Szybki reset komputera |
Autor |
Wiadomość |
wolinski
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 42 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-06-2005, 20:08 Szybki reset komputera
|
|
|
Nie wiem czy temat był już wcześniej poruszony ale dowiedziałem się że można o wiele szybciej zresetować komputer poprzez odłączenie klemy w akumulatorze i przyciśnięcie na chwile pedału stopu. Sprawdzone - działa.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
dziura.arek
Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 28 Lis 2004 Posty: 690 Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-06-2005, 20:18
|
|
|
Patrząc okiem elektronika i biorąc pod uwagę patent na podtrzymanie pamięci w kompach to nic niedaje bo zastosowano tam diody zabezpieczające a co za diodą to stop tego nie rozładuje. |
|
|
|
|
wolinski
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 42 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-06-2005, 22:10
|
|
|
Nie wiem w jaki sposób jest zrealizowany układ , wiem że tak robią w serwisie Fiata. Ja przetestowałem to przy wadliwym emulatorze do gazu, po odłączeniu na chwile klemy i jej założeniu błedy zostawały, po naciśnieciu stopu, faktycznie znikały, czyli coś w tym jest.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
slawek
Dołączył: 10 Kwi 2005 Posty: 41 Skąd: BIAŁYSTOK
|
Wysłany: 07-06-2005, 20:09
|
|
|
w ktorym momencie nacisnac stop? |
_________________ TEMPRA 1.6 m p i 1994rok SW |
|
|
|
|
wolinski
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 42 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-06-2005, 09:23
|
|
|
Po odłączeniu klemy od akumulatora. |
|
|
|
|
slawek
Dołączył: 10 Kwi 2005 Posty: 41 Skąd: BIAŁYSTOK
|
Wysłany: 13-06-2005, 18:18
|
|
|
dzieki |
_________________ TEMPRA 1.6 m p i 1994rok SW |
|
|
|
|
radomiak4
Wiek: 54 Dołączył: 25 Sty 2007 Posty: 18 Skąd: radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 11-02-2007, 12:07
|
|
|
dzięki |
|
|
|
|
Mateuszhg
Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 95 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 13-06-2007, 08:27 komp
|
|
|
A jak póżniej ustawić komputer po takim resecie ?? pozdrawiam |
_________________ Tempra 1.8SW była :-(
CB-Uniden pro 520xl antena lemm at-72
Passat B3 170tysKm 89r
Passat b4 TDI 258tys.Km 95r
Truck
Man TGA |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 13-06-2007, 09:28
|
|
|
Zapalasz silnik bez dotykania pedału gazu i ma tak chodzić aż do włączenia się wentylatora na chłodnicy. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-06-2007, 11:14
|
|
|
może sie zdarzyc tak,że chwile pochodzi i zgasnie,oznacz to,że komputer sie ustawia. |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
Mateuszhg
Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 95 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 13-06-2007, 11:42 komp
|
|
|
Acha , rozumiem i dziękuje wam koledzy. Poźniej bede to robić to dam znać co i jak przebiegło. pozdrawiam |
_________________ Tempra 1.8SW była :-(
CB-Uniden pro 520xl antena lemm at-72
Passat B3 170tysKm 89r
Passat b4 TDI 258tys.Km 95r
Truck
Man TGA |
|
|
|
|
kro_ma
Wiek: 40 Dołączył: 30 Maj 2006 Posty: 142 Skąd: Częstochowa
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 20-07-2007, 10:25
|
|
|
i jakie sa wyniki sprawdzennia |
_________________ Tipo 1.8 GT rok 94/95 3D
Seat Toledo 1.9 TD rok 94 |
|
|
|
|
Mateuszhg
Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 95 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 21-07-2007, 07:15
|
|
|
kasowanie przebiegło chyba tak jak powinno ale nie wiele mi to dało gdyz u mnie jest cos innego , nie są to błedy w kompie ale komuś moze to pomoc |
_________________ Tempra 1.8SW była :-(
CB-Uniden pro 520xl antena lemm at-72
Passat B3 170tysKm 89r
Passat b4 TDI 258tys.Km 95r
Truck
Man TGA |
|
|
|
|
roli8
Wiek: 40 Dołączył: 29 Sty 2008 Posty: 28 Skąd: Lubin
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 09-06-2008, 12:34
|
|
|
Witam, mam pytanko co do tego resetu. Jestem zilony wiec chcialbym wiedziec jak dokladnie to zrobic?? Odpalam silnik, odlaczam kleme. Pytanie ktora?? Czy jest jakas roznica?? Wciskam stop. Podlaczam spowrotem kleme. Pytanie czy dalej na zapalonym silniku czy na zgaszonym. Noi ponowne ustawienie kompa. Jesli podlaczam kleme na zapolnym silniku to po jej podlaczeniu mam zgasic silnik i odpalic ponownie?? Bo jesli kleme mam podlaczys spowrotem na zgaszonym silnikiu to wszystko jasne prosze o dokladnie isntrukcje, dzieki |
_________________ Tempra 1.6, 94r |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 09-06-2008, 12:44
|
|
|
roli8 napisał/a: | Witam, mam pytanko co do tego resetu. Jestem zilony wiec chcialbym wiedziec jak dokladnie to zrobic?? Odpalam silnik, odlaczam kleme. Pytanie ktora?? Czy jest jakas roznica?? Wciskam stop. Podlaczam spowrotem kleme. Pytanie czy dalej na zapalonym silniku czy na zgaszonym. Noi ponowne ustawienie kompa. Jesli podlaczam kleme na zapolnym silniku to po jej podlaczeniu mam zgasic silnik i odpalic ponownie?? Bo jesli kleme mam podlaczys spowrotem na zgaszonym silnikiu to wszystko jasne prosze o dokladnie isntrukcje, dzieki |
YYYY NA ZAPALONYM SILNIKU Nigdy nie odłączaj klem od akumulatora na zapalonym silniku Czy chociażby na przekręconej stacyjce na zapłon(świecące się kontrolki).
