Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[SPI] Diagnostyka komputerowa EUROSCAN - Tipo 1.4 i.e. 1990r
Autor Wiadomość
krzysiek82 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 237
Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-01-2015, 19:15   [SPI] Diagnostyka komputerowa EUROSCAN - Tipo 1.4 i.e. 1990r

Witam :)

Parę dni temu, byłem u Kajlona na diagnostyce komputerowej :D
Udało nam się podłączyć moje Tipo pod komputer, ale euroscan po zaznaczeniu numeru mojego sterownika się zawieszał i pokazywał takie błędy:


W końcu odczytać parametry pracującego silnika - ale po zaznaczeniu innego sterownika - z Tipo 1.6(różnią się tylko jedną cyfrą w numerze sterownika) :D

Oto one:


Co sądzicie o tych parametrach ? wszystko jest OK ?
Dodam, że nie było żadnych zapisanych błędów.

Pozdrawiam ;)
_________________
Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r.
  
     Moneta
 
 
Renegat... 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 121
Skąd: KOLUSZKI
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 05-01-2015, 19:57   

Pokazana masz przecież błędy tylko nie pamiętam czy te z REC czy ze scalaczkiem są tak zapisane że nie da się ich skasować.Z tego co pokazałeś na nastepnych tablicach nic nie wynika.
_________________
BYŁ
TRABANT 601 zwei takt
Omega A C20NE 2,0 115KM
Omgea A C30NE 3,0 6-garow ca 200 KM
Tipo 1,4
Tipo 2,0 8V GRANTURISMO
FIAT BRAVO HGT 2.0 20V
FORD COUGAR 2,5 V6 177KM jest
Lancia DELTA II 2,0 16V T 196KM JEST
Lancia Delta I.....e się składa....
  
 
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 05-01-2015, 22:08   

masz błędy i wszystkie się dają kasować , te ze scalakiem jest w pamięci chyba błędem stałym gdzie samochód przechodzi w tryb awaryjny do czasu naprawy i skasowania , a Rec są przejściowe - było skasować i przejechać się , wtedy sprawdzić co się powtórzyło . patrząc na parametry to temp.powietrza w porównaniu z silnikiem jest coś niska - chyba czujnik na wtryskiwaczu , albo kiepska masa . throttle position - TPS czujnik położenia przepustnicy , idle actuator - reg. biegu jałowego , o2 sensor signal - sonda lambda ,engine temp (1) - wiadomo czujnik temp płynu na dolocie , intake air temp. - czujnik temp powietrza na wtryskiwaczu , engine temp (2) obieg płynu -termostat . Błędy mogą być spowodowane słabą masą
     assistance   Moneta
 
 skype
 
krzysiek82 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 237
Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-01-2015, 22:21   

pit14, Chcieliśmy z Kajlonem je skasować, ale jak dobrze pamiętam to program się wtedy wieszał :)
I czasem przy kolejnych próbach pokazywał zupełnie inne błędy...
Jak sprawdzaliśmy przy pracującym silniku to pokazywał np temp powietrza -30 C czy temp silnika -10 C :/ I to wszytko na ustawieniu w programie na Tipo 1.4 z takim nr sterownika jaki mam.

Dopiero, jak z ciekawości zmieniliśmy w programie na Tipo 1.6(inny nr sterownika-zamiast 4 na końcu była 5) to parametry pokazywał zbliżone do rzeczywistości i żadnych błędów...

Aha...teraz sobie przypomniałem - za każdym razem wyskakiwał jakiś niewłaściwy kod ISO...

** Dodano: 05-01-2015, 22:24 **
pit14, A sygnał z sondy lambda w którymś momencie pokazywał "off" - przy temp. silnika 90 C - widać to na jednym ze zdjęć...

Masy były wcześniej pare razy czyszczone...

Ogólnie silnik chodzi bardzo dobrze - tylko czasem po pierwszym uruchomieniu rano, potrafi zgasnąc i się trzęsie.. jak jest ciepły wszystko jest OK

Może to być coś z wiązką elektryczną wtrysku ? W końcu ma te 25 lat :-k
_________________
Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r.
     Moneta
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-01-2015, 22:47   

krzysiek82, czujnik temperatury powietrza zasysanego zdecydowanie pokazuje wlasciwe parametry.Zreszta gdy jest uszkodzony zupelnie pokazywalo by -40 st.C.Poza tym nie wiem co on zmienia.Jezdzilem swoim 1.6 i.e z uszkodzonym czujnikiem z rok i bylo wszystko dobrze.Teraz jest naprawiony ale zadnych zmian ani w pracy silnika ani spalaniu nie zauwazylem wiec ten trop mozesz zostawic.

