Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gasniecie na ssaniu
Autor Wiadomość
Pele 


Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 63
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-02-2005, 11:33   Gasniecie na ssaniu

Witam
Kolejna trasa i po raz kolejny autko nie zawiodlo w czasie jej trwania :)
Tym razem wypad w gory (Szklarska-Poreba) w 4 osoby i z naprawde sporym bagazem.
Mimo tego w czasie odpalania rano nie jest dobrze. Zapalam na pelnym ssaiu. Odpala od razu. Po pelnym czasie zmniejszam ssanie do polowy i zaczynaja problemy. Ruszam, po pewnym czasie obroty same spadaja. Wyciagam ssanie na maxa - nie reaguje, dodaje gazu - nie reaguje. Potem silnik gasnie. Odpalam - potem jest raczej dobrze (obroty trzymaja). Gdy silnik troche sie nagrzeje juz nie ma problemow z odpalaniem.
Co to moze byc tego przyczyna?
Dodam jeszcze ze gaznik przed wyjazdem byl czyszczony i regulowany. Mechanik powiedzial ze mam cos nie tak z membrana w gazniku ale koszt naprawy bylby duzy. Czy to moze byc od tego?
_________________
Fiat Tipo 1.4 FL `93
     Moneta
 
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 21-02-2005, 11:55   

A jak wygląda u ciebie siłownik ssania ta pompka z węzykiem ona jest własnie do ssania!!! i może jest coś nie tak z nią? 8)
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
bob96 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 63
Dołączył: 23 Lis 2004
Posty: 519
Skąd: Jastrzębie Zdrój
Województwo: Śląskie
Wysłany: 21-02-2005, 15:04   

Wężyki od podciśnienia wszytskie dobre ? niezaciągają fauszywego powietrza ?
_________________
Cromka 1.9 automat
Marea Weekend 1,8 +BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik + gaz BRC
P.Walker+ Sirio ML145
Uniden 78 elite
     assistance
 
 skype
 
Pele 


Dołączył: 30 Sty 2005
Posty: 63
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-02-2005, 10:37   

Potem gdy silnik juz sie nagrzeje ze ssaniem nie ma problemow.
Nie bardzo wiem ktory to moze byc przewod. Moze to zdjecie pomoze:
http://acn.waw.pl/pele/silnik1.jpg
_________________
Fiat Tipo 1.4 FL `93
     Moneta
 
 
GRAFIT 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 719
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 23-02-2005, 12:13   

Też dlatego warto oblukać wszystkie ,lubią skruszeć na krućach tuż na końcach,Poza tym wszystkie wtyczki ,zrób wd-40.

JA mam problem bo gaśnie i może to czujnik wału może digi siada ?? Na oko wszystko dobre a nie jest praca silnika satysfakcjonujaca niestety.
Dodam że zapalam na 4 kotły i po chwili się zalewa ,schodzi na 3 nieraz dwa garki.Nagrzany również gaśnie i nie chodzi równo??? :evil: :evil: :evil:
_________________
Była Tempra gaźnik 1.6 jest BMW coupe 318i
Było Bmw jest Mondeo :)
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 31 days
Network load