Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
zimny pali na trzy gary... dlaczego???
Autor Wiadomość
lazik666 



Pomógł: 9 razy
Wiek: 37
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 892
Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
Wysłany: 07-11-2009, 17:56   

chmarka, u ojca tak niedawno miałem, też zimny na 3 potem na 4, myślałem że to przez luzy zaworowe, że się wyklepało i kompresji brak, okazało się że to przewód WN, wymieniłem i po problemie, dziwi mnie to bo choinki też nie było, a sprawdzałem dokładnie, i
chmarka napisał/a:
jak się łapką złapie to też nie kopie..

też nic, ale jak już ściągałem kombinerkami dla pewności to po zdjęciu dostałem około 4-5 kopów, kombinerki izolowane.

** Dodano: 07-11-2009, 17:57 **
tylko że gaźnik ale na digiplexie
_________________
“Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD

I need more ViCoDiN

był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6
     Moneta
 
 
meter30 



Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 904
Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
Wysłany: 12-11-2009, 23:43   

chmarka, miałem tak w bravo 1,6 i tego nikomu nie życzę. Zimny silnik - nie chce palić, ewentualnie zapali na 2-3 gary i chodzi jak traktor, dopiero jak z górki gdzieś złapał wyższe obroty to zaczynał palić na 4 gary - zawory w głowicy się zawieszały, ale tamten silnik był zjeb... remont głowicy za 700zł sprawił że zaczął chodzić normalnie, ale coż z tego jak po rozgrzaniu wyszła na wierzch pęknięta tuleja cylindra... dopiero swap na inny motorek pomógł
_________________
Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r
     assistance
 
 
ciechu 



Pomógł: 65 razy
Wiek: 45
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 4008
Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 13-11-2009, 22:43   

chmarka, miałem to samo, tyle że na gaźniku. Powodem była zbyt bogata (?) mieszanka na Pb. Po prostu zalewało jedną świece, silnik gasł, jeśli nie przytrzymałem gazu, a na ssaniu (ręcznym) było tylko gorzej. Po rozgrzaniu wszystko wracało do normy. Prawie - bo często czuć było nieprzepaloną benzynę. Na LPG wszystko w normie. Ty masz wtrysk, więc może kompa wystarczy zresetować, a może regulator działa niepoprawnie. U mnie w gaźniku wieszał się pływak.
_________________
Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load