Filtr pompy paliwa - gdzie kupić |
Autor |
Wiadomość |
edin
Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 20 Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 13:24 Filtr pompy paliwa - gdzie kupić
|
|
|
Witam
Mam problem z filtrem paliwa który znajduje się w tej pompce w baku, otóż zrobiły się nim dziurki i syf leci do pompki zapychając ją. Dzisiaj trzeci raz będę ją wyciągał Za pierwszym razem tylko wyczyściłem i założyłem. Za drugim razem zakleiłem ale pewnie coś nie wytrzymało. I teraz już nie chce mi się nic z tym robić. Chciałbym kupić te sitko ale nigdzie w internecie nie mogę tego znaleźć. Można to w ogóle kupić osobno czy trzeba całą nową pompę kupić? Chodzi o ten element:
Czy pozostają tylko części używane?
Z góry dzięki za wszelkie info. |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 13:38
|
|
|
edin, po pierwsze, opróżnij bak z benzyny i wyczyść go. Nowy element raczej w necie nie kupisz, jest szansa na sklepy specjalizujące się we włoskich markach ale to trochę jak szukanie wiatru w polu (już od kilku dobrych lat nie produkuje się części do T/T szansa jedynie na jakieś magazynowe zapasy, a na zamienniki nie masz co liczyć bo jest to element nie typowy). Najpewniej i szybciej znajdziesz na szrocie zlokalizuj jakiś i poszukaj Tipo/Temprę z silnikami 1.4-1.6 i.e. kosz dla gaźnikowców wydaje mi się że jest inny choćby z racji że nie ma w nim pompy elektrycznej. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
edin
Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 20 Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 14:08
|
|
|
Dzięki JAM_BELFEGOR za odpowiedź Znalazłem w necie sklep http://lancisti.jp/parts/...products_id=360 ale do Polski mi tego nie wyślą.
Wróciłem właśnie z garażu. Moje ostatnie klejenie jednak jest bez zarzutu wszystko trzyma tak jak trzeba. Nigdzie żadnych syfów. Założyłem z powrotem wszystko działa. I teraz zgłupiałem. Co mogło być przyczyną nie działania pompki skoro pomogło wyjęcie i ponowne włożenie? |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 22-02-2011, 14:11
|
|
|
edin napisał/a: | Co mogło być przyczyną nie działania pompki skoro pomogło wyjęcie i ponowne włożenie? |
styki nie jarzą :p |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
lordabarth
Pomógł: 33 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2005 Posty: 582 Skąd: Wolbrom
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 14:11
|
|
|
edin, skoro tak daleko zaszedłeś w ePer-ze to można wykonac telefon do serwisu Fiat-Alfa-Lancia.
Albo podejść do sklepu który zajmuje sie włoszczyzną i zamówić u nich bo czesto mają upusty w Fiacie.
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Nowy element raczej w necie nie kupisz, jest szansa na sklepy specjalizujące się we włoskich markach ale to trochę jak szukanie wiatru w polu (już od kilku dobrych lat nie produkuje się części do T/T szansa jedynie na jakieś magazynowe zapasy, a na zamienniki nie masz co liczyć bo jest to element nie typowy). |
To że Tipo nie produkują od dłuższego czasu nie znaczy że nie jest stosowane w dużo młodszych pojazdach koncernu.Co zresztą można sprawdzić w ePer.
JAM_BELFEGOR napisał/a: | Najpewniej i szybciej znajdziesz na szrocie |
Mnie się wydaje że najszybciej to znajdzie właśnie w serwisie i bedzie sie cieszył nową cześcią .Serwis nie zawsze znaczy drogo.Ten filtr w starym ePer-Ze mial cene ok 26 zł a nie sądze żeby złomiarze sprzedali za 5zł.jak klientowi zależy. |
_________________ Włoskie samochody są ja Media Markt...nie dla idiotów. |
|
|
|
|
edin
Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 20 Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 14:36
|
|
|
lordabarth dzięki poszukam telefonów i podzwonię. Bo w sumie wolałbym mieć to nowe i sprawne niż za jakiś czas znowu szukać następnego sitka.
Luczu gdybyś tak jaśniej napisał co tu porobić z tymi stykami to będę wdzięczny. Na samej pompce niby wszystko wygląda ok. Jakieś metody na sprawdzenie tego bo ja nie mam jakiegoś mądrego pomysłu a z kupnem całych tych kabli też zapewne będzie problem. |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 22-02-2011, 14:50
|
|
|
Cytat: | Na samej pompce niby wszystko wygląda ok. Jakieś metody na sprawdzenie tego bo ja nie mam jakiegoś mądrego pomysłu a z kupnem całych tych kabli też zapewne będzie problem. |
Multimetrem możesz zobaczyć czy prąd zawsze dochodzi czy są jakieś przerwy jak poruszasz kablem. Nie pamiętam jak to wygląda z tymi kablami w baku. Możesz dać fotkę ?
Najlepiej jak byś je wyciągnął ile się da poza bak bo iskra może pójść i będzie niewesoło |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
edin
Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 20 Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 15:04
|
|
|
Teraz nie zrobię fotki bo musiałem poskręcać wszystko a żeby tam dojrzeć muszę odkręcić butlę LPG i siedzenia więc mi to trochę zajmuje.
Ale mniej więcej to wygląda tak jak tu: http://allegro.pl/fiat-te...1458812101.html
Multimetru też nie mam ale postaram się od kogoś pożyczyć. Chociaż to wcale nie musi być w tym miejscu chodzi mi o jakieś przełamanie czy przetarcie? Chociaż skoro wyjąłem i zadziałała to pewnie gdzieś tu blisko. |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 22-02-2011, 15:59
|
|
|
Taki filtr podejdzie z punta I,pompa ma na dole taki sam wymiar i można to założyć!
