Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Polał sie mocno płyn pomocy!! 110*C i para
Autor Wiadomość
xVip 



Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 58
Skąd: Konstantynów Łódzki
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 23-12-2007, 20:17   Polał sie mocno płyn pomocy!! 110*C i para

Koledzy dzis jeździłem dosc ostro ale znowu nie przeginając i nagle lipa stanąłem patrze temperatura prawie 110 momentalnie silnik off i ku mojemu zdziwieniu nagle wielka para spod maski otwieram machę tam wiatrak podpierdziela jak szalony i płyn rozbryzguje a pod autem duza kałuża płynu :( ciemno i nic nie widać co to może byc?? błagam jutro święta... ;/
Wiecie może to od tego ze kamyk walnął ale nie koniecznie co to moze byc??
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 23-12-2007, 20:38   

Stary sparciały wąż w końcu nie wytrzymał i puścił.
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 23-12-2007, 20:46   

xVip,

Ja miałem podobnie jak mi zamarzł płyn chłodniczy. Termostat prawdopodobnie puścił obieg na duży układ lecz w chłodnicy jest mały przekrój rurek i podczas jazdy zamiast chłodzić płyn to on zamarzał bo prawdopodobnie był zwykłą wodą.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
xVip 



Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 58
Skąd: Konstantynów Łódzki
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 23-12-2007, 20:57   

sądze ze byl płyn i chyba zielony teraz lookałem zdjąłem atrapę a wysokość wiatraka trochę wyżej widac smugę jak ciekła w kształcie piramidy rozchodzącej sie w dół a jak docisnąłem to miejsce to syczało troche... wiec chłodnica ale jakim cudem tam to sie przebiło tak wysoko... wczesniej wiatrak chodził a teraz odpaliłem spr wiatrak to wyczekałem do 90*C i zgasiłem bo dalej sie bałem a wiatrak nic on sie załoncza od temp płynu chłodniczego?? bo może jak go nie było to sie nie włączał?? i przy jakiej temp normalnie sie włącza??

** Dodano: 23-12-2007, 21:11 **
właśnie dzwoniłem do poprzedniego właściciela i był na 100% płyn borygo

** Dodano: 23-12-2007, 21:13 **
węże macałem i suche
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 23-12-2007, 21:20   

85-90 stopni
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
egon 



Pomógł: 57 razy
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 5516
Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
Wysłany: 23-12-2007, 21:24   

xVip napisał/a:
wczesniej wiatrak chodził a teraz odpaliłem spr wiatrak to wyczekałem do 90*C i zgasiłem bo dalej sie bałem a wiatrak nic on sie załoncza od temp płynu chłodniczego??
Załacza sie przynajmiej u mnie przy 85-90stopni ale temp płynu w chłodnicy! Jak rozgrzałes go do 90st to poczekaj az pusci duzy obieg zeby temp w chłodnicy tez taka była. Na wrzelki wypadek obserwuj temp.
_________________
VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM

Tak mało, a tak może pomóc ;) Składka Klubowa
     assistance   Moneta
 
 skype
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 23-12-2007, 21:27   

xVip napisał/a:
...wiec chłodnica ale jakim cudem tam to sie przebiło tak wysoko...


Może zbyt duże ciśnienie w układzie bo nie było obiegu na chłodnicy.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
xVip 



Wiek: 36
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 58
Skąd: Konstantynów Łódzki
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 28-12-2007, 14:03   

panowie tyle sie na dzwoniłem a tu lipa nigdzie chłodnicy w okolicy nie ma a jak jest to 150zł chore po znajomości załatwiłem sobie nową za 200zł taka mała różnica miedzy cenami... ze szok...
obecnie moja jest w naprawie jak nie da rady to telefon i za kilka godz mam nową.... ale wszystko okaze sie po nowym roku... ;/ do tego czasu bez auta...

** Dodano: 05-01-2008, 00:53 **
chłodnica naprawiona koszt 50 zł teraz będę lookał czy wszystko ok ale zapowiada sie termostat do wymiany... :(
     Moneta
 
 
tad42 


Dołączył: 09 Maj 2006
Posty: 93
Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 03-03-2008, 11:05   

W moim Tipo wiatraczek chłodnicy włącza się kiedy temperatura pokazuje dwie kreski za 90 st. i podobno to jest dobrze. Zle by bylo gdyby wlaczal sie tak jak piszecie przy 80-90, bo wtedy caly czas by sie krecil, w przypadku mojego pojazdu temperatura podczas jazdy utrzymuje sie w granicach 90 stopni...pozdrawiam i zycze dlugich przebiegow :)
_________________
tp
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load