Rzeczywiscie w innych silnikach np.2.0 8v ma on duze znaczenie ale tutaj jak zauwazylem czy jest czy go nie ma to wszystko jedno.

trzesie sie po odpaleniu bo ma za niskie obroty czy wypadaja zaplony?

Tu byl moj temat z diagnostyki.Moze cosCi sie przyda
http://forum.tempra.org/t...owa-vt22669.htm
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
  
     assistance   Moneta
 
 
krzysiek82 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 237
Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-01-2015, 22:54   

shagger78, Tak jakby wyopadały zapłony - ale dzieje się to tylko jakieś 30-60 sek. po uruchomieniu - potem jak dłużej popracuje jet OK ;)
Może to być wina złej cewki zapłonowej ? jak dobrze pamiętam mam cewkę z Tipo 1.4 na gaźniku o oznaczeniu BAE 506D, a gdzieś na forum czytałem, że przy wtrysku powinna być 504D...
_________________
Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r.
     Moneta
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-01-2015, 22:56   

krzysiek82, czyli tak jakby nie dzialalo wzbogacenie mieszanki (tzw.ssanie) na zimnym silniku?
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
krzysiek82 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 237
Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-01-2015, 22:58   

shagger78, Tak, ale dzieje się tak przy temp na zewnątrz powiedzmy 10-20 C - a teraz jak są mrozy jest Ok - tzn ne schodzi tak szybko z obrotami i się nie trzęsie...
_________________
Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r.
     Moneta
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-01-2015, 23:05   

krzysiek82,Generalnie za prawidlowe wolne obroty odpowiada silniczek krokowy. Wypadaloby sprawdzic silniczek,przeczyscic ,przesmarowac...Dzies na forum byla instrukcja jak prawidlowo go wyregulowac.Zreszta zalezy jaki typ silniczka masz u siebie.

Uklad wtryskowy na Boschu masz?
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
krzysiek82 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 237
Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-01-2015, 23:13   

Tak, Bosch Mono-Jetronic a2.2 ;) a silniczki mam chyba z 4 zapasowe - na każdym chodził tak samo... robiłem też te regulacje(odległośc między trzpieniem przepustnicy a trzpieniem silniczka ;)

Niepokoi mnie odczyt z sondy lamda - w pewnym momencie "off" - przy ciepłym silniku :-k
_________________
Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r.
     Moneta
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-01-2015, 23:56   

Byc moze silnik pracowal na wolnych obrotach i sonda ostygla-dlatego moglo byc off.Ale tak raczej nie powinno sie zdarzac.Pamietaj ze sonda pracuje od temp ok 300 st.Przyczyna moze byc uszkodzona grzalka w sondzie 4 przewodowej.I komputer takiego uszkodzenia Ci nie pokaze bo obwod grzalki jest zasilany z przekaznika na scianie grodziowej i sterownik silnika go nie bada a tylko wyjscie sygnalowe sondy lambda.Odlacz zlacze sondy i miernikiem zmierz miedzy dwoma bialymi czy grzalka sondy jest sprawna.Powinien wyjsc wynik rzedu kilku ohm.Sprawdz tez we wtyczce zasilajacej sonde dochodzi 12 V.Powinno byc caly czas jak silnik pracuje.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 06-01-2015, 00:36   

shagger78 napisał/a:
krzysiek82,Generalnie za prawidlowe wolne obroty odpowiada silniczek krokowy. Wypadaloby sprawdzic silniczek,przeczyscic ,przesmarowac...Dzies na forum byla instrukcja jak prawidlowo go wyregulowac.Zreszta zalezy jaki typ silniczka masz u siebie.

Uklad wtryskowy na Boschu masz?
tu nie ma silniczka krokowego jest regulator biegu jałowego ! ZWYKŁY SILNICZEK! Co do regulacji to na zamkniętej przepustnicy mają być piny odcięcia zwarte a na uchyleniu rozwarte ot i filozofia
     assistance   Moneta
 
 skype
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-01-2015, 09:23   

pit14 napisał/a:
tu nie ma silniczka krokowego jest regulator biegu jałowego ! ZWYKŁY SILNICZEK!


Masz racje.Niemniej ,,regulator biegu jalowego"=silniczek krokowy.Obydwa wykonuja podobna robote i potocznie tak sie go nazywa a kazdy zainteresowany wie o co chodzi.W internecie tez najczesciej jest tak nazywany.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 06-01-2015, 10:20   

shagger78 napisał/a:
pit14 napisał/a:
tu nie ma silniczka krokowego jest regulator biegu jałowego ! ZWYKŁY SILNICZEK!


