|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
zimny pali na trzy gary... dlaczego??? |
Autor |
Wiadomość |
lazik666
Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 892 Skąd: Łódź
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 07-11-2009, 17:56
|
|
|
chmarka, u ojca tak niedawno miałem, też zimny na 3 potem na 4, myślałem że to przez luzy zaworowe, że się wyklepało i kompresji brak, okazało się że to przewód WN, wymieniłem i po problemie, dziwi mnie to bo choinki też nie było, a sprawdzałem dokładnie, i
chmarka napisał/a: | jak się łapką złapie to też nie kopie.. |
też nic, ale jak już ściągałem kombinerkami dla pewności to po zdjęciu dostałem około 4-5 kopów, kombinerki izolowane.
** Dodano: 07-11-2009, 17:57 **
tylko że gaźnik ale na digiplexie |
_________________ “Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.” - House MD
I need more ViCoDiN
był Fiat TIPO 1.4ie LPG
i Tempra AbartH 1.6ie LPG i Bordowa 1.6 |
|
|
|
|
meter30
Pomógł: 26 razy Wiek: 36 Dołączył: 26 Paź 2007 Posty: 904 Skąd: Jędrzejów
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 12-11-2009, 23:43
|
|
|
chmarka, miałem tak w bravo 1,6 i tego nikomu nie życzę. Zimny silnik - nie chce palić, ewentualnie zapali na 2-3 gary i chodzi jak traktor, dopiero jak z górki gdzieś złapał wyższe obroty to zaczynał palić na 4 gary - zawory w głowicy się zawieszały, ale tamten silnik był zjeb... remont głowicy za 700zł sprawił że zaczął chodzić normalnie, ale coż z tego jak po rozgrzaniu wyszła na wierzch pęknięta tuleja cylindra... dopiero swap na inny motorek pomógł |
_________________ Był Tipo 1.4 i.e. 3D TURBO LPG 1994r (MANIA)
Był Bravo 1,6 16V LPG 1997r (Bobek)
Był Citroen Xsara 1.4 8V LPG 1998r zmarł śmiercią tragiczną...
Był JAGUAR X-TYPE 2.0D 2005r
Jest Octavia 1.2 TSI 2011r |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 13-11-2009, 22:43
|
|
|
chmarka, miałem to samo, tyle że na gaźniku. Powodem była zbyt bogata (?) mieszanka na Pb. Po prostu zalewało jedną świece, silnik gasł, jeśli nie przytrzymałem gazu, a na ssaniu (ręcznym) było tylko gorzej. Po rozgrzaniu wszystko wracało do normy. Prawie - bo często czuć było nieprzepaloną benzynę. Na LPG wszystko w normie. Ty masz wtrysk, więc może kompa wystarczy zresetować, a może regulator działa niepoprawnie. U mnie w gaźniku wieszał się pływak. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|