|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Padło zasilanie Pb |
Autor |
Wiadomość |
misiak
Wiek: 44 Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 110 Skąd: Bory Tucholskie
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 15-07-2006, 11:51 Padło zasilanie Pb
|
|
|
Silnik 1.6 DOHC (149C2.046) -punktowy wtrysk GM
Obecnie jeździ bo awaryjnie odpalam na LPG
Na benzynie nie drgnie - przełączony w czasie jazdy gaśnie
Pompa paliwa działa
Filtr paliwa wymieniony
Przewody paliwowe drożne i całe
Wtrysk niby działa
CAŁOŚĆ JAKOŚ NIE CHCE
Poprowadziłem zasilanie z "aka" do pompy- pompuje
Podłączyłem w tym czasie 2 kable do wtrysku i jak mu impulsywnie dam prąd na wtrysk to daje paliwo. W sumie "lał" wtrysk to pomyślałem że może za słabe ciśnienie daje pompa to kupiłem pompę i jestem biedniejszy o stówe...
Nie mam pojęcia co dalej.
Jakieś sugestie |
_________________ Trzymajmy się w kupie...
...kupy nikt nie ruszy... |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 17-07-2006, 09:45
|
|
|
Zresetuj komp, sprawdz wszystkie bezpieczniki. Moze gdzies na wyjsciu z centralki LPG zeby przelaczalo na Pb masz cos w kablach nie tak. Moze jakis przerwany? |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
misiak
Wiek: 44 Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 110 Skąd: Bory Tucholskie
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 17-07-2006, 12:11
|
|
|
byłem przed chwilą u gazownika
zasilanie dochodzi z centralki na wtrysk, albo komp nie daje masy na wtryskiwacz albo wrtyskiwacz nie działa, to drugie odpada bo już sprawdzone więc wina kompa. reset niestety nic nie daje, wymiana na próbe jest niemożliwa bo nikt nie posiada ani takiego sprzętu w okolicy ani na szrotach nie ma takich kompów
pizdowo jest, trza auto sprzedać, poddaje się poprostu, szukam jelenia albo fanatyka majsterkowicza...
[ Dodano: 17-07-2006, 12:16 ]
aha, znalazłem kompa z takimi samymi wtyczkami, ale od kadett'a 1.3
jak go podłączyłem to kontrolka wtrysku mi mrugała na włączonym zapłonie ale auto nie odpało
poza tym jak juz jadę na LPG to pomiędzy temp 80 a 85 st zapala się kontrolka wtrysku a potem gaśnie. tak w sumie jak auto było w pełni sparawne więc nie wiem co z tym kompem, niby wporządku a jednak nie |
_________________ Trzymajmy się w kupie...
...kupy nikt nie ruszy... |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-07-2006, 15:41
|
|
|
misiak napisał/a: |
pizdowo jest, trza auto sprzedać, poddaje się poprostu, szukam jelenia albo fanatyka majsterkowicza... |
szybko sie poddajesz jak sie popsuło to trza sprzedać dobra zasada,ale nowe auta tez sie psuja |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
magi-marcin
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Maj 2006 Posty: 323 Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 17-07-2006, 17:52
|
|
|
misiak napisał/a: | kupiłem pompę i jestem biedniejszy o stówe... |
Może ją odkupie? To jest nowa pompa? |
_________________ Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek |
|
|
|
|
misiak
Wiek: 44 Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 110 Skąd: Bory Tucholskie
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 18-07-2006, 23:09
|
|
|
Ze szrotu, ale działa.
Nie będę jednak nic wkręcał. bo na 100% nie wiem czy działa czyli powalcze na dniach z zasilaniem na PB i jak będzie działać to będę pewien że pompa jest oki doki i potem będziemy gadać |
_________________ Trzymajmy się w kupie...
...kupy nikt nie ruszy... |
|
|
|
|
magi-marcin
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 20 Maj 2006 Posty: 323 Skąd: Huta Czechy
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 19-07-2006, 06:32
|
|
|
100zł? To ja rezygnuje. Na Allegro 120 nowa kosztuje. Taka jest prawda. sorki ale jak cena bedzie mniejsza to możemy gadac. |
_________________ Tipo 1.6ie DGT bez LPG --- Już należy do TempraWG
LPG - dobry do zapalniczek |
|
|
|
|
Ardian
Dołączył: 19 Wrz 2005 Posty: 48 Skąd: Ruda Śląska
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-07-2006, 08:30
|
|
|
Sprawdz rezystor i podłączenie masy wtrysku. |
_________________
|
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-08-2006, 16:43
|
|
|
i więcej wytrwałości... ja przy okazji jeżdżąc tu i tam wypytałem całą masę mechaników, gazowników i nawet w autoryzowanych serwisach fiat'a , w tym w Bielsku, gdzie powinni mieć szczególne doświadczenie... nikt mi nic ni pomógł. nikt nie trafił...
aż sam po 2 latach (bo po roku to olałem ) przypadkiem kolejny raz odkręciłem elektrozaworek i wydał mi się podejrzany jeszcze raz... no a potem resztę jeszcze raz ruszałem... dziś wszystko działa na PB... |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
SPIKEkrn
Wiek: 39 Dołączył: 23 Lut 2005 Posty: 38 Skąd: RZESZOW
|
Wysłany: 17-08-2006, 17:36
|
|
|
jaki elektrozaworek? |
_________________ Tipo 1.4ie + LPG, 3d |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-08-2006, 16:04
|
|
|
w moim przypadku (silnik gaźniczkowy - nie wtrysk!) jak w wielu gaźiczkowych elektrozaworek od wolnych obrotów, wkręcony z boku w gaźnik padł częściowo... przy kłopotach z PB i gaźniku jest to obowiązkowa pozycja na liście do sprawdzenia |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|