|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Sterownik skrzynki biegów |
Autor |
Wiadomość |
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-06-2011, 13:55 Sterownik skrzynki biegów
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie
Zwracam się z zapytaniem, do szanownych Forumowiczów, czy orientuje się ktoś jakie oznaczenie powinien mieć sterownik/komputer ASB w tak zacnych pojazdach jakimi są TT?
Pytam konkretnie, bo mój szlag trafił. I na chwilę obecną mam AJ (z tego co się orientuję, jest to oznaczenie "map"), a wiem że powinien być w temperówce inny.
Na alledrogo jest kilka/naście tych wynalazków tylko że różnią się właśnie tymi oznaczeniami, a że muszę kupić "nowy" to może akurat trafiłbym na taki jaki powinien "banglać" w tym wynalazku.
Oczywiście, na wypadek gdybym się w/w sprawie nic nie dowiedział, to mam pewną teorię spiskową - a mianowicie, że gdybym "wsadził" sterownik od innego modelu auta, ale o podobnej pojemności i mocy, to chyba będzie ok. Ale właśnie potrzebowałbym kogoś kto umiałby się wypowiedzieć na temat tej teorii spiskowej
Numer sterownika/komputera to 095927731.
Autko (jeszcze) jeździ i zmienia biegi, ale robi to perfidnie szarpiąc, i nie reaguje na kick-kopa i guzikiem SPORT mogę sobie conajwyżej tylko poświecić nie wspomne już o tym że biegi zmienia wg typowo odgórnie ustalonego schematu i nie zwraca uwagi na pierdoły typu obciążenie, przyśpieszanie, etc.
Szczerze mówiąc, to jestem przekonany, że sterownik ten "zesrał" się na moje życzenie, bo odpalałem auto z kabli i właśnie od tego momentu jest jak jest. Wcześniej odpalało (o ile aku żył), jeździło (i dużo paliło ) bez problemu, czasem tylko wywalając błęda kiedy używałem kick-down'a (ale wystarczyło tylko ponownie uruchomić silnik). I w sumie tak już od dłuższego czasu, czyli od kiedy koledzy dziura i robertRK wymieniali w moim fajcie rozrząd a było to...tak dawno temu że już nie pamiętam
Ale się rozpisałem
Mam nadzieję że chociaż zrozumiale
Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 25-06-2011, 09:25
|
|
|
przemog666, wpisz numer VIN w E-PERze i będziesz miał podany numer sterownika jaki powinien znajdować się w Twoim autku. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
robertRK
Pomógł: 7 razy Wiek: 49 Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 523 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-06-2011, 09:30
|
|
|
Tak ale będzie miał podany fiatowski nr części a nie nr sterownika.
** Dodano: 25-06-2011, 10:34 **
Ja kiedy miałem Tipo aut to robiłem sobie diagnostykę programem VAG przez laptopa.A pracę magisterską z tego tematu robił kolega krzyś_mh on ma do dziś temprę w automaci z taką skrzynią właśnie |
_________________ Roberto
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-06-2011, 11:05
|
|
|
robertRK dziękuję za PW
Teraz urządzam polowanko na różnych portalach za sterownikiem takim do TT (wiem, wiem-nadzieja matką głupich ) ale szukam też takiego jak pisałeś, znalazłem nawet za 40 plnów chociaż wolałbym aby "sporcik" czy kick-down działał bo przydatne podczas np wyprzedzania czy "karania" golfiarzy
Co do Epera to pierwsze co męczyłem właśnie jego a co trzeba posiadać (oprócz lapka ) aby pomęczyć VAGa w moim wynalazku? No i co mi to dokładnie da? |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-06-2011, 14:00
|
|
|
przemog666, swego czasu , był na niemieckim ebay-u sterownik za 50 euro |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
krzys_mh
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Kwi 2007 Posty: 107 Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 25-06-2011, 21:36
|
|
|
HELLA DIGIMAT 5DG00696331 096927731 mapa "G"
To oryginalny sterownik. Najważniejsze jest to "G" na sterowniku.
Jak znajdziesz taki kup 2 sztuki
Tylko "G" jest fiatowski, ma inny protokół niż pozostałe.
Możesz wsadzić dowolny z podobnego autka, ja mam z VW B3, kupisz za 50-100 na allegro.
Jednak nie będzie ci działał kickdown, przycisk "SPORT" powinien działać.
Dzieje się tak dlatego, że tylko "G" ma bezpośrednio podłączony czujnik prędkości samochodu umieszczony w skrzyni.
