Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gasnie po nagrzaniu, chodzi na 3 cylindry
Autor Wiadomość
Kamil 
witamy nowego


Wiek: 42
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 6
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 31-07-2005, 09:11   Gasnie po nagrzaniu, chodzi na 3 cylindry

Witam wszystkich,

Wlasnie kupilem w Niemczech 2 Temperowki - obydwie 1.6. i.e. - jedna ma problem z elektronika (po wyczytaniu z forum przypuszczam cz. polozenia walu) - gasnie po rozgrzaniu (nawet w czasie jazdy), odpalic ja mozna po wystygnieciu dopiero - czas jazdy to max 10-15 min - bardzo Was prosze o jakas diagnoze i pomoc.

2 ga Temprusia chodzi tylko na 3 cylindry i dodatkowo wydaje dzwieki jak czolg - przepalony jest calkowicie(az przerwany)lacznik przy wydechu(nie wiem jak sie to dokladnie nazywa - taka metalowa, okragla, 15-20cm dlugosci siatka).

Zwracam sie do Was z ogromna prosba o pomoc - chce obydwoma temprusiami dojechac do Polski, ale w obecnym stanie sie nie da raczej (mam stad 1000km do domu)
Moje pytania to:
1. Czy ew. wymiana czujnika walu jest prosta?
2. Z wydechem w drugiej Temprze sobie poradze - jakoz to pozalepiam, zeby chociaz urzad komunikacji niemiecki, gorzej natomiast z silnikiem - czy te 3 chodzace cylindry to moga byc np. swiece? - mam zapasowy komplet, wiec moge pokombinowac - jak sprawdzic czy to swiece, czy tez cewka lub inne rzeczy??

Jak widzicie po moich pytaniach jestem amatorem, za wszelkie pomocne informacje bede Wam ogromnie wdzieczny.

Po dojechaniu do kraju podziele sie z Wami moimi wrazeniami i uwagami (o ile to nie bedzie laweta).

Pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego wszystkim

Kamil.
  
 
 
tomx 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Cze 2005
Posty: 305
Skąd: Gdańsk - 3miasto
Województwo: Pomorskie
Wysłany: 31-07-2005, 09:23   

Cze !

Masz racje to na 99% bedzie czujnik położenia wału .....jego wymiana to 5 min roboty (czyli 2 srubki i wtyczka)

Warto zrobic tez reset kompa czyli przy przekręconej stacyjce odłączyć aku , na 15 -20 min...

Z tym wydechem może nie być tak łatwo.......ale życzę powodzenia...
Zaraz koledzy jeszcze cos tu doradzą #-o
_________________
Pozdr. Tom'ek 3miasto
Nie'TIPO'wy 1,4ie Smart Coupe 3d;)Sprzedany -
IBIZA II Sprzedana !
Był ESCORT
Demio 1,5 2002' tez było
JEST MAZDA 626 ditd kombi 00'
  
 
 skype
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 31-07-2005, 11:30   

1 tempra to czujnik wału,ale druga to moze być rożnie!! wymien kable wn swiece i kopołke ewentualnie palec .JEsli nie ustąpi to nie ciekawie #-o .Cewki bym nie obstawiał ,bo reszta smyka :P

Czujnik wału mozesz zbadac czy ma opornosc Omomierzem musi miec opor! jak nie ma to czujnik padniety,chodz tego rodzaju czujniki sa praktycznie nie do zbadania na 100%
Warto dac nowy koszt ok 65zł do 70zł za nowy .W stare czujniki [-X wogole bym nie wchodził 8)


Co do wydechu to jest to tłumik drgan nic z tym nie zrobisz ,jak siatka jest zuzyta.Nowy wspawac jedynie ,badź stalową rurke i nie bedzie łączki elastycznej,Ja takowej nie mam i jest ok.Ale tego typu tłumik to dobra sprawa ;wieszaki nie mają drgan i spawy naprężen.
Tego typu łaczka kosztuje ok 100zł ,no i wspawanie 2 spawy :D
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
Kamil 
witamy nowego


