Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z kontrolka ladowania
Autor Wiadomość
DJ 


Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 05-02-2012, 21:52   Problem z kontrolka ladowania

Witam przy jezdzie bardzo czesto mi miga lub swieci kontrolka ladowania a alternator byl dopiero wymieniony czy to moze byc problem paska??
     assistance
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-02-2012, 21:54   

DJ napisał/a:
wymieniony
na nowy/regenerowany czy tez na sprawna uzywke?
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
DJ 


Wiek: 36
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 12
Skąd: Przemyśl
Województwo: Podkarpackie
Wysłany: 05-02-2012, 23:01   

na sprawna uzywke
     assistance
 skype
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 05-02-2012, 23:03   

jasne....w zwiazku z czym polecam lekture o usterkach alternatorow w TT. Lekture taka znajdziesz przy pomocy szukajki !
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
Hubercik85 


Dołączył: 28 Lut 2016
Posty: 1
Skąd: Warszawa/Ryki
Województwo: Mazowieckie
Ostrzeżeń:
 1/3/5
Wysłany: 30-10-2016, 13:40   

Witam,
Miałem problem z żarzącą się kontrolką od ładowania akumulatora – działo się tak najczęściej podczas trwającego kilka minut postoju z włączonym silnikiem np. w korku. Gdy w takich sytuacjach zwiększałem obroty powyżej 4000/min kontrolka gasła, jednak po jakimś czasie znów się zapalała. Raz nawet podczas długotrwałego postoju w korku akumulator się wyładował.
Próbowałem różnych sposobów. Dwukrotnie wymieniałem alternator, pożyczyłem również kolejny akumulator – dwa akumulatory oraz trzy alternatory próbowałem łączyć w różnych konfiguracjach. Wszystko nie dawało żadnych rezultatów – czasem kontrolka od ładowania zaczynała się świecić wcześniej, czasem później. W międzyczasie wymieniłem również regulator napięcia – także na nic. Z książki napraw również nie mogłem dowiedzieć się co może powodować ww. objawy.
Dopiero dobrze zorientowany elektryk doradził mi bym sprawdził napięcie na kablu prądowym (grubszy dochodzący do alternatora) oraz sterującym (cienki dochodzący do alternatora - napięcie na obydwu kablach powinno być takie samo. Okazało się, że napięcie na kablu prądowym było ok natomiast na kablu sterującym było niższe. W związku z powyższym po dokładnym sprawdzeniu kabla sterującego okazało się, że konektor – wsuwka, która wchodzi do alternatora - była nadłamana co powodowało skoki napięcia. Po wymianie konektora od kilku miesięcy wszystko jest w porządku :lol:
     Moneta
 
mikee72 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 584
Skąd: Poznań
Województwo: Wielkopolskie
Wysłany: 31-10-2016, 20:08   

Hubercik85 napisał/a:
dwa akumulatory oraz trzy alternatory

:supz: :cenuzra: :fufu: :powieszony: :badlos: :glupek: :sciana: :badgrin: :red_kartka:

     Moneta
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 28 days
Network load