Każdy inny sterownik nie czyta prawidłowo sygnału prędkości, co za tym idzie, każde użycie kickdownu, bardzo szybkie przyspieszanie powoduje przejście skrzyni w tryb awaryjny. |
_________________ Tempra automat 2.0 8V digital - sprzedana 17.09.2011 |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-06-2011, 13:38
|
|
|
Dziękuję chłopaki za porady
Dowiedziałem się tego co chciałem
Na razie upolowałem w zastępstwo eMke (VW Passat GL2.0 85kW/115PS 90-93), a że tylko 39zł kosztował to mi nie szkoda Gorzej jak już do mnie "dojdzie" i się okaże że dalej dupa zbita-ale to dopiero wtedy będę się martwił
krzys_mh jak znajdę wogóle to kupię hurtową ilość tego wynalazka
A wracając do tematu VAGa-to opłaca się w to bawić |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
robertRK
Pomógł: 7 razy Wiek: 49 Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 523 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 03-07-2011, 13:06
|
|
|
Jeśli chodzi o VAG-a super sprawa potrzebny jest laptop kabel do podpięcia i VAG z netu ściągnięty zabawa jest jest przednia VAG-iem sprawdzisz zawory w skrzyni ,płytę sterującą , czujniki i wszystko co tam masz a do tego skasujesz błędy i skrzynia wyjdzie z trybu serwisowego ( awaryjnego )
** Dodano: 03-07-2011, 14:07 **
A jeśli będziesz chciał kiedyś to sprawdzić ta mam VAGa więc zapraszam w jakąś sobotę i zobaczymy co w tej Twojej skrzyni siedzi zrobimy diagnostykę skrzyni , skoro w moim Tipo mogłem to zrobić to w Twojej Temprze tez się da |
_________________ Roberto
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC |
|
|
|
|
krzys_mh
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Kwi 2007 Posty: 107 Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
|
|
|
|
|
Maciek
Pomógł: 21 razy Wiek: 33 Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 1468 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 11-07-2011, 21:03
|
|
|
krzys_mh, już 3 tygodnie |
_________________ Lancia Lybra SW 2.4 JTD Intensa - moja
Stilo 1.9 JTD - mamy
Lancia Delta II HF Turbo - zabawka
Nouva Delta 1/6 mjet - taty
Fiat Tempra SW 1.8 LPG - moja
Fiat Tempra SW 2.0 4x4 - na części |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-07-2011, 19:16
|
|
|
Witam serdecznie i dziękuję za ciągłe zainteresowanie tematem Z tego co widziałem to jakiś polaczek prowadzi ten "biznesik" cena też nie jest najstraszliwsza
Szkoda tylko że oprócz kompa skrzynki to pojawił się inny problem a mianowicie jak już "zejdę" lewarkiem do D to już ta kropeczka na wyświetlaczu zostaje przy tej literce mimo że skrzynkę przewajchuję na inny bieg. Sama skrzynia zachowuje się tak jak teoretycznie powinna, czyli zapnie to na co przewajchuję ale kropkeczka zostaje przy D wówczas nawet lamp wstecznych nie włączy gdy wajcha jest na R jak już tak zeświruje dopóki nie "dojdę" wajchą do D to wsio się zachowuję tak jakbym chciał. A znowu żeby pozbyć się tego "efektu" to na wyłączonym zapłonie muszę dość silnie przewajchować lewarek po biegach i zapiąć na koniec P. Oczywiście gdy kropeczka utknie pod D a wajchę dam na P to potem nie mogę uruchomić silnika bo "coś" myśli że zostawiłem auto na D.
W sumie te wszystkie problemy pojawiły się jak wpierdzieliłem się w nocy w kałuże tak wielką że przykryło pół samochodu (popiepszyło mi wtedy nawet chłodnicę że musiałem ją wymienić oraz żarówki w lampach...eksplodowały), tak więc jak znajdę troszkę czasu to rozbebesze każdą z wtyczek i potraktuję je jakimś "wypieraczem wilgoci" i może coś się poprawi.
Zastanawia mnie też jak zorganizowane jest ustrojstwo elektryczne/elektroniczne odpowiedzialne za "podpowiadanie" wskaźnikowi i komputerowi jaki bieg jest zapięty. Pamiętam że w kolegi fiaciurze uno z selektą było to prosto zorganizowane poprzez przesuwanie się blaszki po odpowiednich kontaktach a całość umieszczona była przy lewarku.
