Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie moge odpalić
Autor Wiadomość
Syllweek1991 


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 16
Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 13-02-2011, 20:41   Nie moge odpalić

Witam ma problem związany z odpaleniem samochodu a więc dziś noramnie odpaliłem pojechałem do rodziny wruciłem postawiłem na parkingu wracam chce odpalic a tu nic nawet Rozrusznik nie krenci akumulator naładowany wszytkie bezpieczniki dobre ... co może być przyczyno ??.
  
 
albert1991 



Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 1071
Skąd: Kłodawa (konińskie)
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 13-02-2011, 20:43   

a kontroli swieca ?? masz jakis alarm ?? co sie dzieje po przekrceniu kluczyka
_________________
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność - w kierowcy
     assistance   Moneta
 
 
Syllweek1991 


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 16
Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 13-02-2011, 20:54   

kontrolki sie świecą nie mam alarmu po przekrenceniu kluczyka kontrolki sie zapaloją a rozrusnik nie kreci
  
 
Mosior 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 527
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 13-02-2011, 21:16   

sprawdź w pierwszej kolejności styki przy rozruszniku (czy ich sól nie zjadła) lub czy nie są poluzowane.

W drugiej kolejności stuknij młoteczkiem w rozrusznik i zobacz czy chwyci..
_________________
FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć :)
     assistance
 
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 13-02-2011, 21:20   

stukanie może pomóc może sie elektromagnes zawiesił, na luzie zewrzyj czymś styki i zobaczysz czy wogóle kreci rozrusznik, tak miałem ale miałem drugi akurat na wymiane i wymieniłem, obstawiam elektromagnes
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
miro91 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 200
Skąd: Olszyna/Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 13-02-2011, 21:44   

sprawdz czy jest iskra na swiecach. jesli bedzie to spróbuj go odpalic na pycha. jesli zadzaila to bedziesz pewnien, ze wina tkwi w rozruszniku. Mozliwe tez ze masa Ci sie gdzies zasniedziala.
A moze najzwyczajniej aku padł (Tez tak kiedys mialem)
_________________
TIPO 1.4 - zostało sprzedane ;(

TIPO SEDICIVALVOLE
  
 
 
Syllweek1991 


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 16
Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 13-02-2011, 23:13   

ok spróbuje jutro .. aku napewno nie padł bo dzis ładowałem ..
  
 
kamilsitek1983 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 757
Skąd: sanok
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 13-02-2011, 23:30   

u mojego sąsiada w corsie też tak było...aku ładowałem 3 godziny,autko nie reaguje!Może prostownik?Panie sąsiad masz aku z mojego,autko kreci aż miło!Wiec CENTRA FUTURA lat 1,5 nadaje sie na złom!Nie przyjmuje prądu!Wiec może podobna przyczyna?!
_________________
aktualnie 406 kombi 2.0 16v+lpg
     assistance   Moneta
 
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 14-02-2011, 01:22   

kamilsitek1983, jeżeli aku jest rozładowany na maxa to 3 godzinne ładowanie może nic nie dać
kamilsitek1983 napisał/a:
Wiec CENTRA FUTURA lat 1,5 nadaje sie na złom!Nie przyjmuje prądu

może prostownik walnięty
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
Lasgo07 



Pomógł: 7 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1802
Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-02-2011, 05:41   

Akumulator który jest na wykończeniu trzeba ładować co najmniej 8 godzin. Po krótszym ładowaniu zaraz znowu padnie. Spróbuj zapalić na prostowniku, jeżeli będzie kręcić tzn że akumulator do wymiany. Jeśli nie zakręci to zajrzałbym w okolice rozrusznika jak koledzy powyżej pisali ;)
_________________
FIAT COUPE 2,0 16V 139KM
     assistance   Moneta
 
 skype
 
g_p 


Wiek: 46
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 42
Skąd: LODZ
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 14-02-2011, 10:30   

Nie uruchamiajcie samochodu na prostowniku. Po takiej probie napewno bedzie do wymiany ..... prostownik. Nie ma co dobre pomysly. Pozdrawiam.
  
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 14-02-2011, 11:27   

g_p napisał/a:
Nie uruchamiajcie samochodu na prostowniku. Po takiej probie napewno bedzie do wymiany ..... prostownik. Nie ma co dobre pomysly. Pozdrawiam.


chyba ze z rozruchem
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
Syllweek1991 


Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 16
Skąd: Białystok
Województwo: Podlaskie
Wysłany: 14-02-2011, 14:48   

stuknołem w rozrzusznik i odpalił ..
  
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 14-02-2011, 14:51   

Syllweek1991, to jak puknąłeś i poszło, to wyczyść przewody od rozrusznika i wymień szczotki.
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
palidzojnt221 



Pomógł: 15 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 700
Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 14-02-2011, 15:09   

czyli kończące sie szczotki sie zawiesiły, wymień bo bedzie sie to działo coraz częściej
_________________
Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6
     assistance
 
alan240 


Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 21
Skąd: jelenia góra
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 03-04-2011, 06:10   

szczotki swoją drogą może po prostu bendiks się wiesza ja tak miałem
  
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-04-2011, 08:48   

Zaczni od rozebrania i wyczyszczenia rozrusznika, to nie jest dużo roboty. Akumulator też już pewnie do wymiany. Też tak miałem. Rozrusznik się czasami blokował, robił pół obrotu i koniec. Czasami pomagało wrzucenie 5 i przepchanie kilka centymetrów i potem zapalał. Po wymianie aku już jest spokój
     Moneta
 
 
Majster 
witamy nowego


Wiek: 32
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 2
Skąd: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 15-05-2011, 16:15   

Witam,
pozwolę się wtrącić w temat.
Również mam problem z odpaleniem, po włączeniu zapłonu wskaźnik obrotów zaczyna wariować, w skrzynce bezpieczników słychać jak w przekaźniku E7 coś strzela(przekaźnik zmieniałem i na innym to samo), kontrolki raz świecą dobrze a raz słabo, rozrusznik w ogóle nie reaguje.
Wie ktoś z kolegów co może być przyczyną?
Dodam, że do wczoraj auto odpalało normalnie.

Tempra 1.6 S.W benzyna + gaz

Edit:

Znalazłem przyczynę auto gubiło mase na podłużnicy pod akumulatorem. Przeczyściłem i wszystko wróciło do normy.
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load