|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
shagger78
Pomógł: 38 razy Dołączył: 29 Lis 2011 Posty: 1262 Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 20-10-2012, 13:56
|
|
|
KrzychuB napisał/a: | shagger78, to jak wytłumaczysz zależnośc u mnie tego czujnika bo wyjęciu jak ulał jest |
Niebieski czujnik potrzebny jest do dokladnego sterowania dawka paliwa i zaplonu.Ale bez niego pali-dzis nawet sprawdzalem.Jedyna zmiana to taka ze bez niego ma podwyzszone obroty(jakby na ssaniu) a po nagrzaniu nie spadaja tylko sa ok 1500.Ale na bank da sie bez niego jechac
** Dodano: 20-10-2012, 14:59 **
u mnie jest aparat zapłonowy ale przed nim mam tez cewke na 4 kable
Nie bardzo rozumiem.Jesli jest aparat to nie ma cewki z 4 wyjsciami a jesli jest cewka na 4 wyjscia to nie ma wtedy aparatu zaplonowego.Jesli mozesz daj fotke komory silnika bo nie wiem z jakim motorem mamy doczynienia |
_________________ Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER |
|
|
|
|
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 20-10-2012, 18:22
|
|
|
shagger78 napisał/a: | KrzychuB napisał/a: | shagger78, to jak wytłumaczysz zależnośc u mnie tego czujnika bo wyjęciu jak ulał jest |
Niebieski czujnik potrzebny jest do dokladnego sterowania dawka paliwa i zaplonu.Ale bez niego pali-dzis nawet sprawdzalem.Jedyna zmiana to taka ze bez niego ma podwyzszone obroty(jakby na ssaniu) a po nagrzaniu nie spadaja tylko sa ok 1500.Ale na bank da sie bez niego jechac
** Dodano: 20-10-2012, 14:59 **
u mnie jest aparat zapłonowy ale przed nim mam tez cewke na 4 kable
Nie bardzo rozumiem.Jesli jest aparat to nie ma cewki z 4 wyjsciami a jesli jest cewka na 4 wyjscia to nie ma wtedy aparatu zaplonowego.Jesli mozesz daj fotke komory silnika bo nie wiem z jakim motorem mamy doczynienia | http://forum.tempra.org/imgshack/_f/f_0015627.jpg
** Dodano: 20-10-2012, 19:26 **
Panowie eureka!!! odpala po całyd dniu szukania znalazłem okazało się że był przerwany kabelek od silnika krokowego raz łączył a raz nie rozciołem izolację uciełem zaśniedziały kawałek polutowałem na nowo ustawiłem cpp tak zeby na pinie 1i 2 było 0,20 V zresetowałem kompa tzn odłaczyłem akumulator na 20 min poczym odpaliłem silnik i poczekałem az sie załaczy wentylator i jazda próbna obroty na jałowym 850 i trzymają w czasie jazdy nic nie dusi i nie szarpie wszystko płynnie
** Dodano: 20-10-2012, 19:30 **
Panowie eureka!!! odpala po całyd dniu szukania znalazłem okazało się że był przerwany kabelek od silnika krokowego raz łączył a raz nie rozciołem izolację uciełem zaśniedziały kawałek polutowałem na nowo ustawiłem cpp tak zeby na pinie 1i 2 było 0,20 V zresetowałem kompa tzn odłaczyłem akumulator na 20 min poczym odpaliłem silnik i poczekałem az sie załaczy wentylator i jazda próbna obroty na jałowym 850 i trzymają w czasie jazdy nic nie dusi i nie szarpie wszystko płynnie |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
brodwey
Wiek: 46 Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 138 Skąd: Bartoszyce
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 20-10-2012, 18:40
|
|
|
to fakt cały dzien dobrze że pogoda była dzięki za wszystkie rady |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|