** Dodano: 22-02-2011, 16:04 **
http://allegro.pl/fiat-ti...1462532719.html
masz taką pompę?? |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
edin
Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 20 Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 16:56
|
|
|
Na sto procent Ci nie odpowiem czy jest identyko ale na 90 jest taka sama. Za każdym razem sobie obiecuję że jak coś wyciągnę to porobię zdjęcia ale zawsze zapomnę albo czasu nie mam Całość wygląda tak: http://allegro.pl/pompa-p...1432077506.html |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 22-02-2011, 17:29
|
|
|
jeśli jest taka sama jak pisałem wyżej to gdzieś powinienem mieć taki filterek(pochodzi z punta,jest inny niż w Tipie ale pasuje)!Muszę zapytac brata czy niema takiego jak na fotce z EPERA (oryginali)
** Dodano: 22-02-2011, 17:37 **
http://allegro.pl/pompa-p...1467887952.html
tutaj jest pompa a obok niej filtr który sie zakłada na nią(o tym filtrze pisałem) |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
edin
Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 20 Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 17:56
|
|
|
Tak w sumie to ja takie coś mam Bo kupiłem jakiś czas temu pompkę bo była okazja i był właśnie taki filterek. Czyli to wystarczy zamiast tego koszyczka sitkowego który jest na rysunku w pierwszym poście i pokazanego tu? Zamiast tamtego zakładam to i wsio? |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 22-02-2011, 18:09
|
|
|
jeśli masz taka pompke jak wysłałem linka to wystarczy,jeśli twoja pompka niema tego białego wypustu na dole to musi być koszyczek!Tak jak pisałem zapytam brata czy niema takiego koszyczka,bo pamietam że kiedyś mu został. |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
edin
Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 20 Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 22-02-2011, 23:09
|
|
|
Chyba najpierw zmienię pompkę na tą którą mam z tym filterkiem.Do tej pory myślałem żeto po prostu jakiś dodatek. Pewnie jutro to zrobię bo może eto po prostu wina pompki która się przycina. Bo przecież pomogło wyjęcie tudzież może jakieś stuknięcie które spowodowało ponowne uruchomienie pompki. Co o tym sądzicie? |
|
|
|
|
kamilsitek1983
Pomógł: 13 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Mar 2006 Posty: 757 Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 22-02-2011, 23:13
|
|
|
tak to bedzie koniec żywotności!Tak jak w rozruszniku, szczotki sie wieszaja i pomaga stukniecie,potem,jebnięcie a potem już nic!
Rób foto jak bedziesz demontował! |
_________________ aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg |
|
|
|
|
edin
Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 20 Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 01-03-2011, 23:50
|
|
|
Witam ponownie, miałem dzisiaj troch wolnego czasu więc się zebrałem i wymieniłem tą pompkę paliwa. Pompka jest taka jak na tym zdjęciu (zdjęcie z allegro):
Cena to około 50 zł wymieniłem na taką bo moja kosztowała 10 zł niech chociaż pół roku potrzyma, choć myślę że powinna trochę więcej. Jedynym mankamentem było to że trzeba było przerobić elektrykę bo oryginalne kable nie pasują do tego typu pompki.
No ale zapomniałem porobić zdjęcia także sorry Kamil.
No ale najważniejsze że obeszło się bez tego koszyczka z pierwszego postu. Został on zastąpiony filterkiem ze zdjęcia.
Pozdrawiam Edwin
P.S. Zmienił bym trochę nazwę tematu ale nie mogę. Moderatorzy mogą? |
|
|
|
|
Kretoaza
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 07-03-2011, 20:59
|
|
|
WITAM ja mam takie pytanie mam tempre 1.6i.e. i spaliła mi się pompa paliwa. Na allegro pisze że do takiej tempry ale jak patrze na cisnienie to wszystkie maja 3,5 bara a moja miala 1 bar. I nigdzie nie moge takiej znaleźć. Podejrzewam że 3,5 bara nie może być tak?? |
|
|
|
|
edin
Dołączył: 22 Lut 2011 Posty: 20 Skąd: Parczew
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 08-03-2011, 00:03
|
|
|
Jeśli nie zależy Ci na nie wiadomo jakiej jakości to możesz kupić np. tą: http://allegro.pl/pompa-p...1481359429.html sam niedawno założyłem taką a czytałem w internecie że te zamienniki też sporo wytrzymują. |
|
|
|
|
Kretoaza
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-03-2011, 12:23
|
|
|
mam jeszcze takie jedno pytanie pompa powinna sie wlaczyc po przekreceniu zaplonu?? bo u mnie zaczyna dzialac jak zaczne krecic rozrusznikiem |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-03-2011, 12:33
|
|
|
Kretoaza,
A skąd wiesz że dopiero wtedy zaczyna działać ? |
|
|
|
|
Kretoaza
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 12-03-2011, 14:46
|
|
|
bo sprawdzalem miernikiem kiedy podaje prad przy pompie
** Dodano: 12-03-2011, 17:17 **
mam pompe paliwowa 1 bar do mono wtrysku, da rade ta pompa jak ja mam wielopunkt i powinna byc 3,5 bara?? |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-03-2011, 19:36
|
|
|
U mnie pompa zaczyna pracowac odrazu na zapłonie. Nie bardzo rozumiem Twojego drugiego zdania o co w nim chodzi, ale taka zamiana w żadną stronę nie da rady. |
|
|
|
|
Kretoaza
Dołączył: 15 Sty 2011 Posty: 11 Skąd: Tarnów
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-03-2011, 12:29
|
|
|
Nie wiem czemu ale u mnie dziala |
|
|
|
|
|