|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
aparat zapłonowy 20 8v |
Autor |
Wiadomość |
maro.marek
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 137 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-01-2008, 13:55 aparat zapłonowy 20 8v
|
|
|
jak w temacie chodzi o aparat zaplonowy a mianowicie w kopułce mam sladowe ilosci oleju co oznacza ze aparat jest nieszczelny.pytanie brzmi jak go usczelnic(co kupic i jak wymienic) , jak ktos ma jakis rysunek z czgo sie sklada aparat to bylbym wdzieczny. jeszcze jedno czy aparat po sciagnieciu sie reguluje a dlatego pytam gdyz jest skreconu srubami i jest mozliwos przesuniecia o okolo centymetra. |
_________________ maro.marek |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-01-2008, 14:49
|
|
|
Jak odkręcisz kopułke to bedziesz miał tam jeden simering i jeden oring. Zaznacz sobie przed odkręceniem jak jest ustawiona. W 2.0 16 nie ma znaczenia jak ustawisz kopułke,myśle,że u Ciebie jest tak samo. |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
maro.marek
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 137 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 01-01-2008, 21:03
|
|
|
ego, kopułke to ja mam na zatrzaskach. a o regulacje to ja sie pytałenm na srubach mocujacych aparat ale jezeli uszczelnic mozna zdemujac tylko kopulke to nie bede odkrecal aparatu |
_________________ maro.marek |
|
|
|
|
ego
Pomógł: 37 razy Wiek: 41 Dołączył: 13 Gru 2004 Posty: 3059 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 02-01-2008, 09:24
|
|
|
maro.marek napisał/a: | ego, kopułke to ja mam na zatrzaskach. a o regulacje to ja sie pytałenm na srubach mocujacych aparat ale jezeli uszczelnic mozna zdemujac tylko kopulke to nie bede odkrecal aparatu |
źle napisałem,sory,kopułke tez mialem na zatrzaskach i zeby wymienic te uszczelniacze musisz odkrecic aparat i nie ma znaczenia jak go ustawisz na srubach,skrecasz i ma być ok. |
_________________ było TiPo 2.0 16v sedicivalvole
i było Bravo 2.0 20v hgt ...
i było FOCUS 1.8 Zetec
jest nuova Bravo |
|
|
|
|
maro.marek
Pomógł: 5 razy Wiek: 47 Dołączył: 24 Lis 2007 Posty: 137 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 03-01-2008, 19:20
|
|
|
oki udalo sie temat mozna uznac za zakonczony
dzieki |
_________________ maro.marek |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|