|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
[SPI] Wskaźnik paliwa DGT |
Autor |
Wiadomość |
gru
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sie 2011 Posty: 167 Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
|
Wysłany: 02-09-2011, 23:59 [SPI] Wskaźnik paliwa DGT
|
|
|
Cześć.
Zatankowałem 10L (przy stanie 0 kresek). Wskoczyły 4 kreski - zrobiłem 60km, mam 2 kreski - zapaliła mi się pomarańczowa lampka. Na nierównościach spada do 1,5 kreski i zaczyna migać.
Luczu mówił, że rezerwa zapala się przy 7L na stałe...
Czytałem też, że w każdym Tipo jest z tym różnie...moje pytanie jest może banalne, lecz niestety w szukajce nie znalazłem odpowiedzi:
Jakie są prawidłowe stany rezerwy wraz ze wskazaniami lampki, która zapala się na stałe, a migającą lampką?
Czy migająca lampka oznacza, że niezwłocznie trzeba zatankować przy stanie 0? Czy jeszcze jest tam jakieś paliwo...? |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-09-2011, 10:40
|
|
|
Rezerwe w swoim aucie sam musisz ocenić . Masz plastikowy bak, do tyego stare opaski baku które już się pewnie trochę naciągnęły (chyba że wymieniałeś - wtedy to też zmienia stan rezerwy). No i jeszcze stan wskaźnika paliwa też ma wpływ. U mnie rezerwa najpierw miga, a potem zaczyna palić się cały czas przy ok 1,5 kreski. Miganie czasem pojawia się przy prawie połowie baku, potem przestaje migać i potem znowu zaczyna |
|
|
|
|
maxi
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 25 Wrz 2010 Posty: 619 Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 03-09-2011, 12:05
|
|
|
gru, pytanie jest czysto retoryczne ; ) Poziom paliwa zależy od wielu czynników, jak wspomniał lynx. Praktycznie każdy użytkownik ma swoje sprawdzone sposoby na rezerwę ; D U mnie czasem się zapali, a następnie zgaśnie. Jeśli chodzi o autka na wtrysku, to warto kontrolować ilość paliwa w baku, by mieć chociaż jedną kreskę zawsze na stanie ( DGT ) bo w przeciwnym wypadku łatwo zatrzeć pompę paliwa o czym wiele razy się przekonałem. |
_________________ Currently in the garage:
FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP
RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )
Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 03-09-2011, 12:17
|
|
|
gru, rezerwa powinna się zapalać, jak w baku zostaje około 6-7litrów. Niestety, konstrukcja pływaka i jego wiek często wiąże się z błędnymi wskazaniami. Chodzi o to, że w czujniku masz taką płytkę ze ścieżkami, po której ślizgają się dwie blaszki. Po pewnym czasie te ścieżki się wycierają i już nie dojdziesz ile tam masz faktycznie i kiedy tak naprawdę powinna zapalać się rezerwa. Ponoć porządne przeczyszczenie pływaka pomaga w pewien sposób, ale przy tej naprawie łatwo rozstroić albo uszkodzić pływak. Jak napisałeś, że na nierównościach szczególnie zaczynają dziać się cuda ze wskazaniem, to świadczy w 100% o takim uszkodzeniu co opisałem.
W tym momencie tak naprawdę masz dwa rozwiązania, wymienić pływak, albo się do tego przyzwyczaić.
Ps.: prosiliśmy cię o coś w związku z GG, prawda? |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|