Centralny zamek [Tempra] |
Autor |
Wiadomość |
Prezesddz
Wiek: 34 Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 52 Skąd: Dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 03-02-2009, 18:35 Centralny zamek [Tempra]
|
|
|
Witam! Pisze prosba aby jakis uzytkownik Tempry mogl zobaczyc w swoim autku, jaka dlugosc jest "popychacza:", ktory idzie od silownik centralki do zamka gdyz moje autko do nie posiada, silownik chodzi dobrze ale niestetety z racji braku tego elementu nie zamyka zamka. Musze go dosztukowac, a latwiej byloby mi znac dlugosc tego preta.
Pozdrawiam Dominik! |
|
|
|
|
ciechu
Pomógł: 65 razy Wiek: 45 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 4008 Skąd: Leszno
Województwo: Wielkopolskie
|
Wysłany: 03-02-2009, 23:53
|
|
|
Prezesddz, ale wygląda na to, że masz nie fabryczny central, więc tu wiele zależy od tego jaki to siłownik. Fabrycznie siłownik jest zintegrowany z zamkiem (jedna całość) |
_________________ Było:
Tempra "bleu lord" 1.6 86KM z LPG
Tempra "smoczyca" 1.6ie 75KM z LPG
Tipo "el niño" 1.4ie 3D 70KM Pb
Bravo "bravo" 1.6 16V 103KM Pb
Jest:
156 SW 1.9JTD 145KM |
|
|
|
|
Prezesddz
Wiek: 34 Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 52 Skąd: Dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-02-2009, 06:42
|
|
|
W takim razie musze wam kiedys zrobic zdjecie i pokazac, byc moze masz racje ze mam jakas rzezbe.
Dziekuje i pozdrawiam! |
|
|
|
|
wiola
Pomogła: 2 razy Wiek: 64 Dołączyła: 05 Lut 2008 Posty: 379 Skąd: Lębork
Województwo: Pomorskie
|
Wysłany: 04-02-2009, 10:01
|
|
|
Podepnę się pod temat mam problem z zamkiem mam centralny i otwierał wszystkie drzwi razem z bagażnikiem a od jakiegoś czasu otwierają się tylko przednie co może być tego powodem gdzie szukać przyczyny |
_________________ Lancia Lybra 1.9JTD Kombi 105km 2000rok |
|
|
|
|
ZielonyTBG
Pomógł: 94 razy Wiek: 46 Dołączył: 12 Lut 2006 Posty: 2212 Skąd: Tarnobrzeg
Województwo: Podkarpackie
|
Wysłany: 04-02-2009, 16:16
|
|
|
wiola, trudno mi powiedzieć co się stało.Powiem tylko tyle że wszystkie zamki są zasilane wspólnie z tego samego miejsca,więc skoro część działa a część nie to zaczął bym od dostania się do zamka który nie działa i sprawdzenia czy dochodzi do niego prąd.Wygląda że część zamków jest nie sprawna,ale trzeba sprawdzić czy każdy nie działający zamek ma zasilanie. |
_________________ Była:Tempra SW 1,6 SXie
Jest:Fiat Croma 1.9 i Lancia Prisma 1.5
SW is COOL!!
|
|
|
|
|
maniutek
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 1174 Skąd: Warszawa(Ożarów Maz)
Województwo: Mazowieckie
|
Wysłany: 04-02-2009, 17:15
|
|
|
wiola napisał/a: | Podepnę się pod temat mam problem z zamkiem mam centralny i otwierał wszystkie drzwi razem z bagażnikiem a od jakiegoś czasu otwierają się tylko przednie co może być tego powodem gdzie szukać przyczyny |
a sprobuj poruszac reka za rygielek w tylnych drzwiach i zobacz, czy idzie to plynnie czy bardziej z jakims oporem....jezeli z oporem, to przesmaruj zamek.....bo jak Kolega wyzej napisal, wszystkie silowniki sa wpiete w to samo miejsce w centralce sterujacej, wiec dwa silowniki na raz Ci raczej nie padly... |
_________________ Maniuś
Jesteś kimś - miej swój cel...
Był Fiat 126p elegant
Był Fiat Tempra 1,6 Gaźnik
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS max gleba, tuning
Był OPEL TIGRA 1,6 16V 106PS + krótka skrzynia
Był OPEL OMEGA 3.0 24V 211PS + LPG BRC Automat
Była Honda Civic 1,5 V-Tec 114PS
Był OPEL OMEGA 2.0 8V 115PS + LPG BRC stan fabryczny
Był Opel Calibra 2.0 C20NE 115PS
Był Opel Omega 2.0 16V automatic gearbox
Był Opel Omega BFl 2.0 16V automat + low...
