| 
            
               |  |   Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
 
 
 |  
 
	
			| zamiennik klocków?? |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | yoyo   
  
 Pomógł: 44 razy
 Wiek: 42
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 2256
 Skąd: Kraków
 Województwo: Małopolskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2008, 11:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | pracowałem w aso dajewoo i wymiana płynu polegała na odessaniu brudnego płynu ze zbiorniczka i zalaniu czystego - więc za takie coś to ja podziękuję  może kiedyś sam to zrobię napisałem o tym rozszczelnieniu bo tak gdzieś słyszałem, aczkolwiek nigdy nie spotkałem się z takim przypadkiem i znam ludzi którzy leją jeden do drugiego i vice versa, te płyny przede wszystkim różnią się temp. wrzenia DOT-3 trudniej przegrzać
 |  
				| _________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
 Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
 |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      | romano   
  
  
 Pomógł: 56 razy
 Dołączył: 09 Sty 2005
 Posty: 2132
 Skąd: Chorzów
 Województwo: Śląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2008, 12:22 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | yoyo napisał/a: |  	  | pracowałem w aso dajewoo i wymiana płynu polegała na odessaniu brudnego płynu ze zbiorniczka i zalaniu czystego - więc za takie coś to ja podziękuję  może kiedyś sam to zrobię | 
 No to rzeczywiście za taką zmianę można podziękować.
 Kiedyś jak jeździłem na warsztaty, to mi przepłukiwali układ płynem hamulcowym tym samym który miał być docelowo zalany.
 A wymieniamy dlatego, że płyn hamulcowy jest higroskopijny(pochłania wodę) i z czasem obniża się  temp. wrzenia, niektóre warsztaty mają urządzenia do jej mierzenia.
 Generalnie płyny DOT-3, DOT-4, DOT-5.1 ale nie DOT-5.0 można mieszać ze sobą.
 |  
				| _________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
 Nissan Primera P11 SR20DE
 Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
 
 
  |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      | yoyo   
  
 Pomógł: 44 razy
 Wiek: 42
 Dołączył: 07 Lis 2007
 Posty: 2256
 Skąd: Kraków
 Województwo: Małopolskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2008, 12:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | aczkolwiek takie dolanie czystego płynu też odrobinę zmniejsza stosunek wody do płynu   |  
				| _________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
 Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
 |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      | eron   
  
 Wiek: 37
 Dołączył: 20 Sty 2008
 Posty: 137
 Skąd: Bytom
 Województwo: Śląskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-02-2008, 16:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | ile w przybliżeniu może to kosztować?? wymiana płynu oczywiście:) pracuje i uczę sie więc generalnie nie mam czasu żeby nawet podjechać na warsztat i sie zapytać:(( |  
				| _________________ Nowy fiat, on także jest częścią naszej histori.
 |  |  
		|     |  |  
		|  |  
      |  |  
    
      | Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach
 Nie możesz zmieniać swoich postów
 Nie możesz usuwać swoich postów
 Nie możesz głosować w ankietach
 Nie możesz załączać plików na tym forum
 Nie możesz ściągać załączników na tym forum
 
 | Wersja do druku
 
 
 |  
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
 Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
 Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
 |