Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[SPI] Wskaźnik paliwa DGT
Autor Wiadomość
gru 


Wiek: 40
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 167
Skąd: Warszawa
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Wysłany: 02-09-2011, 23:59   [SPI] Wskaźnik paliwa DGT

Cześć.

Zatankowałem 10L (przy stanie 0 kresek). Wskoczyły 4 kreski - zrobiłem 60km, mam 2 kreski - zapaliła mi się pomarańczowa lampka. Na nierównościach spada do 1,5 kreski i zaczyna migać.

Luczu mówił, że rezerwa zapala się przy 7L na stałe...

Czytałem też, że w każdym Tipo jest z tym różnie...moje pytanie jest może banalne, lecz niestety w szukajce nie znalazłem odpowiedzi:

Jakie są prawidłowe stany rezerwy wraz ze wskazaniami lampki, która zapala się na stałe, a migającą lampką?

Czy migająca lampka oznacza, że niezwłocznie trzeba zatankować przy stanie 0? Czy jeszcze jest tam jakieś paliwo...?
  
 
lynx 


Pomógł: 10 razy
Wiek: 39
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 420
Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-09-2011, 10:40   

Rezerwe w swoim aucie sam musisz ocenić :lalala: . Masz plastikowy bak, do tyego stare opaski baku które już się pewnie trochę naciągnęły (chyba że wymieniałeś - wtedy to też zmienia stan rezerwy). No i jeszcze stan wskaźnika paliwa też ma wpływ. U mnie rezerwa najpierw miga, a potem zaczyna palić się cały czas przy ok 1,5 kreski. Miganie czasem pojawia się przy prawie połowie baku, potem przestaje migać i potem znowu zaczyna :D
     Moneta
 
 
maxi 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 619
Skąd: Wałbrzych
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 03-09-2011, 12:05   

gru, pytanie jest czysto retoryczne ; ) Poziom paliwa zależy od wielu czynników, jak wspomniał lynx. Praktycznie każdy użytkownik ma swoje sprawdzone sposoby na rezerwę ; D U mnie czasem się zapali, a następnie zgaśnie. Jeśli chodzi o autka na wtrysku, to warto kontrolować ilość paliwa w baku, by mieć chociaż jedną kreskę zawsze na stanie ( DGT ) bo w przeciwnym wypadku łatwo zatrzeć pompę paliwa o czym wiele razy się przekonałem.
_________________
Currently in the garage:

FIAT TIPO 1.4i.e DGT 70 HP

RENAULT THALIA 1.4i RN 75 HP ( 81 milage diagnostic process )

Części do Tipo 1.4 i.e DGT :
http://forum.tempra.org/t...sci-vt24251.htm
  
 
 
Jelcyn 



Pomógł: 59 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 3248
Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
Wysłany: 03-09-2011, 12:17   

gru, rezerwa powinna się zapalać, jak w baku zostaje około 6-7litrów. Niestety, konstrukcja pływaka i jego wiek często wiąże się z błędnymi wskazaniami. Chodzi o to, że w czujniku masz taką płytkę ze ścieżkami, po której ślizgają się dwie blaszki. Po pewnym czasie te ścieżki się wycierają i już nie dojdziesz ile tam masz faktycznie i kiedy tak naprawdę powinna zapalać się rezerwa. Ponoć porządne przeczyszczenie pływaka pomaga w pewien sposób, ale przy tej naprawie łatwo rozstroić albo uszkodzić pływak. Jak napisałeś, że na nierównościach szczególnie zaczynają dziać się cuda ze wskazaniem, to świadczy w 100% o takim uszkodzeniu co opisałem.
W tym momencie tak naprawdę masz dwa rozwiązania, wymienić pływak, albo się do tego przyzwyczaić.
Ps.: prosiliśmy cię o coś w związku z GG, prawda?
_________________
NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA
     assistance   Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load