|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
UCIEKAJĄCY PRĄD / PADŁ NOWY AKUMULATOR |
Autor |
Wiadomość |
dspmatrix
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 251 Skąd: Długołęka,Kamień
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 07-11-2009, 20:04
|
|
|
no ok... im wiecej informacji tym lepiej.dziękówa ale jeszcze mnie zastanawia na tablicy bezpiecznikow miejsce SERVICE??? kompa nie mam w aucie albo nie znalazlem ale w gaznikowcach chyba nie bylo kompow???pozdr. |
_________________ 1.4=1372 ccm =R4/8 OHC=gaźnik=78 KM / 6000 obr. =106 Nm / 2900 obr.=Max 167 km/h |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-11-2009, 14:17
|
|
|
a w ogóle jaki może mieć wpływ uszkodzony rozrusznik na aku ? że niby za dużo prądu chce czy jak ? |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 10-11-2009, 14:43
|
|
|
Endriu64 napisał/a: | jaki może mieć wpływ uszkodzony rozrusznik na aku |
a taki, że jak będzie przyblokowany złym działaniem szczotek czy też inną pierdołą może dawać bardzo duży opór przy próbie kręcenia. Ja tak miałem. Nie dość że kręcił wolno to po 3 próbach aku siadał. |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-11-2009, 14:53
|
|
|
hm.. to mam podobnie, więc może rozrusznik... Ale zobacze jeszcze alternator. Mam aku 3 dni i dzisiaj rano nie odpalił. W sumie za pierwszym razem juz było mulenie, więc może jakiś złodziej siedzi u mnie w aucie prądu. |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 10-11-2009, 15:19
|
|
|
Endriu64 napisał/a: | W sumie za pierwszym razem juz było mulenie, więc może jakiś złodziej siedzi u mnie w aucie prądu. |
tak samo jak u mnie było. Rozrusznik był tak zatarty że nie dało rady nim kręcić |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-11-2009, 17:47
|
|
|
no na razie wywnioskowaliśmy, że nie ładuje alternator bo był pasek klinowy luźny i dlatego. Zobaczymy jak teraz bedzie po wymianie bo ładuje lepiej. |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 10-11-2009, 18:14
|
|
|
Endriu64, nie mam teraz czasu czytać całego tematu i się spytam - jak miałeś za luźny pasek i nie miał takiego ładowania jak powinien to nie żarzyła Ci się kontrolka aku ? |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 10-11-2009, 18:30
|
|
|
tzn., to nie mój temat ale dopisałem się no właśnie nie, przy zapalaniu się świeci a potem normalnie gasła . Teraz ładuje bo jest 14.5 przy ładowaniu. (bez świateł) (tzn. max) przy światłach + radio może troche mniej. No pasek był tak luźny że nie zawsze ładowalo. przy starcie ładowało, ale jak dostał obrotów to się potem ślizgał i koniec. No a kontrolka się ne świeci, lecz póki co witać na voltomierzu w aucie że ładuje bo wcześniej przy jeździe było niżej niż 12, a teraz ok. 13,5-14 max. Tak więc jeżeli bedzie ok, to znaczy, że pasek był, a jak znowu coś padnie to właśnie stawiamy na regulator, ale to wtedy chyba cały alternator pójdzie do wymiany.
