Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wymienilem wszystko co tu przeczytalem ..i dalej nie odpala
Autor Wiadomość
vasyl501 
witamy nowego



Wiek: 48
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 6
Skąd: grudziadz/bremen
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 29-03-2009, 01:12   wymienilem wszystko co tu przeczytalem ..i dalej nie odpala

hej
mam taki problem jak w temacie.
z mechanikami juz walcze 2 tygodnie.. bo testowac zmiany mozna tylko z rana po dlugi staniu auta pod chmurkä...
kupilem nowe - swiece ngk, kable wn, nowä cewke, mam juz uzywany drugi digiplex2 med 474a( a moze ten maly filterek powietrza jest winny ?) czujnik temperatury cieczy(ten niebieski),CPW( to troche pomoglo bo nie szarpie juz w jezdzie i latwiej odpala tak po 10x)
moze to stacyjka( kontakty wytarte...odpalam czasem go na krötko bez kluczyka)
mysalem tez ze moze komputer glöwny( oglädalem go od srodka- pisze ze byl zmieniany w 97r)
auto mam tempre 1.6 ie kat ./ 57kw ,monowtrysk, odpalam na benie ,z gazem lovato+bingo m,manual,
prosilbym o podpowiedz bo u mech w warsztacie juz wszyscy znajomi idee potracili...
a ja czytajäc te posty powymienialem czesci juz na ponad 600 zl... tak trzeba bylo ,wiem , bo inaczej nie znajdzie sie usterki,, ale ja za te auto 5 lat temu dalem w niemcach wlasnie 150€ kupilem je wtedy dla taty....
pozdrawiam wszystkich klubowiczöw TTT
  
 
 skype
 
Luczu 



Pomógł: 82 razy
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 5215
Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
Wysłany: 29-03-2009, 01:44   

vasyl501, filtr paliwa ? Pompa paliwa?
_________________
Było :D
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
     Moneta
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-03-2009, 08:39   

ok ale w ogóle nie odpala czy po dłuższym czasie ?
jak odpali to już jedzie ?
Luczu, zasugerował pompke paliwa, a ja pójdę troszkę dalej:
pod maską masz 2 przekaźniki, jeden odpowaiad za pompę paliwa, drugi za sondę, moduł zapłonowy itp.
bez obu auto na benzynie nie będzie jeździło, a bez jednego tylko na gazie
u mnie te przekaźniki się wieszały, i też autko zapalałem za którymś razem (jak w końcu elektromagnes zaskoczył) - usterka ciężka do zdiagnozowania, a koszt przekaźników to 11zł/sztuka
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 29-03-2009, 08:47   

vasyl501, a na gazie na krótko odpala? Bo każda instalacje da sie odpalic od razu na LPG. Wystarczy podac impuls na przekaźnik parownika.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 29-03-2009, 10:03   

na warsztacie niech sprawdza cisnienie benzyny moze pompa za slabo bije i wrysk nie chodzi poprawnie przekazniki mozesz wymienic bo nie sa drogie a jak i to nie pomoze to odlacz lambde i wtedy sprawdz
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
JAM_BELFEGOR 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 3717
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-03-2009, 11:10   

Sprawdź to co co koledzy napisali ze szczególnym naciskiem na działanie pompy paliwa. Ja dodam od siebie bo nie widzę, sprawdź stan kopułki i paca rozdzielacza, przewód podciśnieniowy do digiplexa, czy jest cały (tak profilaktycznie)
vasyl501 napisał/a:
moze to stacyjka( kontakty wytarte...odpalam czasem go na krótko bez kluczyka)
a co nie kręci rozrusznikiem? Możesz sprawdzić czy pojawia się napięcie na odp. kablach po przekręceniu jej w właściwą pozycję, na forum jest rozpiska stacyjki.
vasyl501 napisał/a:
mysalem tez ze moze komputer glöwny( oglädalem go od srodka- pisze ze byl zmieniany w 97r)
to nie daje gwarancji że jest sprawny, może mały reset mu nie zaszkodzi. Opis również na forum. Jeszcze jedna rzecz bo z tego co napisałeś nie mogę wywnioskować. Masz w ogóle problemy z zapaleniem zarówno na LPG i P czy tylko na paliwie

