|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
pomocy brak iskry w tipo1.6 16v gaz |
Autor |
Wiadomość |
daniel
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 19-01-2007, 17:48 pomocy brak iskry w tipo1.6 16v gaz
|
|
|
witam opowiem od poczatku padla uszczelka pod glowica wiec sam jestem mechanikiem to zrobilem silnik 16 16v gdy juz sie cieszylem ze wyjade swoja stuningowana bestia okazalo sie ze niema iskry nigdzie dodam ani na cwece ani na aparacie na elektro mechanice sie nieznam wiec pomocy moj kom 500 310 867 mozliwosc eski z neta czekam cierpliwie w garazu!!!!!!!!!!!!!! dodam zmianialem pasek rozrzadu ale co ma piernik do wiatraka |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 20-01-2007, 00:19
|
|
|
1.6 16v Ciekawe jak to wygląda.Skoro jest 16v to nie wiem co tam pozmieniałeś.Ale proponuje żebyś sprawdził przewody masowe które były przykręcone do kolektora ssącego,bo skoro to jest teraz "szesnastka" to i kolektor jest chyba inny.Sprawdź jeszcze masę pod akumulatorem na podłużnicy.Na razie tyle.Zapodaj jakieś fotki. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
daniel
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-01-2007, 12:29
|
|
|
witam ponownie silnik mam od lanci delty i jest to silniczek 90 konny ok moze masz racje z tym kolektorem ssacym gdyz rozsypam mi sie tam czujnik i dorabialem kable nawet zorganizowalem nowa cewke i aparat zaplonowy ale cewka jest od temprt 2litrowki i niepasuje wiec zostaje na sprzedaz apropo mam cala tempre na czesci prawie cala
** Dodano: 21-01-2007, 13:17 **
nerwicy dostaje z tym moim wynalazkiem jutro choluje do elektryka bo za tydzien slaski zlot pod ikea wiec bestia musi byc na chodzie |
|
|
|
|
adams
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-02-2007, 01:00
|
|
|
daniel, a to przypadkiem nie jest silnik 1,6 8v DOHC ? Taki 90 konny to siedział w starszych tipo chyba do 91 roku... ehhh |