|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Pali jak chce - przerwa w obwodzie? *update, nowe fakty |
Autor |
Wiadomość |
lorgbow
Pomógł: 9 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Lut 2008 Posty: 309 Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 07-03-2009, 15:55 Pali jak chce - przerwa w obwodzie? *update, nowe fakty
|
|
|
W skrócie:
Tempra 2.0ie
pompa paliwa pracuje kiedy chce, tzn wygląda na to że gdzieś mam przerwę w obwodzie/coś nie styka czasami, sprawdzałem na słuch. Pompa wiem gdzie jest itp
Czy jest możliwość żeby to była sama pompa? (pytam żeby się upewnić, osobiście wątpię w to)
Jak sprawdzić w którym miejscu jest przerwa? wpinać się równolegle w przewód masy i podłączać na kolejnych odcinkach(i od razu jak wpinać się to z uziemieniem czy tylko pojedynczym kablem)?
Którędy idą kable i gdzie są przekaźniki?
wiem tylko że jeden przekaźnik/bezpiecznik jest w komorze silnika pod plastikową obudową
pytam bo elektryk ze mnie żaden, z góry dzięki za pomoc |
_________________ Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05 |
|
|
|
|
|
ubek
Pomógł: 50 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Sie 2007 Posty: 3790 Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
|
Wysłany: 07-03-2009, 15:58
|
|
|
lorgbow, nie wiem czy nie prościej by było pociągnąć nowe kabelki niż szukać uszkodzenia w starych... |
_________________ K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy
Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku
www.tomekmichalik.pl |
|
|
|
|
drobek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Paź 2006 Posty: 191 Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 07-03-2009, 16:16
|
|
|
stawiam na walniętą pompe. Ale przewody idą w lewym progu. Kolor Ciemno zielony chyba z jakimś paskiem. Wtedy kiedy nie działa ci pompa spróbuj kilka razy uderzyc w okolicy pompy jesli zatrybi to pompa sie juz skończyła. |
_________________ Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM |
|
|
|
|
lorgbow
Pomógł: 9 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Lut 2008 Posty: 309 Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 11-04-2009, 19:41
|
|
|
Po długim okresie czasu problem znowu się pojawił, tym razem jednak dysponuję dokładniejszymi danymi:
Faktem jest że gdy nie chce palić pompka paliwa nie dostaje prądu, ale jednocześnie nie ma iskry(znajomy powiedział żeby to sprawdzić kiedy nie będzie chciał palić)
Dodam że mam alarm założony z opcją odcięcia zapłonu(wyłączany specjalnym kluczykiem) sprawdziłem również tą opcję i nie jest to wina świrującego alarmu.
Reszta elektryki(deska, central, lustra, szyber itp) pracuje normalnie
Do którego momentu zapłon i pompka są sterowane/zasilane wspólnie?
Czyli innymi słowy gdzie szukać? |
_________________ Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05 |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 11-04-2009, 23:57
|
|
|
lorgbow, u mnie jest tak że jak wypnę wtyczkę z cewki WN to znika iskra i cichnie pompa paliwa.Sprawdź może te okolice.
Ale Ty masz 2.0 a tam nie wiem jak to jest połączone. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
lorgbow
Pomógł: 9 razy Wiek: 35 Dołączył: 09 Lut 2008 Posty: 309 Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
|
Wysłany: 13-04-2009, 13:01
|
|
|
Potraktowałem WD40 wszystkie wtyczki w okolicach cewki, w kopułce miałem olej, między kopułką a silnikiem jakaś membrana(lub jakkolwiek to nazwać) była obluzowana, wyczyściłem świece i pomogło, ale tylko częściowo :/
tzn teraz pompka pracuje bez zająknięcia ale samochód nie pali - kręci, ale przerywa, jakby się blokował, czasem tylko wygląda jakby miał zapalić(jakby palił i od razu gasł, szybciej kręci po tym przez sekundę), ale nie daje rady
Co to może być? Mógł się zapłon przestawić? Coś z kopułką? Rozrusznikiem?
Zaczynam mieć tego powoli dość....
Pomóżcie proszę |
_________________ Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|