A może nie świeciła też, bo możliwe, że alternator się trochę kręcił, lecz za wolno żeby naładować, a kontrolka tego nie wyłapała, bo niby się kręcił. |
|
|
|
|
dspmatrix
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 251 Skąd: Długołęka,Kamień
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-11-2009, 20:24
|
|
|
a ja zakupilem nowka altka za 250 zl. i jutro bede zakladal....jak mam wydac na cos przydatnego to nie ma sesnu kupowac altka regenerowanego wole dolozyc i kupic nowe...takie mam zdanie a nowy chyba na dluzej styknie no i jest gwarancja...kupilem na allegro w niedziele wieczorem a dzis juz mam w garazu no i konkretny sprzedawca.....pozdro
http://www.allegro.pl/ite..._gwarancja.html |
_________________ 1.4=1372 ccm =R4/8 OHC=gaźnik=78 KM / 6000 obr. =106 Nm / 2900 obr.=Max 167 km/h |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 10-11-2009, 22:48
|
|
|
Cytat: | a ja zakupilem nowka altka za 250 zl |
kolega kupił regenerowanego za 270 |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
dspmatrix
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 251 Skąd: Długołęka,Kamień
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-11-2009, 22:55
|
|
|
Luczu to i tak za drogo to chyba jednak lepiej nowke kupic..? |
_________________ 1.4=1372 ccm =R4/8 OHC=gaźnik=78 KM / 6000 obr. =106 Nm / 2900 obr.=Max 167 km/h |
|
|
|
|
Jelcyn
Pomógł: 59 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3248 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 11-11-2009, 00:34
|
|
|
nówka z hurtowni RK niedziałek to koszt około 500-600, z aso krzykneli sobie 1200 ( ). na allegro kupiłem część po regeneracji za 195. ktoś ostatnio pisał temat z poradnikiem jak wymienić i tam dał link do aukcji. osobiście polecam, ładuje 14,4-14,6V |
_________________ NIE DRAŻNIJ MODA, BAN URODY CI NIE DODA |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 24-11-2009, 14:16
|
|
|
DARREK napisał/a: | Kod: | Typowy akumulator samochodowy, złożony z 6 ogniw posiada:
siłę elektromotoryczną = 12,6 V
Minimalne napięcie (wskazujące na stan głębokiego rozładowania) - 11,8 V
Prawidłowe napięcie ładowania - minimalne: 13,9 V - maksymalne 14,5 V
Napięcie przeładowania - występujące w trakcie wydzielania wodoru > 14,7 V
W przypadku rozładowania akumulatora celowe jest ładowanie go niskim stałym prądem do napięcia nawet 16,5 V |
Kod: | Napięcie w instalacji elektrycznej powinno wynosić 14-14,4 V dla akumulatorów 12 V w celu zapewnienia odpowiedniego ładowania akumulatora.
Ładowanie akumulatora powinno odbywać się prądem o wartości równej 1/10 pojemności akumulatora. Przykładowo, dla akumulatora o pojemności 150 Ah (amperogodzin) należy ładować go prądem wynoszącym 15 A. Gęstość elektrolitu w naładowanym akumulatorze powinna wynosić ok. 1,28 kg/l. Naładowany akumulator powinien mieć napięcie wynoszące 12,6-12,65 V (na tym poziomie napięcie się ustabilizuje po odłączeniu prądu ładowania). |
|
te wartości powinny być podczas jazdy czy bez świateł na postoju ? |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 24-11-2009, 16:26
|
|
|
Endriu64, przy uruchomionym silniku na biegu jalowym powinno byc 14,3-14,5V. Po wlaczeniu wszystkich odbiornikow naraz nie powinno spasc ponizej 13,8V |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-11-2009, 08:55
|
|
|
u mnie jest na ładowaniu bez świateł 13,9 a po włączeniu 13,4 wystarczy takie ładowanie ? Wcześniej ładował troche mocniej to wymieniłem pasek i dalej to samo. Musze jeszcze sprawdzać pobór na postoju. |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 28-11-2009, 09:33
|
|
|
Endriu64, na samych światłach jeszcze masz ładowanie, choć słabe. Pomyśl, lub poprostu zmierz, co się dzieje, gdy dmuchawa jest na full, gra radio, wycieraczki chodzą i ogrzewanie szyby. Czyli typowe odbiorniki prądu używane w zimie. Myślę że wtedy będziesz miał problem. |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 28-11-2009, 22:20
|
|
|
no przeważnie używam samego radia i to cicho, żeby tak nie brało. Dzisiaj znowu nie odpalił :/ A stał ok.36 h... Pobór na postoju wynosi 0.18 A :/ czyli jednak coś może za dużo go ciągnie ? no jak wszystko załącze to myśle, że bedzie z 12,8.. jak nie mniej... Co robić ? pasek wymieniony wcześniej wina paska była i po wymianie ładował po 14,5 a teraz tak spadło. Musze zobaczyć naciąg ale jeżeli nie to co innego ? sprawdzać co tak dużo ciągnie na postoju ? czy w normie. |