Wiek: 42
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 6
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 31-07-2005, 11:56   

Dzieki Wam, wiem juz duzo wiecej... zawodowo:-P

Przed chwila wlasnie odpalalem te pierwsza - pochodzila 10 minut i przy temperaturze okolo 80stopni padla i pozniej krecilem, krecilem i nic. Na zapalonym zaplonie odlaczylem kable od Akku i czekam co bedzie po restarcie Kompa:?:(tak jak wskazal Tomek) - zaraz dzwonie do Rodzicow niech mi przesylaja czujnik walu nowy poczta:) jak restart kompa nie pomoze.

A co do tej drugiej tempry to juz te ewentualne wymianki dam do zrobienia w polsce koledze - w kazdym razie koles od ktorego kupowalem ja tutaj, powiedzial mi, ze jego niemiecki mechanik mu powiedzial, ze to moga byc zawory - czy to mozliwe, ze to one i ze np. moglo to spowodowac wypalenie tlumika drgan??(Tak powiedzial mi Niemiec).
No i jesli chodzi wlasnie o te tempre z 3 cylindrami - czy jest szansa, ze dojade na 3 cylindrach do domu 1000km(jstesmy tutaj kolo samej francji 10km od Strassbourga) jak zalatam tlumik jakos sztucznie na droge chociaz? Czy taka wyprawa jej nie zaszkodzi mocno?

Dziekuje Wam goraco jeszcze raz, pozdrawiam z Dojczlandii.

Aha, jak chcecie to mam tutaj na miejscu do kupienia jeszcze jakies 2 temperowki za okolo 100-200 ojro z malymi defektami zapewne. Oczywiscie auta do odebrania osobiscie, bez zadnego posrednictwa, prosto od wlascicieli do zholowania.

Pzdr,

Kamil
  
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 31-07-2005, 13:41   

Kamil,

1 - Tempra, Czujnik polozenia walu idzie bardzo prosto sprawdzic. Po rozgrzaniu auta jesli zgasnie szybko polej ten czujnik zimna woda! Jesli autko nagle odrzyje i bedzie przez chwilke znowu chodzilo ladnie to juz wiesz ze czujnik jest do kitu.
Cena okolo 60zł np. www.automotosklep.home.pl.

Jesli to jednak nie pomoze, wymien swiecie, kable wysokiego napiecia oraz kopulke z rozdzielaczem. Koszto do max 100zł za wszystko (to znaczy bez swiec ;) ).
Kable mozesz kupic od poloneza, tzw. kątowe (maja fajki pod katem 90stopni).
Koszt okolo 20zł. Proponuje Ci takie bo sa najtansze i dobre. Najlepiej Janmora (u mnie sie sprawdzaja). Na ten czas dojazdu powinny Ci sprawdzic sie dobrze.

2ga Tempra, prawdopodobnie zle ustawiony zaplon, za pozny/za szybki i mozliwe ze wypalilio gniazda zaworow/same zawory i w efekcie rowniez "ta przelotke" elastyczna.
Bo wtedy temp. spalil bardzo rosnie i przez to pewnie takie efekty.

Co zrobic? Jesli to uszkodzenie mechaniczne to na miejscu nic nie zrobisz.

Jesli jednak nie, to reset kompa tak jak wczesniej proponowali oraz wymiana kabli, swiec i kopulki i palca rozdzielacza. Jesli na 3 cylindry Ci pali a na 4ty nie to wlasnie moze byc wina tych rzeczy.

Cewka widocznie daje napiecie, bo na 3 cylidnrach masz iksry,wiec bedzie ok.

Powodzenia!

P.S. Przeszukaj dobrze forum pod wzgledem np. czujnik polozenia walu, kopulka, palec rozdzielacza, znajdziesz wieciej tematow o tym, powinno Ci to pomoc.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Kamil 
witamy nowego


Wiek: 42
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 6
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 31-07-2005, 14:58   

Miszko,

Bardzo dziekuje - bardzo superaskie info.

