|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Zwarcie w zestawie wskazników |
Autor |
Wiadomość |
angelo20
Dołączył: 28 Cze 2006 Posty: 35 Skąd: Siemianowice Śląskie
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-11-2006, 17:32 Zwarcie w zestawie wskazników
|
|
|
Witam ostatnio próbowałem podłaczyć żaróweczki od ABS oraz wtrysku. Po tym zabiegu ,gdy włącze światła zapala sie kontrolka od tylnego przeciwmgielnego i długich. Równiez w tym momencie staje zegarek ,a wskażnik temperatury wędruje na 130`C Jedyna rzecz jaka pomogła to wywalenie żółto-czerwonego kabelka od kontrolki śwaiteł i podświetlenia deski. Niemam pojęcia co mogło sie stać Mam schematy w ksiązce ,ale nie zabardzo coś z tego kumam Prosze o pomoc |
|
|
|
|
RobertWroc
Pomógł: 3 razy Wiek: 52 Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 516 Skąd: Wrocław
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 12-11-2006, 19:27
|
|
|
Pierwsze i najważniejsze pytanie:czy masz oryginalne kostki czy nie?Najczęściej przez lata ktoś kiedyś gdzieś łamie kostki,dzieli je robiąc prowizorkę.Bo powodem,najprawdopodobniejszym jest że blaszki wtyków się zwierają.Więc spróbuj najprościej właczasz kierunki i podłąączasz wtyczkę aż palą się tylko one i ich kontrolka.i tak dalej.Głowy nie dam ale skup się na pierwszym wtyku od strony drzwi.Tam chyba wchodzą kontroli świateł ,awaryjnych i jeszcze czegoś .I poprostu może przesunęła poluzowała sie blaszka w styku i zwiera.Z pewnością nie jest to nic groźniego.Ja u siebie chyba z 40 min tak się męczyłem bo miałem podobnie tylko że u mnie to światła i awaryjne się włączały. A i jeszcze jedno-niektóre gniazda są puste i takie mają być.Wiem że nie jest łatwo bo wpierw przeważnie podłączasz linkę od licznika i wężyk od ekonomizera.Ale w tym wypadku zrób odwrotnie-wpierw popodłaczaj wtyczki.Tym bardziej że wcześniej było ok. No chyba że jest coś na ścieżkach i podłączenie tych nowych zarówek robi zwarcie.Wówczas masz dwie drogi wymiana deski lub barbarzyńska prymitywna ale tania i skuteczna/: obejrzeć deskę znaleść przerwaną/zwierającą ścieżkę zrobić w niej malutki otwor wkęcić śrubkę przed i za przerwa i połączyć przewodem.Metoda chałupniczo garazowa ale czasem jak kasy na nową deskę nie starcza chyba jedyna. |
_________________ Było Tipo 1.4ie + lpg(koszmar) Była Croma 2.0ie 16V umarła. Była Dedra 1.8 ie LPG. Była Delta II 1.6 bez LPG.Byłą Kappa 3.0V6,
Jest Alfa Romeo 156 1.8TS |
|
|
|
|
angelo20
Dołączył: 28 Cze 2006 Posty: 35 Skąd: Siemianowice Śląskie
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 12-11-2006, 20:31
|
|
|
Dzięki za info,jednak sądze ,że mój problem tkwi w pzrełaczniku zesplonym pod kierownicą. Ten żółto-czerwony kabelek co go urwałem jest od kontrolki przeciwmgielnego ,więc moze tu tkwi problem ,bo na schemacie są one ze sobą powiązane. Niewiem co dalej ,tylko dedukuje ,
jeśli chodzi o wtyczke to jest to pierwsza od lewej górna. Może ktoś miał podobny problem ? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|