|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Problem z wariującym wskaźniekiem paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Zedi82
Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 15 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-03-2011, 23:50 Problem z wariującym wskaźniekiem paliwa
|
|
|
Witam,
spotkała mnie dzisiaj dziwna rzecz, otóż podczas jazdy wskaźnik paliwa zaczął wariować tzn. wskazówka latała jak oszalała do tego mrugała żaróweczka rezerwy. Niedawno odpaliłem samochód ponownie, przejechałem nim parę kilometrów i było dobrze(choć bywało tak,że kontrolka rezerwy zapalała się przy 1/4 zbiornika po czym gasła po paru kilometrach, potem znowu się zapalała, trochę mrugała) do tego jeszcze mam problem z kontrolką świateł mijania, też czasami się pali czasami nie, podczas jazdy trochę przygasa po czym gaśnie.
Podejrzewam ,że coś jest z prądem nie tak..pytanie co powinienem sprawdzić, w jakiej kolejności i w jaki sposób?!
Z góry dzięki za pomoc |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 05-03-2011, 11:53
|
|
|
Zedi82, standardowy problem, wpisz w wyszukiwajkę i znajdziesz instrukcję jak wyczyścić czujnik poziomu paliwa. |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
Zedi82
Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 15 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 05-03-2011, 12:07
|
|
|
ok, ale co z migającą kontrolką świateł mijania??
Jeszcze mam jeden problem ale nie związany z elektroniką tylko raczej z silnikiem, po rozgrzaniu silnika czuje spadek mocy...tzn nie jakieś dławienie czy coś takiego po prostu słabiej przyspiesza.Jak postoi i wystygnie to znowu jest ok, ale przy dłuższej trasie brak jest mocy. W czym tutaj może być problem?? |
|
|
|
|
Mosior
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 527 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 06-03-2011, 13:55
|
|
|
w starych autach trzeba dbać o masę sprawdź masę na łączu pod akumulatorem, później sprawdź łącza kostek licznika - przeważnie tam jest problem.
Co do silnika to powodów może być dużo.
Trzeba zrobić diagnostykę podstawowych rzeczy:
1) zapłon
2) ciśnienie sprężania w cylindrach
3) przewody podciśnieniowe i ich stan |
_________________ FIAT TIPO 1.4S + LPG, 78 kucyków
razem przeżywamy upadki i wzloty..
FORD MONDEO MK3 2.2TDCI Platinum - zaprojektowany by cieszyć |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 06-03-2011, 18:02
|
|
|
Lpg czy benzyna? |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
dariusz3891
witamy nowego
Dołączył: 13 Cze 2009 Posty: 8 Skąd: Łowicz
Województwo: Łódzkie
|
Wysłany: 06-03-2011, 22:35
|
|
|
Witam. Odnośnie spadania mocy silnika to proponuje zacząć od przewodów WN. W moim autku jak brakowalo mu kilka kucy to okazalo sie ze bylo dosc słabe ładowanie. Po naprawie wróciło wszystko do normy. Zgodze sie z poprzednikiem ktory pyta czy to na gazie czy benzynie. |
|
|
|
|
lynx
Pomógł: 10 razy Wiek: 39 Dołączył: 30 Wrz 2010 Posty: 420 Skąd: Gliwice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 06-03-2011, 23:36
|
|
|
Zacznij od wyczyszczenia wszystkich połączeń masy. Złe połączenia też mogą mieć wpływ na dynamikę silnika. |
|
|
|
|
Zedi82
Dołączył: 19 Lut 2011 Posty: 15 Skąd: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 08-03-2011, 18:56
|
|
|
Witam,
samochód na benzynie....świece wykluczam, wszystko zostało wymienione czyli świece i przewody. Mam jeszcze taki problem z tym dodawaniem gazu,że jak przyspieszam to po wciśnięciu gazu do dechy w pewnym momencie czuje lekkie dławienie a jak odpuszczam to czuje nagły wzrost przyspieszenia...ach...ciągłe problemy:) dzisiaj jeszcze dołączyło do usterek szarpanie przy ruszaniu:( nie wiem czy to sprzęgło czy jakieś poduszki pod silnikiem czy skrzynią biegów na luzie jak stoję to czuć takie dziwne bujanie w kabinie jakby z silnika przechodziło,nie drgania tylko takie...nie wiem jak to opisać....jakiś pomysł na nowe dolegliwości Tipo?? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|