Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozrusznik nie kreci
Autor Wiadomość
dimitry 


Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 15
Skąd: Słubice
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 18-06-2008, 16:15   Rozrusznik nie kreci

Witam was bardzo serdecznie.
Moze tu znajde jakas pomoc w rozwiazaniu mojego problemu. Mianowicie moj fiat tempra 1.6 z gaznikiem+LPG chodzil jak pszczulka, do czasu... Samochod z samego rana jak jest zimny pali bez problemu, jezeli przejade sie i nagrzeje silnik i bede chcial go odpalic to po przekrecejniu kluczyka wszystkie kontrolki swieca ale rozrusznik nie kreci, elektromagnes tyka. Wiec pomyslalem sobie, ze mam zapasowy rozrusznik wraz z elektromagnesem (uzywane) to sobie wymienie. wymienilem caly rozrusznik z elekytromagnesem odpalilem bez problemu, nastepnego dnia pojechalem moja temperka do miasta, i jak chcialem odpalic na miescie to znowu nie krecil.... pojechalem wiec do domu zmienilem rozrusznik na stary ale zostawilem ten nowy elektromagnes, odpalil bez problemu, po przjechaniu sie i probie zapalenia silnika znowu przestaje krecic. Prosze o pomoc, boje sie wyjechac gdzies moim autkiem, nie chce go brac na pych w centrum miasta...

Pozdrawiam, Łukasz
  
 
 
yoyo 


Pomógł: 44 razy
Wiek: 41
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 2256
Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 18-06-2008, 16:26   

dimitry, weź któryś z tych rozruszników na stół i rozbierz i dokładnie wyczyść automat (ta beczułka na rozruszniku)
oprócz tego skontroluj masę pod akumulatorem (na nadkolu) i czerwony kabelek, jak zakładasz rozrusznik to też oczyść miejsce jego mocowania, zeby dobrze stykał silnikiem
_________________
Niegdyś: Tempra S.W. 1,6 SX i.e LPG DGT "Grigio Nickel M.S."
Aktualnie: Marea 1.9 TD 100 ELX
     Moneta
 
 skype
 
dimitry 


Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 15
Skąd: Słubice
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 18-06-2008, 16:31   

Ta beczulke wymienialem takze na inna, oczyscilem miejsce mocowania rozrusznika. kable od akumulatora obciolem bo byly zasniedziale i poprzeczysceniu zamontowalem klemy, nie patrzalem tylko tej masy, pod akumulatorem? nigdy takiego kabelka tam nie widzialem, byc moze dlatego ze nie bylo z nim problemu. Nic skoro p[owiadasz ze problemem moze byc ta masa to zerkne
  
 
 
tipacz 



Pomógł: 85 razy
Wiek: 38
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 3093
Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
Wysłany: 18-06-2008, 17:57   

dimitry, sprawdż czy dobrze Ci styka kabelek czarny bo jak bedzie słabo łączył to tez bedzie lipa...
_________________
Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...

jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...

     assistance   Moneta
 
 skype
 
dimitry 


Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 15
Skąd: Słubice
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 18-06-2008, 19:46   

patrzalem kable od masyjak narazie pali normalnie (jak zawsze na zimnym silniku) jutro go przegonie i zobacze,
  
 
 
maniutek 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 1174
Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
Wysłany: 18-06-2008, 20:55   

A ja bym tu postawil na to, ze mozesz miec szczotki w zlym stanie, co z tego ze zakladales drugi, jak w obu moga byc kiepskie. Taki problem mialem kiedys z maluszkiem, kobinacji a kobinacji, a kupile szczotki za 5zl, wymienilem i do konca odpalal...radze zerknac...no i jak sie oczywiscie juz uporasz z problemem to opisz nam caly przebieg naprawy. pozdr
_________________
Maniuś

Miłego dnia życzę kolego Gość
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS
     assistance   Moneta
 
 skype
 
dimitry 


Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 15
Skąd: Słubice
Województwo: Lubuskie
Wysłany: 19-06-2008, 10:40   

Jak narazie to wczoraj odkrecilem kable od masy, ogladnolem je i przykrecilem spowrotem bo na oko wszystko wygladalo okej, i dzis odziwo chodzi normalnie, wiec sa 2 mozliwosci, albo cos nie stykalo i po wyciagnieciu i wsadzeniu spowrotem kabli zalapalo, albo jeszcze nie zdazylo sie popsuc, wiec pojezdze i zobacze czy problem sie powatarza, jesli tak to napewno napisze ze dalej cos nie tak ;) ale jak narazie to dziekuje ;)

** Dodano: 21-06-2008, 19:04 **
Chlopaki, cieszylem sie odpalaniem na dotyk 3 dni, po 3 dniach problem powrocil, jesli to byla masa to co mam zrobic zeby wyeliminowac to na stale?

Pozdrawiam

** Dodano: 22-06-2008, 12:33 **
Mam probe do was, moglby ktos zrobic zdjecie gdzie jest ten kabel od masy i na co mam zwracac uwage ? bo moze ja nie ten kabel patrzalem..
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load