Wszystkie opisane wyżej przez kolegów czynności wykonuje się przy WYŁĄCZONYM ZAPŁONIE |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
Przemek
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Lis 2007 Posty: 54 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 09-06-2008, 12:48
|
|
|
roli8 odłanczasz kleme na zgaszonym silniku. Wciskasz stop. Zakładasz na zgaszonym i dopiero odpalasz bez wciskania gazu tak jak koledzy pisali. Ja mam jeszcze inne pytanie. Do jakiego rodzaju sterownika ma to zastosowanie czy Bosch, a może Magneti Marelli? |
_________________ Fiat Tempra 1.6 ie+gaz(Dolot i wydech Węglarski Motor Sport + BLOS) |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 09-06-2008, 13:05
|
|
|
Przemek napisał/a: | Do jakiego rodzaju sterownika ma to zastosowanie czy Bosch, a może Magneti Marelli? |
Do obu |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 09-06-2008, 23:26
|
|
|
roli8 napisał/a: | Odpalam silnik, odlaczam kleme. |
Jeśli zrobiłbyś to w takiej kolejności to jutro zapytałbyś kto ma na sprzedaż regulator napięcia |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
yoyo
Pomógł: 44 razy Wiek: 41 Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 2256 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 10-06-2008, 14:34
|
|
|
Ciechu78, niekoniecznie, ja w poprzednim autku robiłem tak wielokrotnie jak miałem padnięty aku (pożyczałem od rodziców z auta żeby odpalić i podmieniałem), aczkolwiek jak najbardziej istnieje możliwość uszkodzenia |
_________________ Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 10-06-2008, 22:53
|
|
|
yoyo, Z praktyki wiem, że można go uszkodzić. W polonezie kiedyś zdjąłem klemy na pracującym silniku na 5 minut. Kiedy je ponownie założyłem zaczęła się żarzyć kontrolka ładowania. Sprawę załatwiła właśnie wymiana regulatora. 80zł zapłaciłem za własną głupotę |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 11-06-2008, 10:44
|
|
|
Ja tez mam pytanko. Otóż zapalam autko na Pb i potem przełączam na PLG. Ostatnio chciałem sobie troche pojeździc z wiekszym kopem na Pb i tu moje zaskoczenie: od 1000-2000 autko ma kopa 2000-2500 jest turbodziura a potem już równo ciągnie az do konca. i tu moje pytanie czy reset kompa pomoże? i jesli tak to silnik "uczyć" na Pb czy Lpg? |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 11-06-2008, 10:53
|
|
|
tipacz, ciekawa sprawa, bo to całkiem normalna rzecz jeśli chodzi o gaźnikowce, ale skoro piszesz o resecie CPU to chyba masz wtrysk, a na wtrysku chyba takiej dziury być nie powinno. Ale może się mylę... |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 11-06-2008, 11:08
|
|
|
No własnie ja mam motorek 160A1.046 wiec wtrysk i ostatnio taki objaw zauważyłem. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 11-06-2008, 11:11
|
|
|
tipacz napisał/a: | i ostatnio taki objaw zauważyłem. |
no ja mam podobnie, ale tylko na Pb i tylko na zimnym silniku |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 11-06-2008, 11:37
|
|
|
egon11, no u mnie tez tylko na Pb a czy na gorącym silniku tez tak jest to nie wiem bo denerwowała mnie ta "dziura" w mocy i przełączyłem na gaz. Na LPG chodzi super i równiutko ciągnie. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
|