|
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team
|
Centralny zamek - problem |
Autor |
Wiadomość |
dario1550
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 122 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 24-11-2012, 19:13 Centralny zamek - problem
|
|
|
Witam, jestem tu nowy kupiłem Temprę 93 rok, 1.6 silniczek, ogólnie jestem zadowolony. Tylko mam problem.. Tempra posiada centralny zamek (chyba oryginalny), ale tylko z kluczyka, pilota nie ma. Odkąd ją mam, gdy zamykał się centralny, od strony pasażera słychać było głośne ok. sekundowe brzęczenie. Naprawde głośnę. A otwierał się już cichutko. A teraz jest problem, bo raz działa centrallny a raz nie. Teraz w sumie w ogóle nie działa.. Przekręce kluczyk, cisza. Zamyka tylko drzwi, w których przekręce kluczyk. Czasem otworzą się tylko przednie, ale potem już znowu nie działa. Od czego zacząć poszukiwania awarii? Może macie pomysł co to może być? Proszę o pomoc
EDIT: Zadzwonił sąsiad i powiedział że mój samochód "klika centralnym" tak jakby się ktoś bawił pilotem. Ale nie ma pilota, i ja nic nie robie. Poprostu słychać jakieś cyknięcie co jakiś czas... |
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 24-11-2012, 21:39
|
|
|
Proponuje:
Sprawdzic centralke centralnego zamka/podmienic na inna
Sprawdzic silowniki Master, czy nie przeklamuja podajac bledne polozenia zamka dla centralki.
Troche zabawy, ale nie jest to skomplikowane. Generalnie centralny zamek to prosciutkie urzadzenie |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
dario1550
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 122 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 24-11-2012, 22:58
|
|
|
Podmienić nie mam jak niestety.. A sprawdzić to jak mogę? I gdzie ona się w ogóle znajduje?
I jak sprawdzić czy mastery nie podają błędnego położenia?
Ogólnie kolega mówił że może poprostu smar w silniczkach się zastał od zimna.. Może tak być? |
|
|
|
|
KrzychuB
Pomógł: 45 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 3983 Skąd: Nowy Sącz
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 1
|
|
|
|
|
dario1550
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 122 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 24-11-2012, 23:37
|
|
|
Ok w takim razie to odpada. Teraz byłem jeszcze pogrzebać, i podchodzę, przekręcam kluczyk w drzwiach kierowcy, otwiera wszystko. Zamykam, zamyka tylko kierowcy. Poszedłem do domu na jakieś 10 minut, przychodze a samochód zamknięty.. Po kilku minutach samo zamknęło resztę zamków lol. To magia jakaś, domyślacie się czemu tak mogło się zrobić? |
_________________ Kupię zamek kierowcy do T/T |
|
|
|
|
palidzojnt221
Pomógł: 15 razy Wiek: 33 Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 700 Skąd: Morawica
Województwo: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 25-11-2012, 09:29
|
|
|
zajrzyj do zamków czy czasem nier chodzą cięzko i po prostu wsiłowniki potrzebują troche czasu żeby zmienic połozenie, to jest układ podcisnieniowy, u mnie w tipo tak było, rozebrałem wszystkie drzwi, posmarowałem co sie dało i działało jak ta lala, powodzonka zycze |
_________________ Kowalski, Było Tipo 1.4, VW golf II 1.8 Polonez Caro 1.6 GLE, Fiat 126p el 2000r, Audi a4 b5 1.8 benzyna 125qni;P VW vento 1.8 90HP 94rok, obecnie żona ujeżdza honde accord 6 usa 3.0v6 |
|
|
|
|
dario1550
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 122 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 25-11-2012, 13:43
|
|
|
Dziś rano podchodzę do samochodu, normalnie otwiera, wszystko działa. Zamykam, działa, potem byłem pare rzeczy pozałatwiać łącznie z 10 razy był zamykany i z 10 otwierany i za każdym razem działał. Tylko tak głośno skrzeczy jak wiertarka normalnie w tym zamku pasażera.. Nie wiem dlaczego |
_________________ Kupię zamek kierowcy do T/T |
|
|
|
|
robertRK
Pomógł: 7 razy Wiek: 49 Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 523 Skąd: Katowice
Województwo: Śląskie
|
Wysłany: 26-11-2012, 00:21
|
|
|
Tam jest taka zębatka która zamyka i otwiera zamek jak jest wyrobiona to będzie chodzić jak wiertarka tzn że kaseta będzie za niedługo do wymiany bo ta która Ci tak chodzi głośno kończy się |
_________________ Roberto
Był : Fiat Tipo 2.0 GT Aut
Był : Fiat Tipo 1.9 TDs SX
Był : Fiat Marea 1.9 JTD 110 SX
Był : pożyczony Peugeot 307 HDi
Jest : Renault Megane II CC |
|
|
|
|
schab
Pomógł: 25 razy Wiek: 66 Dołączył: 13 Paź 2006 Posty: 616 Skąd: Radziszów k. Krakowa
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 26-11-2012, 12:47
|
|
|
palidzojnt221 napisał/a: | to jest układ podcisnieniowy |
Ktoś u ciebie przekładał centralny zamek z Mercedesa ? |
_________________ Były:3 Zastavy 1100; Fiat Ritmo 65, 85, 90, 100; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Fiat 126; Brava 1,6; Citroen Saxo; Lancia"Y"1,4; Dedra SW 1,8; 2,0 16V; Tempra 2,0 4x4; Alfa 156 SW 2,0 JTS; Są: Zastava 1100; BMW 328, 340 i 528; Delta 2,0 16VT 4x4: Alfa 159 2,4 Q4 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Wersja do druku
|
© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska
Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść. Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.
|