|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[Gaźnik] paliwo w wężyku podciśnienia.. |
Autor |
Wiadomość |
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-05-2011, 17:03 [Gaźnik] paliwo w wężyku podciśnienia..
|
|
|
czołem !
dzisiaj wymieniałem świece i przewody i przy okazji zrobiłem dokładny przegląd całego układu zapłonowego i zasilania.
Odkryłem jedną rzecz, która mnie zastanawia. Otóż zdjąłem wężyk podciśnienia z zaworka na kolektorze, ten który daje podciśnienia na urządzenie rozruchowe i utrzymuje podwyższone obroty zanim silnik się nagrzeje. Wszystko w praktyce działa ok ale po zdjęciu z wężyka wylało się trochę (4-5 kropli) benzynki.
Nie wiecie czy to normalne czy też mam jakiś przeciek w urządzeniu rozruchowym przy gaźniku ? |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-05-2011, 22:48
|
|
|
Na pewno benzyny? Może to był płyn chłodniczy wtedy by świadczyło o przebiciu z układu chłodniczego przez termo zawór. |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 07-05-2011, 07:00
|
|
|
benzyna na 100%, wąchałem co do przebicia z układu chłodzenia to nie ma szans bo ostatnio wykręciłem termozaworki i one są na końcu zaślepione. Temperatura działa na końcówkę wkręconą do kolektora i o ile płyn ma styk z końcówką termozaworka to nie ma szans się dostać do środka.
JAM_BELFEGOR, przy okazji - ponoć masz stroboskopa ? może bym wpadł do Ciebie na moment sprawdzić zapłon bo mam ustawiony na żarówkę (stara metoda) i chodzi ładnie ale z ciekawości byśmy obadali hmm ? |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 07-05-2011, 09:43
|
|
|
Wiem jak działa ten termo zaworek uwierz ludzie czasem mają taki syf w układzie chłodzenia że nie zdziwiłbym się jak by go zjadło Mam lampę, chcesz to wpadnij, może być nawet dziś bo nie mam planów na weekend.
** Dodano: 07-05-2011, 10:55 **
P.S: Jak wygląda metoda na żarówkę? |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 07-05-2011, 11:50
|
|
|
dzięki
weekend mam zajęty ale jak Ci pasuje to może w poniedziałek lub wtorek bym się na chwilę zameldował. Przy okazji Ci powiem jak się robi na żarówkę |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
JAM_BELFEGOR
Pomógł: 111 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 3717 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 07-05-2011, 14:06
|
|
|
Może być poniedziałek, pisz szczegóły na PW |
_________________ FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|