Sprawdzilem czujnik, po oblaniu go 3ema slojami wody dziala wszystko znowu git. Rodzice mi go przysla, wiec 1 sza Temprunia moze sie szykowac do drogi do ojczyzny:)

Jezeli chodzi o druga to pod fajkami sa swiece dosyc mocno pozalewane, nie odkrecalem ich jeszcze, ale podejrzewam, ze tez tam nieladnie moze byc.
Jak ogolnie najlatwiej i najskuteczniej sprawdzic czy to mechaniczne czy niemechaniczne uszkodzenie? powykrecac swiece i krecic rozrusznikiem i sprawdzic czy iskrza?
No i czy jezeli to niedajboze zawory to czy bezpiecznie mimo to dojade nia do domku?
Ogolnie mi sie wydawalo, ze jak by zawory sie posypaly to w ogole by nie jezdzila, ale kto wie.
Czy jezeli to zawory to oznacza to generalke silnika?

Obiecuje biezace relacje z mojej walki o reaktywacje moich milusinskich ;)

Pozdrowionka,

P.S. Wisze Tobie(Wam) dobrego winiacza jak przyjade do Polski (pracuje tu w winnicy) www.kasselberg.com. Gdzie mozna cos ew. przeslac? mowie powaznie
  
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 31-07-2005, 15:33   

Jesli masz mocno pozalewane swiecie, co stawiam jednak na problemy z zaplonem.
Samych zaworw nie sprawdzisz czy sa ok, bez zdjecia pokrywy zaworow (to ta pokrywka na ktorej jest znaczek FIAT i otwor wraz z korkiem od oleju) lub sprawdzenia cisnienia w cylindrach specjalnym przyrzadem.

Jakie wartosci cisnienia powinny miec cylidnry mozesz sprawdzic na naszej www w dziale dane techn.

Jednak tak jak juz wczesniej mowilem, stawiam na zle dzialajacy zaplon (objawy to zalane swiecie, strzaly do wydechu, gasniecie, wypadanie zaplonu, brudne "zakopcone" swiecie)
Wymiana tych rzeczy o ktorych pisalem wczesniej (kopulka,palec rozdzielacza, przewody, swiecie) powinna pomoc.

Do tego jak inni pisali zastosuj reset komputera. Zobacz wtedy czy Ci ruszy.

Jesli to jednak nie pomoze to wina lezy bardziej po stronie komputera. Bo cewke raczej masz ok jak daje na 3 cylidnry iskre.

Kamil napisał/a:
Gdzie mozna cos ew. przeslac? mowie powaznie


Hah :D Bardzo milo!

Jednakze po co masz sie narazac na koszty, jak bedziemy mieli zlot (ale to dopiero w maju '06) to wpadnij na zlot wtedy mozesz nam postawic jakies winko to z kielbaskami przy grilu szybko zniknie :P
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Kamil 
witamy nowego


Wiek: 42
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 6
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 31-07-2005, 18:04   

Hello,

Dzieki raz jeszcze, poprobuje, niestety mam tutaj tylko nowe swiece, bede musial sciagnac kable, kopolke itp. przesylka z polski, chyba, ze pomoga same nowe swiece.

A co do winka to samo wino mam gratis a paczuszka poczta to luzik ;)

Pozdrowionka,

Odezwe sie jeszcze.
  
 
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 31-07-2005, 19:31   

Kamil napisał/a:
A co do winka to samo wino mam gratis

Co za szczesciaz... :P
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
Jadodada 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 304
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 01-08-2005, 13:16   

Kamil

Ta Tempra , która gaśnie po rozgrzaniu i nie można jej później zapalić może mieć uszkodzony czujnik temperatury wody dla wtryskiwaczy. Ten czujnik powinien mieć kolor niebieski i wkręcony powinien być w pobliżu termostatu do głowicy silnika. Wyjmij po rozgrzaniu powyżej 50 stopni hermetyczną wtyczkę i do tej wtyczki włóż opornik 100 do 200 Ω (połącz dwa styki w tej wtyczce). Będzie to informacja dla komputera , że temperatura wody wynosi 80 - 70 stopni. Jak silnik będzie zimny musisz zdjąć ten opornik.