|
|
|
|
brynol69
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 22 Sty 2008 Posty: 346 Skąd: Imielin
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-11-2009, 09:52
|
|
|
Endriu64, może to regulator napięcia, jak możesz uziemić samochód na dwa dni to wyjmij altek i oddaj do regeneracji, wymienią co trzeba, jak nie masz pękniętej obudowy to zapłacisz max 100pln za wymianę powiedzmy szczotek, regulatora i nie wiem co tam jeszcze może być. A jak będzie sprawny to zapłącisz 20pln za sprawdzenie Wszelkiego rodzaju silniki elektryczne warto regenerować (alternatory, rozruszniki) ponieważ są wtedy sprawne w 100% i nie trzeba się nimi martwić i dostaniesz powiedzmy pół roku gwarancji (akurat na zime ) Ale wydaje mi się że najpierw powinieneś wyczyścić klemy akusia, najlepiej papierem ściernym, złącza prądowe przy alternatorze i rozruszniku też warto a potem dobrze by było posmarować je smarem miedzianym, chroni przed wodą i dobrze przewodzi prąd zeszłej zimy miałem taki sam problem ale po takiej interwencji mogłem zostawiać samochód na 1-2 tyg i mimo że kręcił nie chętnie to zawsze odpalał
aaaa sprawdź w przy radiu kostkę iso czy np nie masz na stałe podpięte 12V tam gdzie jest zapłon(musiałbyś zerknąć na schemat kostki albo w instrukcję radia), bo radio będzie cały czas wzbudzone i będzie zjadać prąd |
|
|
|
|
VEndriuV
Pomógł: 9 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Cze 2006 Posty: 737 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 29-11-2009, 10:23
|
|
|
hm.. klemy czyściłem, ale moge spróbować przy rozruszniku i alternatorze. Co do radia to cały czas wyciągam panel lecz, dioda cały czas miga (taki straszak). hm.. jakie 12 V tam jest podłączone to nie wiem tzn. skąd było brane. (czyli po zapłonie jest inne 12 V, a uważasz, że moje 12 V jest od razu z aku? ) Ale jak mówiłem pobór wynosi 0.18A na postoju bez niczego. Ale bardziej bym stawiał na alternator lub pasek. Dzisiaj sprawdze pasek jak nie to wyczyszczę i zobaczymy co dalej.
Wcześniej też słabo ładował ok. 3 tyg temu, okazało się pasek, to wymieniłem (nie nowy ale lepszym stanie), no to ładował bardzo dobrze, aż wszystko mocniej świeciło. Potem zaś zaczynał piszczeć no i ładowanie spadło, to kupiłem nowy i dalej nic, ładuje jak wyżej pisałem. Zobacze dzisiaj naciąg jak nie to się pobawię. |
|
|
|
|
yoyo.38
witamy nowego
Dołączył: 10 Gru 2009 Posty: 2 Skąd: Radom/Wierzbica
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-12-2009, 13:38
|
|
|
wszedłem na forum z myślą znalezienia wsparcia ewentualnie części do mojej AR 155, mianowicie tylniego zacisku hamulcowego, ale do rzeczy, postanowiłem w tym temacie odpisać na farmazony, które opisuje tutaj kolega Świstak.
Tak się składa, że jeden z tych alfiarzy jest moim przyjacielem i tak się składa że byłem w tym samym czasie co kolega Świstak w sklepie.
Kolego Świstak, tak jak ci powiedział "alfiarz" najpierw wymień rozrusznik bo w twoim pomiędzy głowiczkę a tulejke można wkładać zapałki lub nawet zapalniczkę, i nie dziw się że pada aku. jak na samym starcie tracisz 50% mocy akumulatora.
Druga sprawa, doprowadź sobie elektrykę do ładu i składu a w szczególności alternator bo jak napisałeś ... o roku świeci ci się kontrolka ładowania....
Po trzecie, nie ty ładowałeś akumulator tylko sprzedawca w sklepie poszedł Ci na rękę ładując go bo przyniosłeś go w stanie totalnego rozładowania a nawet zasiarczenia i z tego co wiem następnego dnia bez problemu autko zapaliłeś.
Co do tej 146 2.0, autko zapaliło, ledwo ale zapaliło mimo takiego stanu aku.
Nie urągając fiacikowi Tipo bo to fajne autko ( kiedyś takie miałem w Digitalu), zmień sobie te koła, bo na felgach 13" i profilu 40, psujesz cały wizerunek tych ślicznych autek. I tak więcej żab w ten sposób nie przejedziesz.
Proszę administrację o nie usuwanie tego posta. |
|
|
|
|
phantom71
witamy nowego
Wiek: 53 Dołączył: 10 Gru 2009 Posty: 3 Skąd: Radom
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 10-12-2009, 22:01
|
|
|
dzięki yoyo za info.