** Dodano: 29-03-2009, 12:39 **
A opowiem ci taki jeszcze przypadek, miałem tak w seicento. Pojechałem do dziewczyny, po kilku godzinach chce odpalić auto i nic. Zakatowałem prawie na śmierć akumulator. Na następny dzień podjechałem z ojcem żeby z holować auto. Coś mnie podkusiło żeby zapalić i zapalił. Myślałem że to taki jedno razowy wybryk gdyż miałem dość mało benzynki 1-2 kreski i paliła się rezerwa, zdarzyło mi się to jeszcze raz gdy jechałem na uczelnie tyle ze już nie odpaliłem (w baku było więcej paliwa). Do wymiany była pompa.
_________________
FIAT TIPO 1.4 - (78HP) Typ : 159A2.000 (P/LPG) SPRZEDANY
RENAULT MEGANE III - 1.6 16V (110HP) - K4M 858
LANCIA DELTA II - 2.0 16V (139HP) - 836A3.000
     assistance   Moneta
 
vasyl501 
witamy nowego



Wiek: 48
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 6
Skąd: grudziadz/bremen
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 29-03-2009, 14:41   

hej ..
dzieki za tak duzo podpowiedzie..
jak dokladnie sie odpala tylko na gazie?? ja mam bingo m ,profram i interfejs -moge to ustawiac ale za bardzo niewiem jak.. czy idzie w ustawieniach to zmienic???
zamienialem miejscami te przekazniki pod szybä -zadnych zmian ( dwa by sie zawieszaly..moge zamienic z tymi z srodka auta.
palec i kopulke mam nowä..
komputer resetowalem ( odlaczony na calä noc)
wezyk sprawdzalem na digiplexie ...( ale ja mam na nim filtr paliwa zalozony a na zdjeciach macie takie male beczölki) ale dmuchelem w to to jest jakas tam przepustowosc..ale niewiem czy odpowiednia -bo lekki opör jest powietrza.. rozebralem nawet jeden z digiplexöw ( tä tylniä scianke) skleilem na nowo tam nic nie idzie wyczuc (procek i zalane w mazi...)
pompe mehanoir sprawdzal na przewodzie przy wtrysku i miala 0,7 bara , a czytal ze powinna byc 1,2 bara- czy to moze byc winnowajcä, filtr wymienilem 2 lata temu paliwa - czy mögl sie juz zaphac??? mozna spr cisnieniem za i przed filtrem,no nie... :sciana: :evil:
_________________
smigam sobie fiatkem...
  
 
 skype
 
MARIOVIRUS 


Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 571
Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 29-03-2009, 14:53   

sprawdz przed filtrem jesli takie samo cisnienie bedzie to pompa do wymiany i bedzie gites
_________________
Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest
     assistance   Moneta
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 29-03-2009, 15:17   

vasyl501 napisał/a:
zamienialem miejscami te przekazniki pod szybä -zadnych zmian ( dwa by sie zawieszaly..moge zamienic z tymi z srodka auta.

hehe robiłem ten sam błąd - jesli jeden będzie walniety to raz odetniesz mu paliwo a raz zapłon więc możesz sobie tak zamieniac w nieskończoność :) weź lepiej ze środka auta

jak się odpala na gazie: poszukaj na forum bo każda instalka ma inny tryb, moja ma takie ustawienie przycisku, inn trzeba np przytrzymać guzik podczas właczania zapłonu itp.

vasyl501 napisał/a:
przy wtrysku i miala 0,7 bara , a czytal ze powinna byc 1,2 bara- czy to moze byc winnowajcä

jak najbardziej, choć wg mnie chocby na wolnych powinno pochodzić
paliwko Ci sie nie cofa? włacz i wyłacz kilka razy zapłon zanim zapalisz (przy okazji przekaźniki może też rozruszasz)

vasyl501 napisał/a:
filtr wymienilem 2 lata temu paliwa - czy mögl sie juz zaphac???

czasem po jednym tankowaniu trefnej wachy może sie zapchać
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
vasyl501 
witamy nowego



Wiek: 48
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 6
Skąd: grudziadz/bremen
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 29-03-2009, 17:02   

:sciana:
auto jak odpali to juz smiga..
najgorzej pierwszy start z rana ... ale na benie jak smigam na autostradzie 130-140kmh..

** Dodano: 29-03-2009, 19:28 **
teraz zmrozilem jeden jak i drugi digiplex i odpalil
ale jak ruszalem kablami przy stacyjce na zaplonie- to zalanczal i gasl przekaznik szalal ( dzwiek z podszybia a drugi taki klik z tylu auta..)
poprawilem styki we wtyczce takiej pomaranczowej ( trzy kable ,2 grube czerwone,jeden pomarancz i cienki.) z tej wtyczki na krötko odfpalalem..
poprawialem stacyjke -ma wypalone miejsca na stykach,przeczyscilem i sprezynki takie trzy male wyciagnolem troche zeby mialy lepszy docisk...
moze cofa mi sie paliwo z rana ,dlatego musze tak pompowac dlugo... jak wäz odkrece od benzyny z rana bez zaplonu to powinno trysnäc benzem troche??? tak--
_________________
smigam sobie fiatkem...
  
 
 skype
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 30-03-2009, 09:00   

vasyl501 napisał/a:
to powinno trysnäc benzem troche??? tak--


Chyba nie...