Masz racje.Niemniej ,,regulator biegu jalowego"=silniczek krokowy.Obydwa wykonuja podobna robote i potocznie tak sie go nazywa a kazdy zainteresowany wie o co chodzi.W internecie tez najczesciej jest tak nazywany.
..potocznie tak wszyscy mówią ..... Co jest błędem bo jest inne działanie silnika krokowego i silnika elektrycznego. Co do błędu temp powietrza to uważam że przy tej temp silnika powinna być o jakieś 10 stopni wyższa no chyba że temp otoczenia była z -15. A co do zaniku sygnału sondy to może być słaba masa

** Dodano: 06-01-2015, 10:32 **
krzysiek82, W scanie dla 1,4 ie jest cztery moduły 3 o tym samym nr a jeden inny nie pamiętam symboli , ale podpisując się pod inny silnik i inny moduł nie dziw się że wykaże błędy
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Renegat... 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 121
Skąd: KOLUSZKI
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 06-01-2015, 10:42   

Jeżeli już tak precyzyjnie to należałoby by dodać że chodzi o silnik elektryczny prądu stałego z magnesami trwałymi zaliczany w najprostszej linii do silników komutatorowych.Choć nie rozbierałem nigdy takiego silnika to może być to też silnik elektryczny prądu stałego bocznikowy.

Cytat:
Co jest błędem bo jest inne działanie silnika krokowego i silnika elektrycznego


Działanie jest dokładnie takie samo (silnik się obraca) i taka sama jest zasada działania(pole magnetyczne wprawia wirnik w ruch),różnice polegają w sterowaniu,silnik krokowy jest precyzyjny wymaga specjalnego sterownika który umożliwa zmiane kroków a więc i kąta.
_________________
BYŁ
TRABANT 601 zwei takt
Omega A C20NE 2,0 115KM
Omgea A C30NE 3,0 6-garow ca 200 KM
Tipo 1,4
Tipo 2,0 8V GRANTURISMO
FIAT BRAVO HGT 2.0 20V
FORD COUGAR 2,5 V6 177KM jest
Lancia DELTA II 2,0 16V T 196KM JEST
Lancia Delta I.....e się składa....
  
 
 
krzysiek82 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 237
Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-01-2015, 13:15   

pit14 napisał/a:
podpisując się pod inny silnik i inny moduł nie dziw się że wykaże błędy

Ale w tym przypadku było dokładnie odwrotnie - tzn. podpisując się pod inny silnik i inny nr sterownika pokazywał parametry pracy właściwe i żadnych błędów zapisanych, a podpisując się pod silnik i nr sterownika taki jaki mam pokazywał parametry "z kosmosu" (np temp powietrza -20 C) i mase błędów przy których silnik by mi inaczej pracował, no i euroscan się co chwilę zawieszał...

Właśnie, to mnie dziwi, że pod innym silnikiem(1.6 i.e. a ja mam 1.4 i.e.) i innym nr sterownika( z końcówka 715, a ja mam sterownik z końcówką 714) scan pokazywał właściwe wartości i się nie zawieszał :-k
_________________
Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r.
     Moneta
 
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 06-01-2015, 19:13   

Więc coś z oprogramowaniem nie tak , faktem jest że z 714 jest się trudno skomunikować i przy nie tym pokazuje właśnie głupoty zresztą jetroniki takie są dziwię się że z 1,6 (713) dobrze zadziałał a tu powinien głupoty pokazywać. Czy na am masz na 100% 714 ?

** Dodano: 06-01-2015, 20:37 **
Pytam bo może ktoś coś kombinował i może zmienił moduł zaglądałeś na nr czy weszliście wg danych scanu no i jak było zapinane bo jetroniki sprawdza się tylko po linii k . Motroniki po k i l linii
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Kajlon 



Pomógł: 39 razy
Wiek: 39
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 1421
Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 06-01-2015, 21:03   