Świstak, to ja, ten młodszy "maniak alfy", który popełnił błąd i Tobie pomógł, następnym razem to Ciebie pogonię i nie będę szedł na żadne pomocne układy, jak widac internet też jest mały.
Akumulator przyniosłeś w stanie opłakanym, w 3 celech poziom gęstości elektrolitu spadł poniżej 1,23g, w 1 z cel był aż biały i pływak poszedł na dno jak kamień. Jeżeli cytujesz książkę, instrukcję akumulatora to masz tam opisane dokładne warunki gwarancji i stan w jakim aku ma trafic do reklamacji.
Przede wszystkim jak zauważył yoyo, rozrusznik padaczka o czym Ciebie informowałem, zresztą po dłuższej rozmowie sam to powiedziałeś że są z nim problemy.
Sam napisałeś na forum że masz też problem z "kontrolką ładowania", o czym nie mówiłeś tylko stwierdzałeś że autko w 100% sprawne.
Akumulator JA tobie ładowałem, wcale nie musiałem, mogłem zacytowac warunki gwarancji i kazac przyjsc z naladowanym, później ustawowo 14 dni roboczych na reklamacje. No nic mój błąd. Następnym razem tak będę robił.
Co do tej Alfy 146 2.0 TS, odpaliła i nie byłą wcale ciepła. Jak Ci qźwa bendix nie może trafic w koło zamachowe to się cudów nie spodziewaj.
Zapraszam CZĘŚCIEJ po zakupy. Mam nadzieję że jeszcze się spotkamy. Napewno wpadnę na jakiś zlot. Będę w szczególności śledził ten wątek i inne twoje wypociny.
yoyo to był profil 40 na tych stalówkach? Ja myślałem że on ma powietrza mało
I ja teź proszę Admina o pozostawienie tego postu. Przepraszam jeśli kogoś uraziłem, (Świstak Ciebie nie przepraszam). Dziękuję.
PS.
yoyo, zacisk ma Oskar. |
|
|
|
|
Świstak
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 608 Skąd: Zgierz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 11-12-2009, 00:00
|
|
|
phantom71,
zawsze miałem do was szacunek z racji tego ze jesteście maniakami (to komplement a nie przytyk) włoszczyzny i gó... nie przedajecie i naprawdę macie pojęcie o tym co sprzedajecie. możecie mi wierzyć lub nie nie interesuje mnie to: TO BYŁA MOJA PIERWSZA W ŻYCIU REKLAMACJA. A KAUMULATOR ODDAŁEM TAKI JAKI KUPIŁEM. Sumienie mam spokojne. Życie uczy człowieka jednej rzeczy żeby nie wierzyć co się kupuje i wszystko sprawdzać. I tak ja będę robił.
phantom71 napisał/a: | Jak Ci qźwa bendix nie może trafic w koło zamachowe to się cudów nie spodziewaj |
"qżwa" trafiał bo chyba po ten akumulator przyjechałem samochodem... nie? A problem polega na tym że na starym aku ten rozrusznik kręcił, na tym już nie chciał. stary aku mam dalej w razie gdyby ten się rozwalił i nie chciał kręcić w duże mrozy.
phantom71 napisał/a: | i nie byłą wcale ciepła | ciepłą nie... stała godzinę może półtorej. dotykałem silnika, czuć było wyraźnie że była jeźdżona niedawno.
phantom71 napisał/a: | yoyo to był profil 40 na tych stalówkach? |
to był profil 50 na tych stalówkach (14", 5,5" szerokość felgi przód) sztukowane na szybko bo 2 alusy które sa na fotkach w galerii są skrzywione. a ponieważ mało jeźdżę to nie śpieszy mi się żeby je prostować zwłaszcza że idzie zima... a zimówki mam na 13" (takie kupiłem z autem)
Cytat: | Zapraszam CZĘŚCIEJ po zakupy |
nie sądzę, nie chce znów oddawać czegoś do reklamacji. tymbardziej że widzę że jest to dla Ciebie problem do tego stopnia że tracisz czas na szukanie mnie w internecie i utarczki na forum... trochę to niskie nie sądzisz?
yoyo.38 napisał/a: | o roku świeci ci się kontrolka ładowania.... | i od roku nic mi się nie dzieje. przyczyną jest coś w desce. elektrykę mam w bardzo dobrym stanie.
