Electronic check... |
Autor |
Wiadomość |
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 17-11-2006, 21:05 Electronic check...
|
|
|
Witam!
Na wstępie chciałbym pogratulować tak świetnego forum! Witam wszystkich.
Mam problem z Electronic check (tipcok 1.6 i.e. 1995, zegary analog), mianowicie nie reaguje. Zadna z kontrolek "kontrolujących" nie świeci. Dzisiaj rozbierałem cyferblat i wszystko jest ok tzn łącze z kalblami jest przyłączone do check`a. Pytanie: czy jest jakiś bezpiecznik do tego całego układu i jak właściwie on działa? Na zasadzie spadków napięć czy zmian oporności układu? Proszę o pomoc. |
|
|
|
|
RaV
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Paź 2005 Posty: 539 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 18-11-2006, 08:41
|
|
|
Na 100% odpowiedzi na Twoje pytania już na tym forum padły. Wystarczy poszukać.
El chek pokazuje otwarte drzwi i bagażnik oraz zapala się gdy jakaś żarówka się przepali - czyli zapewne chodzi o spadek napięcia.
Poszukaj - na pewno jest. |
_________________
|
|
|
|
|
ciepiera
Wiek: 40 Dołączył: 13 Wrz 2006 Posty: 16 Skąd: Ząbkowice Śl.
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 22-11-2006, 11:26
|
|
|
mi się ciągle świecą stopy. Gdzie może byc tego przyczyna? |
_________________ Kamil .:CiepierA:.
Tipo 1,9 Turbo Diesel |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 22-11-2006, 21:11
|
|
|
Witam!
Przeglądnąłem całe forum i nie znalazłem podobnego tematu!
P.S.
Nie pisze postów dla downloadu. Jestem nowym użytkownikiem i proszę o pomoc. |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
romano
Pomógł: 56 razy Dołączył: 09 Sty 2005 Posty: 2132 Skąd: Chorzów
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 22-11-2006, 23:07
|
|
|
A może problem jest ze skrzynką bezpieczników a dokładniej z "modułem" od elektonic check'a. Z tego co pamiętam to moduł ten jest w skrzynce bezpieczników, może nie ma kontaktu. Nie zaszkodzi też sprawdzić bezpieczniki. Niestety więcej nie pomogę nigdy nie zgłębiałem tematu bo u mnie wszystko działa. Jedynie rozbierałem skrzynkę bezpieczników i tam jest wpinany moduł od check'a |
_________________ Fiat Tipo 1.6 gaźnik RIP
Nissan Primera P11 SR20DE
Nissan Primera P11.144(lift) SR20DE
|
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 23-11-2006, 07:42
|
|
|
Podczepiam sie do tematu ;] W moim sedici cos jest nie halo tez z tym modułem, poziom plynu spryskiwaczy, chlodniczego, oleju pokazuje ok, otwarcie drzwi tez, oswietlenie przod, tyl, przeciwmgielne, otwarcie tylnej klapy dziala ok, mam tylko problem ze stopem, na puszczonym hamulcu pokazuje ze niby mam obie zarówy spalone, jak wcisne pedal hamulca kontrolki gasna, przegladalem kable przy lampach bo myslalem ze moze posniedzialy styki i spore spadki napiecia sie robia ale zmiezylem napiecie juz na zarowce i kurcze wzgledem akumulatora ucieka niecale 0,2V wiec w porzadku powinno byc, moze mam innej mocy zarowki wlozone i dlatego wariuje?? Jakie standardowe wartosci powinny miec zarówki stopu?
pzdr. Grzesiek |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
ROMI72
Pomógł: 2 razy Wiek: 52 Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 204 Skąd: Gryfice
Województwo: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 23-11-2006, 09:06
|
|
|
witam
Żawrówki stopu powinny mieć wartość 12V21W |
|
|
|
|
RobertWroc
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 516 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 23-11-2006, 11:06
|
|
|
GrzesiekK., Jeżeli wszystko masz ok pozostaje Ci tylko najdelikatniejszy wlement instalacji.Przy pedale hamulca jest taka mała kostka,przeważnie biała.Ona odpowiada za włączanie świateł i pośrednio kontrolki..Konstrukcja prosta dwie blaszki,dźwigienka.(osrożnie z rozbieraniem- delikatne dość)Spróbuj kawałkiemprzewodu połączyć pozwierać styki.Tam często sie coś pierprzy.Pomierz tam.
ciepiera u ciebie to będzie na 100% to.Zawrło blaszki i poprostu stale zapala stopy.Albo poprostu przyciąłeś wiązkę tylną klapą igdzieś tam masz zwarcie.No ale mała szansa.więc sprawdżtękostkę.Powtarzam delikatnie-w środku są dość małe elementy.Co prawda w liczbie ażtrzech dwie blaszki i spręzynka ale lubią sie gubić.(ja spręzynki szukałem ok 20 min jak mi spadła) |
_________________ Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS |
|
|
|
|
konikks
Pomógł: 43 razy Wiek: 42 Dołączył: 16 Lis 2006 Posty: 2755 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 23-11-2006, 15:48
|
|
|
Romano dzięki!. Sprawdze. Nawet nie wiedziałem gdzie szukać tego modułu. THX |
_________________ Prawdziwy Zdrajca Włoskiej Marki
HAM RADIO |
|
|
|
|
GrzesiekK.