Podłączyłem się dzisiaj pod Maćkowe 1.6 835C1.000 i odpalił bez problemów 8) a z tym 1.4 krzysiek82, to cuda na kiju... co próba podłączenia to ładował inny numer wsadu :? wyskakiwał komunikat, ze jest błędny kod iso, po czym przy wejściu w zakładkę błędów zaczynał się koncert alarmów :sciana: Pokazywał chyba wszystkie możliwe błędy, które przechodziły z REC na tego scalaka czarnego i tak na zmiane... euroscan wariował i komp się wieszał.
_________________
Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd
     assistance   Moneta
 
 skype
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 06-01-2015, 21:09   

Ten moduł 714 jest trudny do diagnozy i trzeba przy nim trochę pokombinować miałem taki w swoim , nawet kupiłem drugi gdyby coś nie tak ;-) nawet jeszcze w garażu leży chociaż tipo nie mam 2 lata :-D
     assistance   Moneta
 
 skype
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 06-01-2015, 21:13   

krzysiek82, w przypadku tego silnika i aut z lat 90-tych komputer i tak pokazuje bardzo malo danych z czujnikow ze smalo mozna wszystkie sprawdzic zwyklym multimetrem za 10 zl.Diagnostyke komputerowa w tipo to raptem kilka ramek.Walczac z podpieciem tipo traktowalem to jako ciekawostke ze wogole mozna sie podpiac :) Oczywiscie problemem byl blad ,,niezgodny kod iso"Inawet slawny VIAKEN nie pomogl nic na to.Stwierdzili ze moje tipo pochodzi spoza EU i dlatego a tymczasem bylo wyprodukowane na rynek niemiecki i tam zostalo kupione.Poza tym mam dwa sterowniki silnika z roznymi numerami i tez diagnostyka byla mocno klopotliwa.Silnik na obu chodzil tak samo choc drugi pochodzi z uno.

Rownie dobrze mozesz omomierzem sprawdzic czujniki temperatury na zimnym i cieplym silniku i porownac z wynikami w innym tipo.Jakby co moge pomierzyc u siebie.Tylko daj znac jakie parametry chcesz.
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
krzysiek82 



Pomógł: 12 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 237
Skąd: Mikołów
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-01-2015, 21:37   

pit14, Na 100% mam 714 - mam nawet drugi taki sam komp i po podłączeniu go nic się nie zmieniało ;)
shagger78, W sumie też to traktowałem jako ciekawostke, bo jeszcze nigdy nie podpinałem Tipo pod euroscan ;) i byłem ciekaw co pokaże :) . Teraz wiem czemu w serwisie Bosch-a nie chcieli mi go podpiąć :roll:

Dziś sprawdziłem oporność grzałki sody lambda - miała 4,5 ohm przy temp +2 C . Wymieniłem też cewka zapłonową na właściwą dla 1.4i.e. czyli BAE 504D, bo dotychczas miałem BAE 506D...
_________________
Jest:
Fiat Brava 1.2 16V 2001r.
Fiat Siena 1.6 16V 1998r.[b/]
Było:
[b]FIAT TIPO 1.4i.e. DGT 1990r.
  
     Moneta
 
 
pit14 


Pomógł: 13 razy
Wiek: 56
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 463
Skąd: Kraśœnik
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 06-01-2015, 21:44   

To był popularny i zarazem trudny sterownik i do tej pory nie wiem czy to moduł scana czy oprogramowania wina w dodatku samochód ok jeździł a błędów różnych co trochę było dlatego też drugi sterownik kupiłem i to samo się działo
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 13-01-2015, 22:20   

tak jak Kajlon napisał, wszystko poszła bez problemu euroscan widział kompa połączył się. Diagnoza wyszła, że sonda padła, po palił jak moje Sedici podczas agresywnej jazdy :D . Teraz wszystko gra, chodzi jak ta lala i mniej pali :D . Później wrzuce fotki, podczas gdy euroscan był połączony z kompem.

zdjęcia :
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
shagger78 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 1262
Skąd: Góra Kalwaria
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 14-01-2015, 00:56   

Ten sterownik boscha z koncowka 721 mam u siebie w 1.6 i.e.Podlaczalem przez vag kkl+przejsciowka z 16 na 3 pin.Do tego fiat ecu scan,system xp i wolne gniazdo usb :)
_________________
Było:
- FIAT TIPO 2.0 I.E. DGT 8V 115KM GRAN TURISMO + LPG rok 1990 kolor czarny
Jest:
- FIAT TIPO 1.6 I.E. 8V 75 KM 1994 BLEU PETROL
-SMART F2 0.8 cdi 41 KM rok 2001 BLACK
-BMW E46 TOURING 2.0 D 136 KM 1999 SILVER
     assistance   Moneta
 
 
Maciek 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1468
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 14-01-2015, 09:18   

nno u mnie jest ten sterownik i połączyło się przez euroscana bez problemu. Pokazało, że sonda nie działa, wymieniłem sonde i po podłączeniu ponownym, już pokazywało, że sonda pracuje.
_________________
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części
     Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load