Przypuszczam że tutaj będzie podobnie tylko że taki patent będzie gdzieś w skrzynce i chętnie bym się do tego cholerstwa dorwał
Pociesza mnie tylko fakt że podobno są to najprostsze ASB jakie powstały i nie trudne w serwisowaniu a nawet słyszałem o takim patencie że auta z takimi skrzynkami bierze się na warsztat na trzy tygodnie, wystawia się fakturę na "wpizdu" pieniążków, poczym czyści się wszystkie styki i ma działać i chciałbym aby to i u mnie się sprawdziło ale jak sam sobie poczyszczę te styki
krzys_mh, a jak odczytać błędy poprzez kontrolkę ASB? Wygoglowałem że zwiera się jakieś tam styki i kontrolka ma "wymrógać" to co ma do powiedzenia
No i następne pytanko jaki jeszt koszt kabelka do VAGa?
Pozdrawiam |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
krzys_mh
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Kwi 2007 Posty: 107 Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 13-07-2011, 21:45
|
|
|
U ciebie problem jest w elektryce ukrytej w skrzyni.
Do skrzyni wchodzą cztery wtyczki:
1) włącznik świateł wstecznych
2) okrągła na górze skrzyni to sygnały sterujące z komputera - odpowiada za przełączanie biegów
3) prostokątna to sygnał zwrotny do komputera mówiący o tym na którym biegu skrzynia pracuje.
4) Sygnał prędkości
Przy samym lewarku są tylko włączniki sygnału "P" i "N" dające sygnał do komputera.
Tutaj znajdziesz schemat elektryczny skrzyni.
http://www.tempra.org/uploads/Wire_diagram.doc
W fiatach jest identyczny z jedną różnicą - nie mamy "motronica". Sygnały które u innych idą z motronica, u nas są podawane prosto z czujnika prędkości umieszczonego na skrzyni. Mała ale istotna różnica.
Tutaj znajdziesz instrukcję tej skrzyni niestety po angielsku:
http://www.tempra.org/upl...iagnosis_bn.pdf
Na stronie 14 masz kody błyskowe
Instrukcję jak je odczytać bez VAGa znajdziesz tutaj:
http://www.midparts.pl/fo...1998474db290822
Wtyczkę diagnostyczną skrzyni znajdziesz pod tylnią kanapą. Kabel niebiesko-biały to linia "L", czarny to masa, a biało-czerwony to linia "K"
Mam jeszcze inną obszerną i dokładną instrukcję do tej skrzyni, ale upload mi jej nie przyjmuje ze względu na rozmiar. Mogę przesłać na maila.
Jeśli biegi są włączane w miarę normalnie, przeczyść na początek prostokątną płaską wtyczkę. Znajdziesz ją na górze skrzyni od strony przegrody silnik-kabina.
To na początek - jak odczytasz kody błyskowe napisz co wskazało - podpowiem co robić dalej. |
_________________ Tempra automat 2.0 8V digital - sprzedana 17.09.2011 |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-07-2011, 10:18
|
|
|
krzys_mh, jeszcze raz dziękuję Ci za zainteresowanie tematem
A więc znalazłem troszkę czasu i dobrałem się do temperówki. I tak, wtyczki diagnostycznej pod kanapą nie mam
Znalazłem za to wtyczkę z kabelkami o chyba odpowiednich kolorach pod maską silnika
Tak czy siak, zaryzykowałem zrobienie mostka i...nic kontrolka uparcie świeci i nic więcej.
Obstawiam że to może być wina kompa od skrzynki że się zesrał i chłop nie ma ochoty na jakikolwiek kontakt z światem zewnętrznym.
