|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[MPI] Uszczelnienie aparatu zapłonowego. Poci się aparat zap |
Autor |
Wiadomość |
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 24-04-2011, 09:35 [MPI] Uszczelnienie aparatu zapłonowego. Poci się aparat zap
|
|
|
Panowie, znacie może jakieś numery lub rozmiary uszczelniaczy wałka rozrządu od strony zapłonu i tych oringów w aparacie? Kapie mi olej tamtędy i chciałbym to szybko wymienić, a tak będę musiał najpierw rozkręcić i dopiero czekać na części.
Dotyczy 2.0 8v. |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 24-04-2011, 11:01
|
|
|
wymiar oringa w aparacie moge podać później bo leży mi taki nowy w garażu ( jak dobrze pamietam to 29x2mm lub 37x3mm) wieczorem będę w garage to dokładnie luknę |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 25-04-2011, 07:36
|
|
|
Było by świetnie, bo tak to zamówię sobie wcześniej gdyby nie mieli
Cieknie badziewie okropnie i aż po skrzyni prosto na wydech, a po kilku km dym spod maski |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
Leśniczy
Pomógł: 65 razy Wiek: 39 Dołączył: 29 Maj 2009 Posty: 1711 Skąd: Ostrowiec Św.
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 25-04-2011, 10:22
|
|
|
Guzik, daj adres na pw, wyśle ci w kopercie ten oring za free bo mi to nie potrzebne |
_________________ Było - Tipo 2.0 8V 115HP GranTurismo
Jest - Honda Civic MB6 1.8 VTi 182HP |
|
|
|
|
Guzik
Pomógł: 13 razy Wiek: 33 Dołączył: 10 Lip 2007 Posty: 774 Skąd: Pińczów/Kraków
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 27-04-2011, 14:28
|
|
|
Wielkie dzięki Kolego, ale wczoraj zabrałem się za to i wymieniłem oring(wymiaru nie znam, po prostu wziałem stary, podjechałęm do gościa, który sprzedaje cześci do ciągników i dobraliśmy), a podkładkę posmarowałem silikonem. Nie komentujcie tego silikonu. Tempra nauczyła mnie, że czasem nowa uszczelka wcale nie oznacza, że jest lepsza niz stara+silikon... Tempra nie poci się już Zużycie oleju spadnie pewnie o połowę, bo aż kapało |
_________________ Tempra 2.0 8V - pozostały miłe wspomnienia
BTW - może kupię ZADBANĄ(nie szrot!) Tempre.
|
|
|
|
|
shwax
Pomógł: 8 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2011 Posty: 253 Skąd: Pabianice
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 27-04-2011, 22:39
|
|
|
Cytat: | Tempra nauczyła mnie, że czasem nowa uszczelka wcale nie oznacza, że jest lepsza niz stara+silikon... |
Nie tylko Tempra i nie tylko Ciebie Jeśli użyłeś dobrego silikonu to powinno być git |
_________________ Był: Fiat Tipo 1.4 '95
Jest: VW Golf III 1.6 '94 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|