Nie mylić tego czujnika z czujnikiem temperatury wody, który ma tylko jeden styk.


W drugiej Temprze pomierz oporność przewodu wysokiego napięcia. Powinna być taka sama jak w pozostałych czyli ok 1000 Ω. Napraw uszkodzony przewód w pobliżu końcówki załadanej na świecę, gdyż tu najczęściej dochodzi do przerwania. Po prostu zdemontuj osłonę i końcówkę na świecę i tnij po plasterku, aż pojawi się przewodność a potem zmontuj. Na świecach powinna być szczelina 0,7 mm obojętnie jaki producent czy typ świecy, gdyż przede wszystkim o wielkości iskry decyduje instalacja i cewka. Wymiana świec z szczeliną 0,7 mm niewiele pomoże , gdyż do świecy prąd doprowadza instalacja, która w Twoim przypadku jest uszkodzona.
Nie podejrzewam aby ktoś specjanie uszkodził auto. Ta niesprawność to wynik normalnej eksploatacji bez konserwacji i serwisowania co 15 tys. km.
Przewody z ciquecento pasują pod względem oporności, a ta jest decydująca.
Łącznik elastyczny tłumika trzeba zastąpić tylko łącznikiem. W tym samochodzie będzie jeszcze wiele elementów do wymiany.

Powodzenia
_________________
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991.
  
 
TEMPRAWG 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 16 Lut 2005
Posty: 414
Skąd: Garwolin
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 01-08-2005, 15:55   

kamil potwierdzam to co koledzy podpowiadaja. lacznik trzeba wymienic . jak wymontujesz to prawie calym autkiem bedzie ci trzeslo i tluklo od tlumika.
WRACAJ DO NAS. SYMPATYK TAKICH NIUNIEK JAK TEMPRA I TIPO MUSI WROCIC Z NIMI.
powodzenia =D>
_________________
BYŁO
TIPO 1.4 GAZNIK 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 91' B/G
TIPO 2.0 GT 90' B/G
TEMPRA SW 1.6 93' B/G


Czesci uzywane do TIPO/TEMPRY

tel.0723-121-618
     assistance   Moneta
 
 
Kamil 
witamy nowego


Wiek: 42
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 6
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 01-08-2005, 16:18   

Chlopaki,

Walczylem dzisiaj z ta pierwsza znowu co walniety ma (ktorys) czujnik.

Dzis chodzila troche dluzej, doszla temperatura do 90stopni i padala, ale po okolo minucie zapalala znowu i tak w kolko.
To, co opisal Jadodada, czyli niebieski czujnik od wody stryskiwaczy tez wydaje mi sie prawdopodobny, ale tak samo jak czujnik walu.
Niestety nie mam zadnych opornikow i nie mialem tego jak sprawdzic. Nie jestem w tej chwili pewien ktory to czujnik, bo mam wrazenie, ze wczorajsze polewanie woda czujnika walu nie musialo sie przyczynic do odzycia auta, bo dzis po doslownie minucie lub 90 sekundach ponownie odpalalo przy temp. okolo 90 stopni (jak juz wyzej pisalem).
Zauwazylem jeszcze to, ze po wyjeciu wtyczki czujnika wody wtryskiwaczy w ogole nie chciala odpalic - czy to normalna zaleznosc - wydaje mi sie ze tak...?

Prosze Was o opinie i doswiadczenia co waszym zdaniem jest bardziej prawdopodobne - jutro Ojciec ma mi wysylac poczta czesc(i).

W kazdym razie obiecuje, ze obydwoma autkami dojade wlasnymi silami - co miesiac przy okazji odwiedzania domu w Polsce bede zjezdzal do kraju co roz inna tempra, a wracal pociagiem z wochenende ticket;)

Do uslyszonka,

Pzdr.
  
