Żarówki |
Autor |
Wiadomość |
mkaminski100
Wiek: 44 Dołączył: 17 Gru 2004 Posty: 672 Skąd: Basingstoke
Województwo: Other
|
Wysłany: 12-01-2005, 21:44
|
|
|
Nie chcę się kłocić, ale ja słyszałem że jest krótszy.
Zresztą nieważnie, nie jestem inżynierem od żarówek. Podałem jedynie problem, ale jak widze nadal nikt nie potrafi udzielić sensownej odpowiedzi prócz podpierania się przepisami o ich nielegalności. |
|
|
|
|
miszko
Pomógł: 111 razy Wiek: 41 Dołączył: 21 Lis 2004 Posty: 6990 Skąd: Toruń
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 12-01-2005, 22:55
|
|
|
Czy to ma jakies znaczenie czy krotsze czy ciensze.
Jednak z tego co wiem sa one ciensze (stawiaja wiekszy opor=mocniej swieca)
Co do legalnosci - jest to w Polsce nie legalne, ale tak naprawde kto to sprawdza :yay:
Najlepiej jest zrobic tak, przekaznik 30A, bezpiecznik do tego z 20-25A, dobre kable. Kable zasilajace dac z akumulatora, impuls do przekaznika z standardowej instalacji, tak zeby głowny prad szedl przez przekaznik do zarowek.
Co do zywotnosci to raczej wklad nie wytrzyma tyle ile przy 55/60W.
Pewnie i tez zarowki moga swiecic krocej |
_________________ Fiat Tempra 1.6, LPG, '94, ~425 tys. km, srebrna
Zajrzyj na Fiat Klub Polska |
|
|
|
|
Marcin - fiattipo.pl
Pomógł: 4 razy Wiek: 52 Dołączył: 05 Sty 2005 Posty: 1166 Skąd: Kraków
Województwo: Małopolskie
|
Wysłany: 13-01-2005, 08:59
|
|
|
mkaminski100 napisał/a: | Podałem jedynie problem, ale jak widze nadal nikt nie potrafi udzielić sensownej odpowiedzi prócz podpierania się przepisami o ich nielegalności. |
Zarowki 90W emituja wiecej swiatla od wzmocnionych 55W, dlatego przy zlym ustawieniu reflektora beda potwornie oslepiac - m.in dlatego sa nielegalne i ja bym sie tego trzymal. Dla wlasnego komfortu nie mozna stanowic zagrozenia dla innych! |
_________________ Pozdrawiam
Marcin
Tipo 1.4S '94 LPG (SPRZEDANY)
Corolla LE 1.8 VVTi 2004
------------------------------
tipo.republika.pl |
|
|
|
|
Piaskowy
|
Wysłany: 13-01-2005, 19:40
|
|
|