Był Chrysler Sebring Cabrio 2,5 V6
Był Opel Omega BFl 3.2 V6 Irmscher + manual gearbox
Było Audi A4 b5 (Na dojazdy do pracy)
Aktualnie Audi A6 C6 3.0 TDI (BMK) + TipTronic 264 PS |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-02-2009, 18:06
|
|
|
Prezesddz, ty masz taki centralny http://allegro.pl/item539...super_cena.html czy orginal taki http://allegro.pl/item541...ipo_tempra.html
jak taki pierwszy to najlepiej idz do rowerowego kup szpryche do kola zaplacisz z 20gr i poprostu wymienisz na brakujacy kawalek a jak fabryczny to nie kojaze o co chodzi |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Prezesddz
Wiek: 34 Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 52 Skąd: Dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-02-2009, 19:24
|
|
|
MARIOVIRUS,
Zadne z Twoich przykladow nie wyglada tak. Zamek jest w klapie, po otwarciu widac. Silownik jest bialy, jego obudowa. I jak ktos wyzej napisal powinna byc taka szprycha idaca do zamka ktora pcha i ciagnie mechanizm zamka. |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-02-2009, 19:40
|
|
|
a chodzi o zamek w klapie nie zajazylem czyli tak jesli jest tak jak w tipo to masz fabryczny taki bialy prostokat nie pamietam wymiarow u mnie w tipo nachodzi na kawalek mechanizmu zamka i tyle jak tez masz tak to sprawdz bo mialem i wczoraj ponownie mi sie to przytrafilo uszkodzil mi sie kabelek wlasnie od centralnego na laczeniu klapy i jakos zwieralo w izolacji ale nie mial odpowiednio mocy miernik pokazywal napiecie a po podlaczeniu 5W zaroweczki nie zapalala sie co skutkowalo niedzialaniem centralnego miwie nie wiem jak to w temprze wyglada ale pisze jak mialem w tipo wzuc fotke to pomyslimy |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Prezesddz
Wiek: 34 Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 52 Skąd: Dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-02-2009, 20:32
|
|
|
MARIOVIRUS napisał/a: | a chodzi o zamek w klapie nie zajazylem czyli tak jesli jest tak jak w tipo to masz fabryczny taki bialy prostokat nie pamietam wymiarow u mnie w tipo nachodzi na kawalek mechanizmu zamka i tyle jak tez masz tak to sprawdz bo mialem i wczoraj ponownie mi sie to przytrafilo uszkodzil mi sie kabelek wlasnie od centralnego na laczeniu klapy i jakos zwieralo w izolacji ale nie mial odpowiednio mocy miernik pokazywal napiecie a po podlaczeniu 5W zaroweczki nie zapalala sie co skutkowalo niedzialaniem centralnego miwie nie wiem jak to w temprze wyglada ale pisze jak mialem w tipo wzuc fotke to pomyslimy |
Nie przeczytakes od poczatku tematu, napiecie jest silownik dziala, nie mam druta. Dorobie i juz ale myslalem ze ktos bedzie znal jaka dlugos jest potrzebna. |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 04-02-2009, 20:37
|
|
|
Prezesddz, na drugi raz napisz o jaki zamek ci chodzi, bo kazdy myslał o drzwiach
A co do zamka to nie jarze o jaki drut ci chodzi, ja w tipku miałem taką ala wjche przy zamku którą popychał siłownik, ale w temprze moze jest inaczej |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
Prezesddz
Wiek: 34 Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 52 Skąd: Dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 04-02-2009, 20:49
|
|
|
Sorka przejechalem okiem to co pisalem i masz racje nie napisalem tego Wydaje mi sie ze Twoja "ala wajcha'' to moj drut. |
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 04-02-2009, 21:05
|
|
|
Prezesddz napisał/a: | Twoja "ala wajcha'' to moj drut. |
No moze, ale ja tą wajche miałem plastikową zintegrowaną z zamkiem moze poprzedni własciciel zmieniał zamek w klapie i wsadził "model" bez centralnego, tak było u mnie, musiałem kupic inny zamek który miał tą wajche bo w poprzednim nie było |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-02-2009, 21:14
|
|