 
 
Jadodada 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Sty 2005
Posty: 304
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 02-08-2005, 21:15   

Kamil

Po wyjęciu wtyczki od czujnika wtryskiwaczy centralka wtrysku odczytuje temperaturę minus 50 stopni celsujsza i podaje na wtryskiwacze najdłuższy czas otwarcia (największą dawkę paliwa). Przy takiej porcji paliwa gorący silnik jest zalewany i nie "odpali".
Jeżeli nie masz opornika to połącz styki w wtyczce drutem co będzie oznaczało temperaturę silnika powyżej 100 stopni. Nie ma to wpływu na dawkę paliwa , gdyż sonda lambda ją odpowiednio zwiększy.

Powodzenia

[ Dodano: Wto 02 Sie, 2005 22:26 ]
Przypuszczam, że czujik temperatury wody dla wtryskiwaczy działa prawidłowo. Jego żywotość jest przewidywana na 100 tyś km. Tak więc może po tym przebiegu wskazywać inną temperaturę niż jest w rzeczywistości. W moim samochodzie przy 117 tyś. rozłączał się (-50 stopni) i włączał się (+ 90 stopni) z różną częstotliwością. Gdy na gorącym silniku się rozłączył miałem obroty 2200 i zapach smrodliwego paliwa.
_________________
Fiat Tempra 2.0 i.e. cat. wersja SX SS "TAXI" D rocznik maj 1991.
  
 
Kamil 
witamy nowego


Wiek: 42
Dołączył: 25 Lip 2005
Posty: 6
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 05-08-2005, 21:02   

Hello,

Dziekuje za ostatni bardzo pomocny post.

Tak jak obiecalem dziele sie wrazeniami z pola walki:
Dzis po nagrzaniu silnika do ok 60 st. wylaczylem wtyczke od czujnika temp. wody wtryskiwaczy i polaczylem styki cienkimi miedzianymi drucikami - po nagrzaniu sie do 90 st silnik znowu probowal zgasnac (auto stalo, nie jezdzilem), szarpalo co 15 sekund, az zgaslo. Nietypowe po zastosowaniu "laczenia stykow" we wtyczce okazalo sie to, ze natychmiast po zgasnieciu auto mi odpalalo, nie musialem odczekiwac ani sekundy.
Co to moze oznaczac? Jest jedna rzecz, ktora moim zdaniem mogla zawinic, ale ktorej nie zdazylem sprawdzic bo wlasnie leje deszcz: po zlaczeniu stykow kabelkiem zostawilem czujnik ustawiony w gore (kabelek niczego nie dotykal), po skonczeniu testu otworzylem maske i wtyczka wraz z kabelkiem lezala na silniku w okolicy gdzie znajduje sie czujnik(po prostu sobie spadla). Sa 2 rozwiazania - albo kabelek dotykal silnika i powodowal, ze dane dochodzace do kompa byly zwariowane, albo po prostu manewr nie pomogl i moze bedzie to cz. poloz. walu. Zastanawia mnie tylko to, ze od razu po zgasnieciu mi odpalala.

A poza tym to wpadlem na megagenialny pomysl (nie wiem dlaczego wczesniej mi sie to nie udalo, tragedia;)) - w razie sie nic nie uda to spobuje jeszcze po kolei zamontowac w temprze nr 2 czujnik z tej co chodzi na 3 cylindry - moze to pomoze, choc wiem, ze cz. pol. walu niekoniecznie pomimo, ze w tamtej dziala, bedzie dzialal w temprze nr 2. Zobaczymy - w kazdym razie jak ktorys z manewrow sie uda to tak czy tak na raz 2oma temprami do polski nie wroce, najpierw zawioze jedna, w polsce kupie do drugiej komplet rzeczy ktore trzeba zmienic i dzieki temu druga dojedzie calo.

Ps. pod tym adresem jest fajna temprusia za 100 ojro.
Temprusia kombi - 100 ojro, raczej nie do negocjacji ;) , dzwonilem tam.

