Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pali jak chce - przerwa w obwodzie? *update, nowe fakty
Autor Wiadomość
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 07-03-2009, 15:55   Pali jak chce - przerwa w obwodzie? *update, nowe fakty

W skrócie:
Tempra 2.0ie
pompa paliwa pracuje kiedy chce, tzn wygląda na to że gdzieś mam przerwę w obwodzie/coś nie styka czasami, sprawdzałem na słuch. Pompa wiem gdzie jest itp

Czy jest możliwość żeby to była sama pompa? (pytam żeby się upewnić, osobiście wątpię w to)
Jak sprawdzić w którym miejscu jest przerwa? wpinać się równolegle w przewód masy i podłączać na kolejnych odcinkach(i od razu jak wpinać się to z uziemieniem czy tylko pojedynczym kablem)?

Którędy idą kable i gdzie są przekaźniki?
wiem tylko że jeden przekaźnik/bezpiecznik jest w komorze silnika pod plastikową obudową

pytam bo elektryk ze mnie żaden, z góry dzięki za pomoc
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
  
     Moneta
 
 
ubek 



Pomógł: 50 razy
Wiek: 40
Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 3790
Skąd: Heilbronn
Województwo: Other
Wysłany: 07-03-2009, 15:58   

lorgbow, nie wiem czy nie prościej by było pociągnąć nowe kabelki niż szukać uszkodzenia w starych...
_________________
K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



www.tomekmichalik.pl
     Moneta
 
 
drobek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 191
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 07-03-2009, 16:16   

stawiam na walniętą pompe. Ale przewody idą w lewym progu. Kolor Ciemno zielony chyba z jakimś paskiem. Wtedy kiedy nie działa ci pompa spróbuj kilka razy uderzyc w okolicy pompy jesli zatrybi to pompa sie juz skończyła.
_________________
Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM
  
 
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 11-04-2009, 19:41   

Po długim okresie czasu problem znowu się pojawił, tym razem jednak dysponuję dokładniejszymi danymi:

Faktem jest że gdy nie chce palić pompka paliwa nie dostaje prądu, ale jednocześnie nie ma iskry(znajomy powiedział żeby to sprawdzić kiedy nie będzie chciał palić)

Dodam że mam alarm założony z opcją odcięcia zapłonu(wyłączany specjalnym kluczykiem) sprawdziłem również tą opcję i nie jest to wina świrującego alarmu.

Reszta elektryki(deska, central, lustra, szyber itp) pracuje normalnie

Do którego momentu zapłon i pompka są sterowane/zasilane wspólnie?
Czyli innymi słowy gdzie szukać?
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
ZielonyTBG 



Pomógł: 94 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Lut 2006
Posty: 2212
Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 11-04-2009, 23:57   

lorgbow, u mnie jest tak że jak wypnę wtyczkę z cewki WN to znika iskra i cichnie pompa paliwa.Sprawdź może te okolice.
Ale Ty masz 2.0 a tam nie wiem jak to jest połączone.
_________________
Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
     assistance   Moneta
 
 skype
 
lorgbow 


Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 309
Skąd: Krosno Odrzańskie
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 13-04-2009, 13:01   

Potraktowałem WD40 wszystkie wtyczki w okolicach cewki, w kopułce miałem olej, między kopułką a silnikiem jakaś membrana(lub jakkolwiek to nazwać) była obluzowana, wyczyściłem świece i pomogło, ale tylko częściowo :/
tzn teraz pompka pracuje bez zająknięcia ale samochód nie pali - kręci, ale przerywa, jakby się blokował, czasem tylko wygląda jakby miał zapalić(jakby palił i od razu gasł, szybciej kręci po tym przez sekundę), ale nie daje rady

Co to może być? Mógł się zapłon przestawić? Coś z kopułką? Rozrusznikiem?
Zaczynam mieć tego powoli dość....
Pomóżcie proszę
_________________
Była:
Tempra 1.6+LPG '90 | Tempra 2.0 '91 | Lancia Delta II 1.6 '94 | Ford Mondeo '98 1.8 zetec | Ford Fiesta '96 1.25 zetec | Lancia Dedra 2.0 8vT | Opel Corsa B 1.0 '99
Jest:
Kia Picanto 1.0+LPG '05
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load