phantom71 napisał/a: | Będę w szczególności śledził ten wątek i inne twoje wypociny |
miłej zabawy... znam bardziej wyszukane formy spędzania wolnego czasu.
ogólnie to mam w du... co ktoś o tym myśli ja mam spokojne sumienie bo akumulator jaki wziąłem taki odałem nic nie rozbierałem i nic z nim nie robiłem bo zwyczajnie nie bardzo się na tym nieznam i uczę się głównie z tego forum i z innych bo niemam innej możliwości, a po drugie po co skoro jest gwarancja. Oddałem go zwyczajnie do reklamacji bo takie mam prawo. Rozumiem frustrację i żale jakie wylewaSZ (skoro już przeszliśmy na "ty") ale co ja na to poradzę.
phantom71 napisał/a: | Akumulator przyniosłeś w stanie opłakanym, w 3 celech poziom gęstości elektrolitu spadł poniżej 1,23g, |
no przecież sobie go nie wypiłem... jakby był w dobrym stanie to po co miałbym go oddawać? jak bym go naładował to by się rozładował zanim bym go dowiózł do sklepu, logiczne chyba... jedyne co mogłem zrobić to go wytrzeć, co też zrobiłem.
Jestem a raczej byłem klientem jak każdy inny. Skoro coś co kupiłem przestało działać to zwyczajnie oddałem to na gwarancji do sklepu w którym kupiłem. Proste nie ? nikomu nie ubliżałem w tym sklepie i zachowywałem się chyba normalnie. A prawo do wkur...nia ma każdy, zwłaszcza kiedy kupuje coś co nie działa. Teraz auto śmiga ładnie i to nie dzięki akumulatorowi, tylko włąsnej włożonej w nie pracy i ludzi z tego forum którzy pomagają jak mogą.
rzyczę CI żeby TWOJA alfa tak śmigała za 15 lat. pozdrawiam wszystkich, Ciebie phantom71 TEŻ
P.S. mam pytenie czy dasz mi pisemną gwarancę tudzież pozwolisz sobie uciąć rękę za wszystko co sprzedajesz ? nie dopuszczasz możliwości że czasem coś mogło być uszkodzone albo mieć wadę fabryczną? bo ja o tym pomyślałęm a nie że chcesz mnie oszukać wciskając bubel (zwłąszcza że części do auta kupowałem tylko u was... może zmień podejście bo nie warto tak sapać kiedy nie da się poręczyć za wszystko. poza tym robiłem jakieś problemy oprócz jednej pieprzonej reklamacji ?
aha proszę modów o nie usówanie tego posta. |
|
|
|
|
stefbut
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 55 Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 24-01-2010, 12:47
|
|
|
witam mam rowniez podobny problem
jesli auto stoi ok 3-4 dni akumulatro wycycka do zera myslalem iz to wina akumulatora lecz teraz kupilem nowy i jest to samo
prad z moich pomiarow wynika iz pobiera w spoczynku 0,4A nie wiem czy to dobra wartosc a najgorsze jest to ze ten noewy akumulator stracil chyba swoje wlasciwosci bo sprawdzajac gęstości elektrolitu plywak jest na czerwonym polu czy przez auto mogl uszkodzic sie kolejny akumulator?? |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
Wysłany: 24-01-2010, 13:16
|
|
|
Jesli masz uszkodzony regulator napiecia to mozesz uszkodzic akumulator. Sprawdz napiecie pod kazdym bezpiecznikiem, wtedy bedzie wiedzial gdzie ci ucieka prad. |
_________________ Mój Scenic https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/
|
|
|
|
|
stefbut
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 55 Skąd: poznań
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 24-01-2010, 13:55
|
|
|
co do poboru pradu to znalazlem przyczyne jest to radio po odlaczeniu pobor wynosi 0,0 lecz teraz nie wiem czy te rozladowania nie doprowadzily do uszkodzen akumulatora i jak podlaczyc radio skoro do kostki od radia dochodza 2+ i na kazdym caly czs jest prad a radio ma 2 kabelki do pradu zolty i czerwony po podlaczeniu pojedynczo radio nie dziala jak podlacze oba to znowu jest pobor pradu nie wiem dlaczego stacyjka nie odlacza napiecia na kosce ktora wyglada mi na oryginalna? skad wziac prad?? ktory idzie pzrez stacyjke? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|