|
W temprze w klapie na pewno jest drut łączący siłownik z zamkiem. Niestety nie mam jak zmierzyć, bo już nie mam temperówki, ale poproś Kajlonika to Ci zmierzy, bo na pewno jest właśnie to o co Ci chodzi w mojej byłej temperówce ( no chyba, że wymontował ) |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
egon
Pomógł: 57 razy Wiek: 42 Dołączył: 17 Paź 2007 Posty: 5516 Skąd: Pleszew
Województwo: Wielkopolskie
Zaproszone osoby: 2
|
Wysłany: 04-02-2009, 21:17
|
|
|
polansky napisał/a: | W temprze w klapie na pewno jest drut łączący siłownik z zamkiem. |
Hmmmmm, czyli jednak jest inaczej niz w Tipo |
_________________ VW Polo 9N 1,2 12V - żony
LANCIA LYBRA 1,9 JTD 115KM
Tak mało, a tak może pomóc Składka Klubowa |
|
|
|
|
polansky
Pomógł: 20 razy Wiek: 38 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 1007 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-02-2009, 21:22
|
|
|
egon. napisał/a: | Hmmmmm, czyli jednak jest inaczej niz w Tipo |
Prawdopodobnie, bo ja z kolei nie wiem jak jest w Tipo, ale w temprze ten siłownik od zamka w klapie też jest biały, tylko że wygląda bardzo podobnie jak siłownik od "uniwersalnego" zamka do drzwi, przykręcany przez dwie śrubki do klapy i połączony z zamkiem właśnie taką krótką "szprychą" |
_________________ Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano
|
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 04-02-2009, 21:24
|
|
|
polansky, nie wymontowałem jest tam coś ala szprycha a długości 6.5-7cm dzisiaj nie jestem w stanie zmierzyć dokładnie |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
tipacz
Pomógł: 85 razy Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2007 Posty: 3093 Skąd: Andrychów/Zagórnik
Województwo: Małopolskie
Zaproszone osoby: 5
|
Wysłany: 04-02-2009, 21:25
|
|
|
polansky, w tipo tez jest biały ale jest praktycznie bezposrednio połączony z samym zamkiem. |
_________________ Tipo 1,4 SX LPG 1994r quartz metalic engine 160A1.046 - odjachało...
jest Passat B5 1,8 20V Syncro - pali tyle ile wlejesz...
|
|
|
|
|
Prezesddz
Wiek: 34 Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 52 Skąd: Dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-02-2009, 06:56
|
|
|
Kajlon, To zmierz kiedys jak znajdziesz chwile czasu, bede wdzieczny. Czyli jednak wyszlo na moje Mądrale |
|
|
|
|
MARIOVIRUS
Pomógł: 18 razy Wiek: 35 Dołączył: 30 Sty 2008 Posty: 571 Skąd: Bolesławiec
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-02-2009, 15:15
|
|
|
najlepiej sprzedaj tempre kup tipo i juz nie bedziesz mial problemu z takim drutem od centralnego bo go nie ma |
_________________ Tipo 1,6 I.E. 94r +LPG 835c1,000 było
Mercedes W123 200D 81r jest
Fiat Marea 2.0 20V 98r była
BMW E34 2.0 vanos był
Golf II 1.3 90r. był
Vento 1,8 LPG 94 był
Audi 80 2.6 94 było
Audi 100c4 2.8 quattro bylo
Fiat Tipo 1.8 92 jest |
|
|
|
|
Prezesddz
Wiek: 34 Dołączył: 28 Sty 2009 Posty: 52 Skąd: Dzierżoniów
Województwo: Dolnośląskie
|
Wysłany: 05-02-2009, 15:41
|
|
|
MARIOVIRUS napisał/a: | najlepiej sprzedaj tempre kup tipo i juz nie bedziesz mial problemu z takim drutem od centralnego bo go nie ma |
Najlepiej nie wypowiadaj sie jak nie masz nic wnoszacego w temat, ciezko byloby mi znalezc Tipo w takim stanie jak moja Tempra. Choc od poniedzialku jak jezdze do szkoly to ktos zlosliwie zarysowal mi zderzak w dwoch miejscach i olamal kawaleczek lewej tylnej lampy. Co za ludzie... |
|
|
|
|
Kajlon
Pomógł: 39 razy Wiek: 39 Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 1421 Skąd: Trzebinia
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 27-02-2009, 13:42
|
|
|
Witam
Pręcik ma długość 7,8cm bez załamań |
_________________ Tempra 1.6 gaźnik + LPG
Tipo 1.4 ie mono RIP
Tipo 1.6 ie - swap na 2.0 8v - swap na 1.6 Hf Turbo
Lancia Lybra 2.4 jtd
Fiat Marea 1.9 jtd |
|
|
|
|
|