 10:18   

szukaj przy tylnich kolach, bo ręczny jest na linkę a nie na płyn, jeśli masz hamowanie pedałęm a ręczny nie działa to musi to być gdzieś na połączeniach od "patyka" do kół, możliwe że linka jednak gdzieś się zerwała i na przykład na 1 koło nie łapie, ale nie sądzę, podejrzewam że od mrozu gdzieś linka się wyciągnęła czy coś... podciągnij może trochę linkę ;) może słaby naciąg linki jest.
     assistance   Moneta
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 19-12-2009, 11:21   

Minuello, masz ABS :?: u mnie problem recznego przerabiałem wielokrotnie, najczestszym powodem jest zatarcie tylejki w której idzie swożeń od tej "wajchy" co linka do niej idzie. Z czasem pada tam uszczelniacz i dostaje sie woda która prowadzi do korozji. Srodkiem doraznym jest zapsikaniem tego jakims srodkiem penetrującym np WD 40 a jesli chce Ci sie zabawic to mozesz zregenerowac zacisk wymieniając wszystkie uszczelniacze, oringi itp.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 19-12-2009, 12:56   

tez mam problem z recznym ;/ a mianowicie nie chce puszczac.. jak zaciagne to jest doscy dobry a jak cofne dzwignie recznego to odczuwam jak hamuje jeszcze troche reczny tak jakby nie dokonca sie cofnął ;/
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
lazik666 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 892
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 19-12-2009, 14:03   

Minuello, może się już szczęki skończyły albo samoregulator stanął. Musisz rozebrać jedno koło i zobaczyć, ewentualnie linka się załamała i się trze albo stanęła, Tobie się ciężko ciągnie a hamulec ani drgnie
Stivi, no to linki albo szczęki trzymają. Ja miałem problem ze szczękami, mechanik który je zakładał przyspawał do szczęki ten swożeń co trzyma szczękę i dzwignię

** Dodano: 19-12-2009, 14:04 **
Tak czy siak ręczny to problem, z którym trzeba się bliżej poznać, rozebrać,sprawdzić, wymienić co trzeba i złożyc
_________________
“Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD

I need more ViCoDiN

był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6
     Moneta
 
 
Stivi 



Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 812
Skąd: Sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 19-12-2009, 14:10   

mam tarcze z tylu ;)
_________________
było Tipo 1.4 AGT 5D 160A1.046 LPG
Tipo 1.4ie 3D 160A1.046 LPG
Bravo 1.6 16v 182AB LPG
Stilo 1.6 16v LPG

jest.. Peugeot 106 s16 TU5J4
     assistance
 
 skype
 
lazik666 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 892
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 19-12-2009, 14:55   

Nie doczytałem, to tak jak tipacz, pisze, w zacisku się zaciera
_________________
“Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD

I need more ViCoDiN

był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6
     Moneta
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 19-12-2009, 15:27   

Stivi, mozna popuscic srubke zaznaczona na zielono (tylko nie za duzo) i wtedy delikatnie podwazyc srubokretem dzwignie zaznaczona na czerwono, wtedy bedziesz mógł przesmarowac ten sworzeń choc troche moze pomoze... jak bedziesz miał sciagnieta linke z zacisku to polecam jej wymontowanie i napuszczenie do pancerzu oleju. Gdybys miał problem ze sciagnieciem linki to pamietaj ze pod dzwignia recznego masz regulacje naciągu ;)

_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load