Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwarcie w zestawie wskazników
Autor Wiadomość
angelo20 



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 35
Skąd: Siemianowice Śląskie
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-11-2006, 17:32   Zwarcie w zestawie wskazników

Witam ostatnio próbowałem podłaczyć żaróweczki od ABS oraz wtrysku. Po tym zabiegu ,gdy włącze światła zapala sie kontrolka od tylnego przeciwmgielnego i długich. Równiez w tym momencie staje zegarek ,a wskażnik temperatury wędruje na 130`C :sciana: Jedyna rzecz jaka pomogła to wywalenie żółto-czerwonego kabelka od kontrolki śwaiteł i podświetlenia deski. Niemam pojęcia co mogło sie stać :?: Mam schematy w ksiązce ,ale nie zabardzo coś z tego kumam :( Prosze o pomoc
  
 
 
RobertWroc 


Pomógł: 3 razy
Wiek: 52
Dołączył: 22 Lut 2006
Posty: 516
Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
Wysłany: 12-11-2006, 19:27   

Pierwsze i najważniejsze pytanie:czy masz oryginalne kostki czy nie?Najczęściej przez lata ktoś kiedyś gdzieś łamie kostki,dzieli je robiąc prowizorkę.Bo powodem,najprawdopodobniejszym jest że blaszki wtyków się zwierają.Więc spróbuj najprościej właczasz kierunki i podłąączasz wtyczkę aż palą się tylko one i ich kontrolka.i tak dalej.Głowy nie dam ale skup się na pierwszym wtyku od strony drzwi.Tam chyba wchodzą kontroli świateł ,awaryjnych i jeszcze czegoś .I poprostu może przesunęła poluzowała sie blaszka w styku i zwiera.Z pewnością nie jest to nic groźniego.Ja u siebie chyba z 40 min tak się męczyłem bo miałem podobnie tylko że u mnie to światła i awaryjne się włączały. A i jeszcze jedno-niektóre gniazda są puste i takie mają być.Wiem że nie jest łatwo bo wpierw przeważnie podłączasz linkę od licznika i wężyk od ekonomizera.Ale w tym wypadku zrób odwrotnie-wpierw popodłaczaj wtyczki.Tym bardziej że wcześniej było ok. No chyba że jest coś na ścieżkach i podłączenie tych nowych zarówek robi zwarcie.Wówczas masz dwie drogi wymiana deski lub barbarzyńska prymitywna ale tania i skuteczna/: obejrzeć deskę znaleść przerwaną/zwierającą ścieżkę zrobić w niej malutki otwor wkęcić śrubkę przed i za przerwa i połączyć przewodem.Metoda chałupniczo garazowa ale czasem jak kasy na nową deskę nie starcza chyba jedyna.
_________________
Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS
     Moneta
 
 
angelo20 



Dołączył: 28 Cze 2006
Posty: 35
Skąd: Siemianowice Śląskie
Województwo: Śląskie
Wysłany: 12-11-2006, 20:31   

Dzięki za info,jednak sądze ,że mój problem tkwi w pzrełaczniku zesplonym pod kierownicą. Ten żółto-czerwony kabelek co go urwałem jest od kontrolki przeciwmgielnego ,więc moze tu tkwi problem ,bo na schemacie są one ze sobą powiązane. Niewiem co dalej ,tylko dedukuje ,
jeśli chodzi o wtyczke to jest to pierwsza od lewej górna. Może ktoś miał podobny problem ?
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 29 days
Network load