|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Odcinka przy 2500obrotów Croma 2.0 i.e. |
Autor |
Wiadomość |
Tommi336
witamy nowego
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 5 Skąd: Szczecin
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 15-03-2009, 17:49 Odcinka przy 2500obrotów Croma 2.0 i.e.
|
|
|
Witam. Razem z kolegą ratujemy jego Cromke. Niestety padła pompa oleju efekt ->rozwalone wszystkie panewki. Postanowiliśmy kupić 2 silnik. Po paru dniach zmagań (Autko z 89roku silnik z 92 różnice we wtyczkach czujników, rozrządzie) udało się odpalić kota w worku. Problem jest następujący. Odpala bez problemu. Pracuje równo na wolnych obrotach. Trzyma 1000obr. po nagrzaniu spada do 850obr. wszystko jak trzeba. Problem pojawia się przy dodaniu gazu. Silnik wkręca się na 2500obr. po czym zaczyna się dławic. Mimo wciśnięcia pedału gazu do oporu nie reaguje. PO jakimś czasie przy wielkim szarpaniu wskakuje na 4000-5000obrotów ale nierówno pracuje. Nie jestem oblatany w Fiacikach ale przełożyliśmy wszystkie czujniki ze starego silnika i problem jest nadal. Dodam, ze są nowe świece, palec, kopułka. Czy to może być objaw złej pracy lambdy? Z góry dzięki za wskazówki co jeszcze sprawdzić |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 15-03-2009, 18:11
|
|
|
lambde mozna sprawdzic bo to nic nie kosztuje odlacz ja i testuj |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 15-03-2009, 18:16
|
|
|
Pierwsz post i od razu problem, proponuje najpierw sie przywitac w odpowiednim dziale... |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
akj3
Pomógł: 26 razy Wiek: 38 Dołączył: 15 Lut 2007 Posty: 1108 Skąd: Orońsko
Województwo: Mazowieckie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 15-03-2009, 18:21
|
|
|
ubek czepiasz się.
Tommi336 sprawdź czy na wolnych obrotach pracuje sonda, podlącz multimetr do sygnałówki na sondzie i zobacz czy napięcie zmienia się w sinusoidzie czy stoi. Jesli na wolnych stoi może byc tak że sonda jest padnięta. Możesz też ją odpiąć i zobaczyć czy jest reakcja. Sprawdź też czy masz ciśnienie na listwie wtryskowej, bo może na wolnych obrotach starcza paliwka a potem brakuje. |
_________________ banda złego |
|
|
|
|
|
Karpik
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 11 Paź 2008 Posty: 201 Skąd: Gdynia
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 15-03-2009, 18:24
|
|
|
a masz LPG?? jeśli tak to proponuję zacząć poszukiwania problemu od instalacji gazowej |
_________________ Nie ważne co robisz, ważna jak to robisz |
|
|
|
|
Tommi336
witamy nowego
Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 5 Skąd: Szczecin
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 16-03-2009, 08:47
|
|
|
Witam, auto nie ma gazu. Przed przekladka silnika nie bylo problemu z obrotami. Wiec wykluczylem rzeczy, ktorych nie ruszalem, czyli lambda, vaf. Ok sprawdze napiecie na lambdzie. A co do sprawdzenia cisnienia na listwie poliwowej. Jest jakis "domowy" sposob? Mozna gdzieś wkrecic manometr? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|