Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
STACYJKA A ŁADOWANIE?
Autor Wiadomość
MAD DOG
Gość
Wysłany: 06-01-2005, 08:30   STACYJKA A ŁADOWANIE?

WITAM PEWNIE WIELU Z WAS BEDZIE SIE Z TEGO ŚMIAŁO ALE MAM PYTANKO DOTYCZĄCE WSPÓŁZALEŻNOŚCI MIĘDZY STACYJKĄ A ŁADOWANIEM AKUMULTORA.MUSZE PRZYZNAĆ ŻE W TYCHG SPAWACH TO JESTM LAIKIEM TERAZ NASTĘPUJE CZĘŚĆ OPISOWA MOJEGO PRZYPADKU.OD PEWNEGO CZASU ZAUWAŻYŁEM DZIWNĄ RZECZ A MIANOWICIE JAK PRZY ROZRUCHU MOJEJ TEMPRY 1.D PO PRZEKRĘCENIU KLUCZYKA W STACYJCE KONTROLKA ŚWIEC ŻAROWYCH PRAWIE NATYCHMIAST GAŚNIE CHOĆ SILNIK JEST ZIMNY TO JAK MAM AKUMULATOR NAŁADOAWNY DO ODAPLI JAK NIE TO NIE ODPALI. A NA OGÓŁ PO PRZEKRĘCENIU KLUCZYKA W STACYJCE KONTROLKA ŚWIEC ŻAROWYCH GAŚNIE DOPIERO PO KILKU SEKUNDACH CZYLI JAK POWINNO BYC I WTEDY MAM ŁADOWANIE BO KONTROLKI I LICZNIK SWIECA MI JASNIEJ NIZ WCZESNIEJ KIEDY JEST PRZYTŁUMIONE ŚWIATŁO.DLATEGO DZOSZEDŁEM DO TAKIEGO WNIOSKU?WIEC NIECH MI KTOS TO WYTŁUMACZY?CZY TO KLUCZYK LUB STACYJKA JEST WYROBIONY "TAK MYSLE" POZDAWIAM
  
 
mkaminski100 



Wiek: 44
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 672
Skąd: Basingstoke
Województwo: Other
Wysłany: 06-01-2005, 09:29   

Nie bardzo rozumiem Twój problem, ale jeśli nie masz ładowania akumulatora to powinna świecic się czerwona kontrolka w trakcie jazdy i po pewnym czasie zabraknie Ci prądu (przy włączonych światłach). Nie mam diesla, ale to chyba nie akumulator ma wpływ na długośc grzania się świec żarowych ale inne urządzenie.
Kluczyk tu raczej nie ma nic wspólnego.
     assistance   Moneta
 
 
MAD DOG
Gość
Wysłany: 06-01-2005, 09:44   

NO WŁASNIE W CZASIE JAZDY POWINNA SIE POJAWIĆ KONTROLKA O NIE ŁADOWANIU ALE SIE NIE POKAZUJE WIEC JEST TO DLA MNIE SKOMPLIKOWANA SPRAWA A NIESTETY MAM DESKE DIGITAL I TO CHYBA BEDZIE MNIE SPORO KOSZTOWAŁO SPAWDZENIE CALEJ ELEKTRYKI
  
 
mkaminski100 



Wiek: 44
Dołączył: 17 Gru 2004
Posty: 672
Skąd: Basingstoke
Województwo: Other
Wysłany: 06-01-2005, 09:54   

No, ale mimo że sam silnik diesla właściwie nie potrzebuje prądu to masz jeszcze światła, szyby, radio, komputer itp.. Gdybyś nie miał ładowania to dośc szybko rozładowałby się akumulator. Zresztą sprawdź na alternatorze czy masz prąd w trakcie pracy?
W elektryce polecam dziura.arek - powie Ci co sprawdzić.
     assistance   Moneta
 
 
dziura.arek 



Pomógł: 3 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 690
Skąd: Kraków - Zielonki
Województwo: Małopolskie
Wysłany: 09-01-2005, 10:40   

Kabel prądowy alternatora jest połączony bezpośrednio z akumlatorem. Przez stacyjkę nie ma prawa iść taki duży prąd. Pozatym stacyjka działa na poziomie małych prądów i załancza tylko przekaźniki a to one sterują całą resztą. Przy alternatorze jest podłączony dodatkowo (nielicząc prądowego) mały czarny kabelek i to nim idzie informacjana kontrolki czy jest ładowanie czy nie. Deski DGT praktycznie się nie psują czasami padnie kwarc ale to wydatek 10 zł :roll:
     assistance   Moneta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load