|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Nagle zapalila sie kontrolka ładowania... ??? |
Autor |
Wiadomość |
adams
Wiek: 39 Dołączył: 23 Cze 2006 Posty: 307 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-03-2007, 11:23 Nagle zapalila sie kontrolka ładowania... ???
|
|
|
Wczoraj wracalem od gazownika i cisnalem auto na 3 ile pojdzie. Jak mialem 110 km/h to zapalila mi sie kontrolka ladowania No to ja noge z gazu a ona nadal swieci po ok 20 sekundach zgasla i juz sie nie zapalala. Co to moze byc? Ladowanie jest. Jak rano odpalam to kontrolka gasnie w momencie uruchamiania.... |
_________________ >>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<< |
|
|
|
|
popekpl666
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Gru 2006 Posty: 46 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-03-2007, 10:38
|
|
|
Poprostu mógł ci się ślizgać pasek przy wysokich obrotach.
Sugeruje zmiane paska lub kontrole paska (czy nie jest zużyty). |
_________________ Remonty autka się zaczynają więc bedzie co dodać do forum |
|
|
|
|
adams
Wiek: 39 Dołączył: 23 Cze 2006 Posty: 307 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-03-2007, 10:40
|
|
|
Taaaaaaaa, ze ja na to nie wpadlem na 100% to jest to. Paska jeszcze nie zmienialem ale w pazdzierniku byl naciagany... Trzeba sprawdzic. Dzieki. |
_________________ >>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<< |
|
|
|
|
popekpl666
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 18 Gru 2006 Posty: 46 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 07-03-2007, 10:46
|
|
|
spoko, a ja chyba widziałem twoje autko na warszawskich ulicach |
_________________ Remonty autka się zaczynają więc bedzie co dodać do forum |
|
|
|
|
adams
Wiek: 39 Dołączył: 23 Cze 2006 Posty: 307 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 02-06-2007, 21:42
|
|
|
Juz rece mi opadaja. Dopiero co wydalem gore pieniedzy na regeneracje alternatora, potem zaczelo sie slizgac sprzeglo(naszczescie regulacja pomogla) No to jak auto na chodzie to jade zobaczyc jak jezdzi. Zrobilem runde po okolicy i chodzi zajeeeee..... Normalnie cacy. Dojechalem pod dom, zgasilem silnik. Po paru minutach odpalam a kontrolka ladowania nie gasnie CO JEST K$#@$@!! Polecialem do domu po miernik i z pieknych 14,1 V zrobilo sie 11,8 !!!! POMOCY!!! Aha mam nowa rolke napinajaca i pasek. |
_________________ >>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<< |
|
|
|
|
unknown
Pomógł: 66 razy Wiek: 41 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 3978 Skąd: |°Bielsko-Biała°|
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 02-06-2007, 21:51
|
|
|
być może jak pożyłowałeś to właśnie trafiłeś na koniec szczotek alternatora... trza je wymienić na nowe...
a jeśli szczotki wymieniałeś to mógł Ci paść regulator napięcia...
bolesne ale proste, zazwyczaj te 2 rzeczy zamiennie...
** Dodano: 02-06-2007, 22:52 **
ewentualnie stojan, uzwojenie, jak dostanie przebicia |
_________________
była niezawodna 1.6 Gaźnik LPG...jest Celica V 2.0 GTi na razie się trzyma kupy http://www.nizu.pl |
|
|
|
|
adams
Wiek: 39 Dołączył: 23 Cze 2006 Posty: 307 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 02-06-2007, 21:55
|
|
|
Sory ale wydalem 250 zl na regeneracje alternatora. Wyglada jak nowy,czysciutki, watpie zeby koles nie wymienil tych rzeczy podczas owej regeneracji Chociaz Polak potrafi. Sprawdzalem przewody przy alternatorze i jest ok, pasek w/g mnie tez jest dobrze naciagniety. Czy cos moglo sie zwalic od zawysokich obrotow np 5500obr?? |
_________________ >>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<< |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-06-2007, 22:01
|
|
|
ja jak ostro przegazuje swojego tipolota mam taki motyw że wolne obroty spadają od 500-600... coś mam spieprzone w instalacji elektrycznej. reset kompa i wszystko ok. do czasu... |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
Hipo
Pomógł: 30 razy Wiek: 42 Dołączył: 30 Kwi 2007 Posty: 2082 Skąd: Jarosław
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 03-06-2007, 21:49
|
|
|
Skoro alternator świerzo robiony to pomykaj z nim na reklamacje, wkońcu skoro przeszedł kapitalke z prawdziwego zdarzenia to powinien działać cacy niezaleznie od obrotów. |
_________________ Marea 2.4 TD HLX
JCB 3CX Contraktor |
|
|
|
|
adams
Wiek: 39 Dołączył: 23 Cze 2006 Posty: 307 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-06-2007, 07:37
|
|
|
Dobra, reklamacja przyjeta i przeprosiny dla mnie tez. Okazalo sie ze w jednym miejscu byl zle nawiniety zwoj i dotykal obudowy. Wszystko zostalo poprawione i jest cacy. Bardzo mnie przepraszal i powiedzial ze teraz bedzie na 100% sprawny na lata Przegonilem wczoraj autko na trasie Wilga-Warszawa i naprawde jest ok a obroty wchodzily na jakies 5500 wiec lekko nie bylo |
_________________ >>> Było Tipo 1.6 ie i nie będzie już TIPO <<< |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|