Pomógł: 43 razy Wiek: 43 Dołączył: 17 Paź 2006 Posty: 1290 Skąd: Lublin
Województwo: Lubelskie
|
Wysłany: 24-11-2006, 23:37
|
|
|
No dobra, wyjalem ten czujnik polozenia pedalu hamulca i sie okazalo ze poprzedni wlascieciel wymienial i zamaiast kupic taki jak nalezy mam od lanci ze zlaczem 2 pinowym i dlatego nei dziala, na chwile pozyczylem od ojca ten element i wszytko dzialalo ok. Nic jutro wpadne na szrocik po drodze i trzeba bedzie wychaczyc ten pierdul z jakiegos rozbitka. |
_________________ FIAT TIPO 2.0 SEDICIVALVOLE - sprzedane ... pozostały miłe wspomnienia ...
ALFA ROMEO 156 3,0 V6 24V 231KM@288Nm <= a tą zbudowałem sobie sam ;]
ALFA ROMEO GT 3,2 V6 24V 248KM@302Nm - daily car żony, koszyk na zakupy |
|
|
|
|
Pawel_Ostrow
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2006 Posty: 57 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-11-2006, 15:11
|
|
|
Mój check control dostaje szału, szczególnie gdy na dworze jest wilgotno:(
Wskazywanie otwartych drzwi albo bagażnika działa poprawnie, jednak problem jest z żarówkami. Otóż gdy wciskam stop często lubi się zapalić wskaźnik od przeciwmgłowej, gdy włączam przeciwmgłową lubi zapalić się wskaźnik stopu (i lewy i prawy)... wkurzające to jest ;/ |
|
|
|
|
RaV
Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 07 Paź 2005 Posty: 539 Skąd: Gdańsk
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 29-11-2006, 15:46
|
|
|
Sam sobie odpowiedziałeś - wilgotność.
Styki już nie pierwszej młodości trochę zaśniedziałe.
Jakby wszystko poczyścić to powinno być dobrze. |
_________________
|
|
|
|
|
Pawel_Ostrow
Wiek: 37 Dołączył: 10 Lut 2006 Posty: 57 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 29-11-2006, 16:10
|
|
|
a konkretnie to gdzie te styki dokładnie się znajdują?... |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 30-11-2006, 00:13
|
|
|
Paweł pasowało by przeczyścić styki w skrzynce bezpieczników jaki i sam check-control,no i rozebrać tylne lampy i tam zrobić porządek z żarówkami,oprawkami żarówek i wtyczkami. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
tad42
Dołączył: 09 Maj 2006 Posty: 93 Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 17-02-2007, 19:49
|
|
|
U mnie tez ten Check wariuje, a szczegolnie wtedy,jak podlaczone mam CB-radio i wlaczam nadawanie, zapala sie wowczas klka kontrolek o nie dzialajacych zarowkach, a teraz na stale pali sie kontrolka spalonej zarowki tylnych swiatelek. Zarowki oczywiscie sa OK. Dla mnie to sa czary, powiedzcie mi jak to odczarowac? |
_________________ tp |
|
|
|
|
nessuno
Pomógł: 1 raz Wiek: 63 Dołączył: 20 Gru 2005 Posty: 170 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 18-02-2007, 22:00
|
|
|
Pewnie swoje CB podpięłeś nie tam, gdzie można, stąd masz takie objawy. Spróbuj CB podłączyć bezpośrednio do akumulatora, oczywiście poprzez bezpiecznik. Trochę więcej zabawy będziesz miał szukając takiej możliwości np. w skrzynce bezpieczników. |
_________________ Tempra 1.6 SXie kat.SW 159A3.046 |
|
|
|
|
tad42
Dołączył: 09 Maj 2006 Posty: 93 Skąd: Kalisz
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 18-02-2007, 22:30
|
|
|
No nie, podpiąłem CB pod gniazdko zapalniczki, w którym jest bezpiecznik. Pobór prądu CB radia jest mniejszy niż żarnika zapalniczki, a przy nagrzewającej sie zapalniczce nic takiego się nie dzieje, więc tym bardziej czuję tu jakieś siły nieczyste |
_________________ tp |
|
|
|
|
|