|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Polał sie mocno płyn pomocy!! 110*C i para |
Autor |
Wiadomość |
xVip
Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 58 Skąd: Konstantynów Łódzki
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 23-12-2007, 20:17 Polał sie mocno płyn pomocy!! 110*C i para
|
|
|
Koledzy dzis jeździłem dosc ostro ale znowu nie przeginając i nagle lipa stanąłem patrze temperatura prawie 110 momentalnie silnik off i ku mojemu zdziwieniu nagle wielka para spod maski otwieram machę tam wiatrak podpierdziela jak szalony i płyn rozbryzguje a pod autem duza kałuża płynu ciemno i nic nie widać co to może byc?? błagam jutro święta... ;/
Wiecie może to od tego ze kamyk walnął ale nie koniecznie co to moze byc?? |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 23-12-2007, 20:38
|
|
|
Stary sparciały wąż w końcu nie wytrzymał i puścił. |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 23-12-2007, 20:46
|
|
|
xVip,
Ja miałem podobnie jak mi zamarzł płyn chłodniczy. Termostat prawdopodobnie puścił obieg na duży układ lecz w chłodnicy jest mały przekrój rurek i podczas jazdy zamiast chłodzić płyn to on zamarzał bo prawdopodobnie był zwykłą wodą. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
xVip
Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 58 Skąd: Konstantynów Łódzki
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 23-12-2007, 20:57
|
|
|
sądze ze byl płyn i chyba zielony teraz lookałem zdjąłem atrapę a wysokość wiatraka trochę wyżej widac smugę jak ciekła w kształcie piramidy rozchodzącej sie w dół a jak docisnąłem to miejsce to syczało troche... wiec chłodnica ale jakim cudem tam to sie przebiło tak wysoko... wczesniej wiatrak chodził a teraz odpaliłem spr wiatrak to wyczekałem do 90*C i zgasiłem bo dalej sie bałem a wiatrak nic on sie załoncza od temp płynu chłodniczego?? bo może jak go nie było to sie nie włączał?? i przy jakiej temp normalnie sie włącza??
** Dodano: 23-12-2007, 21:11 **
właśnie dzwoniłem do poprzedniego właściciela i był na 100% płyn borygo
** Dodano: 23-12-2007, 21:13 **
węże macałem i suche |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 23-12-2007, 21:20
|
|
|
85-90 stopni |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 23-12-2007, 21:24
|
|
|
xVip napisał/a: | wczesniej wiatrak chodził a teraz odpaliłem spr wiatrak to wyczekałem do 90*C i zgasiłem bo dalej sie bałem a wiatrak nic on sie załoncza od temp płynu chłodniczego?? | Załacza sie przynajmiej u mnie przy 85-90stopni ale temp płynu w chłodnicy! Jak rozgrzałes go do 90st to poczekaj az pusci duzy obieg zeby temp w chłodnicy tez taka była. Na wrzelki wypadek obserwuj temp. |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 23-12-2007, 21:27
|
|
|
xVip napisał/a: | ...wiec chłodnica ale jakim cudem tam to sie przebiło tak wysoko... |
Może zbyt duże ciśnienie w układzie bo nie było obiegu na chłodnicy. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
xVip
Wiek: 36 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 58 Skąd: Konstantynów Łódzki
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 28-12-2007, 14:03
|
|
|
panowie tyle sie na dzwoniłem a tu lipa nigdzie chłodnicy w okolicy nie ma a jak jest to 150zł chore po znajomości załatwiłem sobie nową za 200zł taka mała różnica miedzy cenami... ze szok...
obecnie moja jest w naprawie jak nie da rady to telefon i za kilka godz mam nową.... ale wszystko okaze sie po nowym roku... ;/ do tego czasu bez auta...
** Dodano: 05-01-2008, 00:53 **
chłodnica naprawiona koszt 50 zł teraz będę lookał czy wszystko ok ale zapowiada sie termostat do wymiany... |
|
|
|
|
tad42
Dołączył: 09 Maj 2006 Posty: 93 Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-03-2008, 11:05
|
|
|
W moim Tipo wiatraczek chłodnicy włącza się kiedy temperatura pokazuje dwie kreski za 90 st. i podobno to jest dobrze. Zle by bylo gdyby wlaczal sie tak jak piszecie przy 80-90, bo wtedy caly czas by sie krecil, w przypadku mojego pojazdu temperatura podczas jazdy utrzymuje sie w granicach 90 stopni...pozdrawiam i zycze dlugich przebiegow |
_________________ tp |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|