|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Lcznik z obrotkiem |
Autor |
Wiadomość |
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 28-02-2010, 16:06 Lcznik z obrotkiem
|
|
|
Cześć zakupiłem w końcu zegary z obrotkiem od wersji 1,6. Wszystko ładnie chodzi tylko jak zwykle mam problem ze wskaźnikiem paliwa. Mój elektryk przy podłączaniu deski z Sedici którą miałem wcześniej zamienił mi miejscami dwa kable w jednej kostce. Teraz należało by to z powrotem zrobić tak jak było, tylko nie wiem które to kable. Mógłby mi ktoś wskazać na przykladowym zdjeciu deski które to są kable ? Dodam że wskaźnik paliwa działa tylko ze na odwrót. Świeci się rezerwa i pokazuje ponad połowę paliwa a jest w baku może 1/4. |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 28-02-2010, 21:36
|
|
|
Z tylu deski sa sciezki popatrz ktore sciezki ida od wskaznika paliwa do ktorego pinu w ktorej kostce i po problemie z wykrecaniem deski i ponownym montarzem max 25min zajmie |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 01-03-2010, 16:26
|
|
|
ok, kable zostały zamienione tak jak powinny być ale wskaźnik nadal pokazuje źle. Czy wie ktoś jak to można naprawić ? ja już nie mam pomysłów. Ktoś mi szepnął jeszcze że wina moze tkwić w baku ale raczej nie realne ponieważ na starych zegarach wskaźnik pokazuje dobrze. POMOCY !!! |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
Luczu
Pomógł: 82 razy Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2007 Posty: 5215 Skąd: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Zaproszone osoby: 3
|
Wysłany: 01-03-2010, 18:50
|
|
|
Lasgo07, od siebie mogę dodać tylko, że chyba tamta deska od sedici była jednak sprawna a problem tkwi w instalacji auta |
_________________ Było
Tipo 1.4 78hp
Bravo 1.9 jtd GT 105 / 99r
Jest
A4 B5 2.4 V6 PB 165 / 00r
|
|
|
|
|
Lasgo07
Pomógł: 7 razy Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 1802 Skąd: Pułtusk
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 01-03-2010, 19:37
|
|
|
Luczu, tylko że czemu na starej desce chodzi ok wszystko a na nowej coś się pier''''ieli ? pomóżcie mi bo już mnie zaczyna denerwować ten samochód. Poprostu ręce opadają. Nic się nie poważnego nie dzieje tylko jakieś beznadziejne pierdółki lecą :/ |
_________________ FIAT COUPE 2,0 16V 139KM |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 18-03-2010, 11:33
|
|
|
Lasgo07, ja mam to samo po przekładce. Co prawda nie mam rozjechanej rezerwy jak u Ciebie (nie może sie świecić rezerwa jak jest ponad pół baku na wskaźniku ale pokazuje odwrotnie. Jak dotankujesz to się wskazówka zbliża do zera a jak jeździsz to masz coraz więcej paliwa fajne wrażenie....nie ma chętnych do pomocy więc sam to przeanalizuję i dam Ci znać jaki wynik działań. |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|