Piszesz że masz Bingo M - to tak jak ja. Zakładam że odpalasz na Pb a nastepnie przełączasz na LPG i na nim również gasisz auto? U mnie tez ma gorzej odpalic jak sie zgasi na gazie choc zawsze za pierwszym razem odpala ale troche później. Spróbuj wieczorem zgasic auto na Pb i zobacz jak Ci rano odpali.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 30-03-2009, 09:08   

po odpięciu węża może nie trysnąć ale popłynąć paliwko powinno ..
zrób tak jak tipacz, radzi może to da jakiś efekt
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
vasyl501 
witamy nowego



Wiek: 48
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 6
Skąd: grudziadz/bremen
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 31-03-2009, 20:21   

teraz zamienilem relais.. ale teraz mi swiatla stopu znikajä czasem..
i jak dociskam tä stacyjke rekä z rana to lepiej odpala ,tak 2x 3x razem...
moze wymienie jeszcze tä stacyjke tä gniazdko co wchodzä dwie wtyczki potrjöne ... kurcze ona stoi 47€ tu...
moze to dobrze z tym gazem i benzynä möwisz...
_________________
smigam sobie fiatkem...
  
 
 skype
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 02-04-2009, 20:04   

vasyl501, sprawdziłes?? bo mnie to ciekawi.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
vasyl501 
witamy nowego



Wiek: 48
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 6
Skąd: grudziadz/bremen
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 02-04-2009, 22:22   

pomoglo wiecie... zmienilem stacyjke ..te kontakt gniazdo...
wiec winnä bylo zapuszczone autko.. czyli CPW( slynny tu ) i drugie stacyjka( przepalone styki)
ale tez zauwazylem ze zaczyna cieplej sie robic ...wiec moze musze poczekac na wilgotnä ponurä pogode... wtedy bede pewny na 100%
ale juz teraz jest dobrze pali za pierwszym razem...ale krece tak gdzies 4-5 sekund... i pali..
wczesniej bmw smigalem ...moze dlatego jestem przewrazliwiony..
a mam troche czesci do 325i bmw w automacie -na opych.. tanio...
dzieki wam za pomoc i zaangazowanie...
pozdro z bremen

** Dodano: 04-04-2009, 19:45 **
no pare dni bylo dobrze ..i dalej niewiem ..zaczol swoje..
nysle zeby teraz wymienic pompe paliwa, przekazniki..
potem to tylko zostanie do wymiany^n owy digiplex .. a potem komp glöwny -moze on warjuje.

juz pomyslöw nie mam
_________________
smigam sobie fiatkem...
  
 
 skype
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 05-04-2009, 09:01   

vasyl501, jesli tak to na poczatek moze przekazniki bo sa najtansze.
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
vasyl501 
witamy nowego



Wiek: 48
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 6
Skąd: grudziadz/bremen
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 01-05-2009, 16:42   

no i wymienilem pompe paliwa , pözniej filtr paliwa...
potem jezdzilem tylko na benie... i pewnego dnia znowu zgon..
coraz gorzej i dluzej az rozrusznik zarznolem...
kupilem nowy wymienilem z kumplem..i ..
po paru dniach kumpel na ciag musial mnie brac i pröbowlismy odpalac ... i lipa ... na 1 jak i na 2 biegu odpalalem na linie...
i nie dala rady.
teraz dalem do mech innego... tu obok mnie... ale musze 2 tygodnie czekac bo ma terminy zawalone 12.05 ma do niej zaglädnoc..
w tym czasie kupilem se taki zlomek ford mondeo...
mech tak sporadycznie spojrzal i möwil mi ze to jakis glöwny präd nie dochodzi do jakiegos przekaznika...
tak ze mi sie wydaje z pierwszych takich - ze to jakis komp glöwny ,digiplex2, lub jakis przekaznik... albo jakis zwierzak mi kable popodgryzal
co wy na to... juz 200 € wbilem - i tak jeszcze tego nie zrobilem....
ciekawe ile mechanior za to wezmie-- pod warunkiem ze znajdzie...
a ile moze glöwny komp kosztowac...
_________________
smigam sobie fiatkem...
  
 
 skype
 
drobek 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 191
Skąd: tychy
Województwo: Śląskie
Wysłany: 03-05-2009, 09:57   

Cytat:
a ile moze glöwny komp kosztowac...

grosze a najlepiej zagadaj z kims z furomowiczy na podmianke zeby w ciemno nie kupowac.
_________________
Poldek Borek 79r LPG 2.0 8v 122 KM
Alfa 164 95r LPG 2.0 8vts 148 KM
Tipo Sedici 92r LPG 2.0 16v 147 KM
Opel Omega 95r ----- 2.0 16v 136 KM
BMW 320 R6 92r LPG 2.0 24v 150 KM
Opel Omega 95r LPG 2.5 v6 170 KM
  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load