Tempra Tipo Team Strona Główna Logo TTT
Ogólnopolski Klub Tempra Tipo Team

 SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamiana skrzynki bezpieczników z małej na dużą
Autor Wiadomość
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-11-2007, 00:17   Zamiana skrzynki bezpieczników z małej na dużą

Witam, mam pytanie do osób które zmieniały już w tipo skrzynkę bezpieczników z małej na dużą - czy zamiana polega na zasadzie "plug&play" (a raczej plug&drive)? Czy trzeba jakieś wtyczki przerabiać? Pytam, bo nie mogę sobie pozwolić na to, że rozbebeszę instalację, a potem przez tydzień będę to składał. Konkretnie chcę, aby 'check' na desce ożył. Pozdrawiam.
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 28-11-2007, 14:56   

Powinny wtyczki pasować, tylko z podłączeniem Electronick check możesz mieć troche więciej "jazdy" ;)

Opiotr właśnie niedawno skończył taką przeróbkę -> jego profil Opiotr

http://forum.tempra.org/t...heck-vt9457.htm jego temat.

Poszukaj na forum. Z tego co wiem, wszystko powinno być ok. Poprostu te "większe" skrzynki mają więciej wyjść i układów.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 28-11-2007, 16:00   

Dzięki Prezesie :prayer:
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
opiotr 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 95
Skąd: Pszczyna
Województwo: Śląskie
Wysłany: 30-11-2007, 20:48   

przemog666

Zmieniałem skrzynke bezpieczników u siebie i podłaczałem elektronic check i wszystko mi działa, jezeli chodzi o skrzynki bezpieczników to na 99% pasuja ( ja montowałem A131) a co z tym 1% kostki pasuja oprócz jednej Prwdopodobnie to kostka E dokładnie juz nie pamietam w dużej skrzynce ta kostka jest wieksza ale wystarczy wziąć kostke i spiłować na niej wystajace odlewy mozna zostawić pierwszy ponizej daje zdjecie wziete z allegro, patrzac na zdjęcie jest to zielona kostka na samym dole i trzeba spiłować nadlewy patrząc na zdjecie te od prawej strony i wtedy kostka wchodzi i mamy po problemie pozostaje tylko podłaczyc diody od otwartych drzwi najlepiej za pomoca diód prostowniczych aby po otwarciu jednych drzwi i zapaleniu swiatła wewn. nie zapalały się nam wszystkie kontrolki.
i wszystko działa troche namieszalem ale mysle ze jest to zrozumiałe

Pozdrawiam





Aha jeszcze jedno co potrzeba najlepiej cały przewód od skrzynki elektronic check do licznika kostki 11 pinowe oraz kostki które przychodza takze do elektronic check 4 i 5 pinowa i w kostce 5 pinowej czarny przewód masa a niebiesko-czerwony podłaczamy do skrzynki do kostki i tu problem bo musze wziąć i spojrzeć u siebie bo juz nie pamietam zamieszcze później

Pozdrawiam
     Moneta
 
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-12-2007, 22:26   

opiotr, dzięki wielkie za odzew. A takie pytanko? Skąd to wiadomo jaki to rodzaj skrzynki? A teraz czas włączyć drukarkę, wydrukować Twój post i do garażu... Jeszcze raz DZIĘKUJĘ!!! Pozdro!!
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
miszko 



Pomógł: 111 razy
Wiek: 41
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 6990
Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 05-12-2007, 22:46   

Są 3 rodzaje. Krótkie, długie te z modułem el. check. Ta długa, bez el. check identycznie wygląda jak ta z el. check, tyle tylko, że nie ma dodatkowych wyjść.
_________________
Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska
     assistance   Moneta
 
 
opiotr 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 95
Skąd: Pszczyna
Województwo: Śląskie
Wysłany: 05-12-2007, 22:56   

Witam ponownie

Sprawdziłem i jeżeli chodzi o przewód niebiesko-czerwony z elektronic check podłączamy go do skrzynki bezpieczników do kostki B przewód numer 8 także koloru niebiesko-czerwonego. Zyczę udanech modyfikacji i sukcesów

Pozdrawiam w razie pytań pisz.

** Dodano: 05-12-2007, 23:05 **
a jeszcze jedno jezeli chodzi o kontrolki sprawności świateł STOP na elektronic check są dwie kontrolki musisz mieć czujnik swiatła stop trzy stykowy jezeli masz taki oryginalnie z instalacja trzy stykowa to po problemie lecz jezeli masz tylko dwustykowy to musisz zakupic taki czujnik trzy stykowy, poprowadzić dodatkowy kabel od trzeciego styku na czujniku do skrzynki bezpieczników do kostki nr H wtyk nr 12 bedzie tam wolne pole czyli na kbel zakładaszkońcówkę samiczke i wkładasz to wtyczki tak samo na czujniku i juz masz po problemie

Pozdrawiam
     Moneta
 
 
przemog666 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 541
Skąd: Mysłowice
Województwo: Śląskie
Wysłany: 06-12-2007, 00:07   

miszko, dziękuję za szybkie wyjaśnienie.
opiotr, jeszcze raz Ci wielkie dziękuję. Akurat taki czujnik 3-stykowy leży w garażu i się kurzy.

Ah, jak miło że wreszcie ożyją kontrolki na checku :yahoo:
Dziękuję chłopaki za pomoc :uklony:
Piwko na ogólnopolskim zlocie macie murowane :kawka:

** Dodano: 07-12-2007, 23:53 **
No i już wszystko podłączone. Robiłem wszystko tak jak kolega opiotr napisał. W sumie prosta robota. DZIĘKUJĘ BARDZO ZA POMOC!!
_________________
było - FIAT 126p
było - ŁADA WAZ 2103 1,5 83hp
było - stado "poldolotów" od Borewicza do Caro
było - FORD ESCORT 1,3 MK3 + LPG
było - FORD ESCORT 1,6 XR3i MK4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,4 + LPG
było - FIAT TIPO 1,6 DOHC + LPG
było - MITSUBISHI COLT III 1,6 dajzel nonturbo
było - FIAT CZINKŁACZENTO 700 + LPG
było - NISSAN SUNNY 1,4 16V + LPG
było - FIAT TEMPRA 2,0 8V AUTOMAT + LPG
Jest - FIAT PUNTO II FL 1,3 16V dajzel
było - Mercedes Actros 380 Euro3
było - Volvo FH 400 Euro3
było - Renault Premium DCI 410 Euro5
było - drugie Renault Premium DCI 410 Euro5
jest - Scania P420 Euro4
     assistance
 
 skype
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

© 2004-2011 by tempra.org & Fiat Klub Polska

Wypowiedzi oraz zdjęcia należą do ich autorów. Nie odpowiadamy za ich treść.
Zabrania się kopiowania zdjęć, treści oraz plików zawartych na tej stronie bez zgody administracji.

Server uptime: 30 days
Network load