|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Ciekawostka... Seat Cordoba |
Autor |
Wiadomość |
iryszabrze
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2008 Posty: 10 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-02-2008, 15:34 Ciekawostka... Seat Cordoba
|
|
|
Witam, trafila mi sie Cordoba 1.4 97r. Ale to ciekawy przypadek...
jak wloze aku, to 0 pradu w aucie, nic kompletnie nic, cisza i ciemnosc... sprawdzalem pod maska, masy i nie mam zielonego pojecia. moze ktos bedzie wiedzial co z nia...
gosc, co mi ja sprzedal, powiedzial ze wieczorem bylo ok, a rano juz byla martwa....
prosze o pomoc. |
|
|
|
|
MupiK
Pomógł: 15 razy Wiek: 40 Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1350 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-02-2008, 16:20
|
|
|
Hmm a aku naladowany?:> |
_________________ www.aquamelior.pl - systemy filtracji wody, chemia i części do ekspresóworaz akcesoria, systemy filtracji powietrza, klimatyzacje, stacje uzdatniania wody, pompy ciepła i inne. W razie pytań proszę śmiało pisać. |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-02-2008, 19:25
|
|
|
na logikę - albo akumulator, albo klemy zabrudzone i tak znikąd może być pustka - wyczyścić pilnikiem okrąglakiem klemy-obejmy i bolce akumulatora albo jakieś bezpieczniki poszły albo dobre zwarcie gdzieś;
sprawdź akku na pewno i koniecznie klemy! |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
iryszabrze
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2008 Posty: 10 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-02-2008, 20:49
|
|
|
ale nie robcie ze mnie idioty.... aku dobry, klemy tez, nie iskrzy bo poboru nie ma.... kabel plusowy i masowy ok, bezpieczniki sprawdzone... dziwna sprawa... |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-02-2008, 20:53
|
|
|
A może te autko cie nie lubi?
Sprawdź dokładnie przewód plusowy - może pękł albo sie zjarał. Sprawdź go.
Kiedyś podobnie miałem z pełżotem - okazało się że... kabel pękł. Wiem że to dziwne ale jednak... |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
iryszabrze
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2008 Posty: 10 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-02-2008, 20:56
|
|
|
moze i nie lubi :-) ale podlaczalem nawet kablem prosto na rozrusznik( zawsze jest podlaczony z aku i reszta samochodu) i nic... |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 14-02-2008, 21:00
|
|
|
zaraz.. jak to podłączałeś na rozrusznik? kablm grubszym z klemy + na we + rozrusznika?
bo jeśli tak i nic to albo akku jednak do d albo masa nie łączy bo jak inaczej;
a brałeś multimetr i patrzyłeś na napięcia dokąd są w porządku? no i omomierzem - czy na pewno masa na bolcu akumulatora jest na masie nadwozia i czy + na pewno dochodzi dalej kablami? |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
iryszabrze
Wiek: 38 Dołączył: 18 Sty 2008 Posty: 10 Skąd: Zabrze
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-02-2008, 16:41
|
|
|
co wy tak z tym aku!!! Zeby nie bylo dalej takich stwierdzen to pisze ze sprawdzalem na KILKU aku i byly dobre... mase tez sprawdzalem. |
|
|
|
|
przemog666
Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2007 Posty: 541 Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 15-02-2008, 23:22
|
|
|
hm... zostaje Ci tylko zrobić tak jak
unknown napisał/a: | brałeś multimetr i patrzyłeś na napięcia dokąd są w porządku? no i omomierzem - czy na pewno masa na bolcu akumulatora jest na masie nadwozia i czy + na pewno dochodzi dalej kablami? |
Dokąd dociera napięcie sprawdzisz też za pomocą żarówki 12V
No przecież musi być jakieś rozwiązanie... |
_________________ było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|