Czekam na jakiekolwiek nowe opinie.

pozdrowionka,

Kamil

[ Dodano: 05-08-2005, 21:06 ]
jeszcze raz ten link do tempry za 100wke.

http://www.mobile.de/SIDV...11111146650532&

[ Dodano: 06-08-2005, 12:10 ]
Witajcie,

Dzis walczylem dalej, wykrecilem z tempry chodzacej na 3 cylindry czujnik wody wtryskiwaczy i wstawilem go do tej lepszej tempry. Niestety wymiana nie pomogla, auto nadal gasnie. Pozostaje jednak chyba tylko czujnik polozenia walu, poprosze rodzicow o przyslanie go.

W drugiej temprze "3cylindrowej" wymienilem swiece na nowe, a przed wymiana sprawdzilem stare - byly juz popalone i pozalewane, ale po przylozeniu ich do bloku silnika wszystkie iskrzyly. Po wymianie silnik nadal sprawia wrazenie chodzenia na 3 cylindry, choc sie nie upewnialem jezdzac, bo za rozdarty wydech niemcy napedziliby mi zaraz jakiejs policji. Jak zalatam prowizrycznie wydech to wtedy sprawdze czy odzyskal moc i 4ty cylinder po wymianie swiec.
Co sie jeszcze okazalo - z tej 3 cylindrowej temperowki zostal juz wczesniej wypruty czujnik polozenia walu - czy moze to jakos wplywac na jej prace??

Bede wdzieczny za jakies info.

p.s. jeszcze raz polecam link do tej temperowki za 100 euro - mysle, ze warta jest lykniecia, pomimo ze silnik nie startuje.

Pzdr,

Kamil

[ Dodano: 09-08-2005, 18:54 ]
Witajcie,

Dzisiaj po wymianie czujnika temp. wody dla wtryskiwaczy zrestartowalem kompa i auto dalej gasnie, zostaje wiec czujnik pol. walu.

W tej drugiej 3cylindrowej temprze nie ma czujnika pol. walu, a pomimo tego odpala - slyszeliscie o takim przypadku?? Dla testu sprobuje za kilka dni jak zalatam tlumik przelozyc oprocz swiec jeszcze kable z tej lepszej sztuki i zobacze czy zaskoczy na 4 gar, jak nie to szykuje sie juz na lawetke.

Miszko, jezeli to przeczytasz, bardzo prosze Cie o jakies krotkie informacje jak bardziej moglbym sie zaktywizowac na tym zawodowym forum - pomysl mi sie bardzo podoba, chcialbym jakos bardziej przydatnie uczestniczyc w dzialaniu TTT. Moze byc mailem na kamilkrzyzanowski@poczta.onet.pl, moze byc tez na forum. Bardzo chcialbym byc tak samo pomocny dla TTT jak TTT jest dla mnie.

Pozdrowionka z Dojczlandii,

Kamillo

[ Dodano: 10-08-2005, 08:13 ]
Witajcie,

Dzisiaj po wymianie czujnika temp. wody dla wtryskiwaczy zrestartowalem kompa i auto dalej gasnie, zostaje wiec czujnik pol. walu.

W tej drugiej 3cylindrowej temprze nie ma czujnika pol. walu, a pomimo tego odpala - slyszeliscie o takim przypadku?? Dla testu sprobuje za kilka dni jak zalatam tlumik przelozyc oprocz swiec jeszcze kable z tej lepszej sztuki i zobacze czy zaskoczy na 4 gar, jak nie to szykuje sie juz na lawetke.

Miszko, jezeli to przeczytasz, bardzo prosze Cie o jakies krotkie informacje jak bardziej moglbym sie zaktywizowac na tym zawodowym forum - pomysl mi sie bardzo podoba, chcialbym jakos bardziej przydatnie uczestniczyc w dzialaniu TTT. Moze byc mailem na kamilkrzyzanowski@poczta.onet.pl, moze byc tez na forum. Bardzo chcialbym byc tak samo pomocny dla TTT jak TTT jest dla mnie.

Pozdrowionka z Dojczlandii,

Kamillo
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load