Aha, a ta eMka którą się tak chwaliłem że kupiłem za całe 39zł to wogóle jaja robi jak ją podłącze tak więc wciąż jeźdzę na starym kompie. eMka jak jest podłączona to auto jeździ tylko na trzecim biegu i kontrolka sport świeci się gdy skrzynia jest na P albo N. Tak więc 39zł poszło w błoto
Dobrałem się też do tej podłużnej wtyczki na skrzynce. Osłona gumowa na niej pękła i wsio w niej jest koloru kolorowego znaczy się zaśniedziałe. Mykam więc do sklepu po jakiegoś czarodzieja czyściciela kontaków czy coś w tym stylu
Jeszcze jedno "aha" krzys_mh, wyślij proszę wsio co masz na temat tego wynalazku na zajebisty666@gmail.com Z góry serdecznie dziękuję
Pozdrawiam. |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
krzys_mh
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Kwi 2007 Posty: 107 Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-07-2011, 13:28
|
|
|
Wtyczka diagnostyczna musi być pod kanapą, u mnie tak jest, w tipo też ją widziałem w tym samym miejscu pod kanapą. To co masz na zdjęciu to wtyk diagnostyczny ale komputera silnika. |
_________________ Tempra automat 2.0 8V digital - sprzedana 17.09.2011 |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-07-2011, 16:45
|
|
|
Miałeś rację krzys_mh, wtyczka była pod kanapą tylko że wciścnięta w pizdu pod wygłuszenie znalazłem bestię dopiero po kabelkach
No i tak...błędów jest milionpięćsetstodziewięćset :/ a konkretnie 1121, 1123, 1131, 1141, 1314, 1323, 1333, 2212, 2122, 2314, 1124 i dokładnie w takiej kolejności. Przypuszczam że jakby kontrolka umiała wymrugać "kup se nowe auto" to by mi to wymrugała
A co do wyczyszczenia tej podłużnej wtyczki to, to pomogło
Pozdrawiam |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
krzys_mh
Pomógł: 4 razy Wiek: 46 Dołączył: 14 Kwi 2007 Posty: 107 Skąd: Bytom
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-07-2011, 17:15
|
|
|
Hehe, komputer zgłosił błędy ze wzystkich możliwych elementów, kickdown, przepustnica, czujnik prędkości, nadajnik i 4 zawory.
Ale jeśli skrzynia przełącza normalnie to może wystarczy tylko te błędy pokasować. Niestety nie da się go poprostu zresetować, konieczne jest podłączenie do VAGa.
Przeczyść póki co także pozostałe wtyczki.
Trzeba będzie się spotkać, VAGA mamy "przechodniego". Teraz ma go robertRK, ale chyba gdzieś wyjechał bo nie mam z nim kontaktu. Ja też teraz wyjezdżam i będę dopiero w sierpniu. |
_________________ Tempra automat 2.0 8V digital - sprzedana 17.09.2011 |
|
|
|
|
Bdm
Pomógł: 39 razy Dołączył: 26 Lip 2007 Posty: 1999 Skąd: RDM
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 14-07-2011, 18:43
|
|
|
Jak coś to mogę mieć kompletny zestaw do przekładki automata na manuala Swoją drogą ciekawe co by zrobiło aso fiata jak by im zaprowadzić auto na diagnostykę skrzyni, pewnie myśleli by że to z innego auta przekładka.... |
_________________ Pomoc Drogowa Radom okolice, możliwe dłuższe wyjazdy, holowanie + naprawa w warsztacie, zabudowa 4.60 łagodna, długie najazdy, atrakcyjne ceny tel: 531-165-551
SPRZEDAM CZĘŚCI TEMPRA/TIPO 2.0 MECHANIKA ELEKTRYKA BLACHARKA WNĘTRZE |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 16-07-2011, 19:50
|
|
|
Siemka Panowie
No i tak, chwaliłem się że wyczyszczenie wtyczek coś pomogło. No i pomogło...na jakieś 10km.
Dzisiaj znajdując troszkę czasu po pracy pogrzebałem przy temperce. Rozbebeszyłem wszystkie wtyczki i ponownie je wyczyściłem. Wymontowałem te ustrojstwo od biegów z skrzynki i go rozebrałem na części pierwsze-okazało się że w środku tego wynalazka też woda co nie co szalała.
Ogólnie po takich bardziej kosmetycznych zabiegach typu poukładanie kabelków, naprawie kabelka od CPP itd itp przyszedł czas na uruchomienie pojazdu i...temperka się odfochała
Kontrolka z skrzynki zgasła i wogóle zaczęło wsio działać Znaczy się na tyle jak było przed tym fochem
Sterownik z ebaya za funfcich ojro zakupiony teraz tylko (sz)czekać aż dojdzie ciekaw jestem jak ta menda fochowata będzie na nim działać oby lepiej niż jak jest teraz.
Dzięki Bdm za propozycję przekładki ale raczej nie skorzystam bo naprawdę polubiłem automaty
krzys_mh będę na Was (Ciebie i Roberta) cierpliwie (sz)czekał aż się już Wam znudzi urlopowanie
Teraz jeszcze "tylko" wymiana przegubu, korektora hamowania, połatanie zgniłej budy, blablabla, blablabla i blablabla (w miejscu "blablabla" powinny być wszystkie pozostałe elementy samochodu ) i może następny rok bezawaryjnie mi objeździ albo i dłużej w każdym bądź razie aż się nie "dorobię" Ulysse-sa ew jakiejś innej włoszczyzny
Pozdrawiam |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|